Menstruatie/PMS topic

Buhhhhhhh al dagenlang steken in mijn baarmoeder en eindelijk is het zo ver… Terwijl ik vandaag en morgen verjaardagen heb :unamused:

Grappig dat je nu reageert want volgens mijn app (Flo) ovuleer ik vandaag en ik ben de hele dag al weer zo geil als een konijn.

1 like

Zou je zo’n TENS apparaat dat bij bevallingen wordt gebruikt ook kunnen gebruiken bij menstruatiekramp? Het is dat ik toevallig weet dat ik niet negen maanden zwanger ben geweest, maar het voelt zowat hetzelfde :mad:

Als je het probeert laat me het dan weten, ik ben tot alles bereid :cry:

Elke maand krijg ik ongeveer paar dagen voordat het weer zover 2/3 volle dagen erge hoofdpijn/migraine. Meer mensen last van? En wat doen jullie hiertegen? Pijnstillers (ibo of aspirine) halen bij mij echt niks uit :frowning:

Vet late reactie en niet goedkoop maar dit is in feite gewoon een TENS apparaatje, wordt dus inderdaad op die manier gebruikt:

https://www.bol.com/nl/p/livia-de-stopknop-voor-menstruatiepijn/9200000089356251/

OMG DIT WIL IK

ff sparen

1 like

Ik ben dankzij de anticonceptiepil praktisch klachten vrij (slik het ding ook al jaren).
Is ook de reden dat ik niet durf te stoppen met de pil. Ben als de dood dat ik wel weer heftige klachten krijg. Stop pas met de pil als ik ooit zwanger wil proberen te worden gok ik zo.

ik had mijzelf gister met mn PMS naar de sportschool gesleept dus was helemaal trots dat het me gewoon gelukt was… was het mega druk, chaggerijniger kan je me echt niet krijgen dan. Als ik ergens agressief van wordt op zo’n dag zijn het veel mensen om me heen en al helemaal als alles bezet is :triumph:

Ik zou eigenlijk toch wel ongesteld hebben moeten worden afgelopen weekend… Moest vrijdag wel om iets heel onlogisch huilen, maar ben nog niet ongesteld. Even afwachten maar.

WOW zou dit echt werken??

Ik heb een tijd geleden aardig wat reviews gelezen, en die waren overwegend positief! Voor zover ik me kan herinneren veel die aangaven dat het er niet voor zorgde dat de kramp helemaal verdween, maar wel zodanig verminderde dat ze geen/veel minder pijnstilling nodig hadden. Ook wel een aantal die aangaven dat ze er eigenlijk niks aan hadden dus het verschilt wel echt per persoon denk ik. Het is dat ik inmiddels geen last meer heb (ben de pil door gaan slikken op aanraden van de gyn, beste advies ooit), anders had ik de gok denk ik wel gewaagd.

1 like