Menstruatie/PMS topic

Heb je een iPhone? Apple Health is heel makkelijk in gebruik.

Nee, geen iPhone…

1 like

Ik gebruik Flo en dat werkt prima voor cyclus tracking zonder te betalen?

Oh, dan moet ik m opnieuw downloaden denk ik!

Is Clue tegenwoordig volledig betaald? Ben wel fan aangezien ze female driven zijn en hun data gebruiken voor onderzoek ipv het te verkopen.

3 likes

Ik heb Menstruatiekalender van SimpleInnovation. Die vind ik erg fijn, ook met dagboekfunctie om symptomen en stemmingen invullen.

1 like

Ik gebruik Clue gratis, ik krijg eens in de paar dagen wel een aanbieding voor korting maar die klik ik gewoon weg.

2 likes

Kost ook geld :sob:

Ik heb een hele oude betaalde versie van deze app lang gebruikt die ik wel kan sturen? De standaardversie is trouwens wel gewoon gratis.

Ik kan deze dingen allemaal gratis bijhouden. Er is inderdaad wel een premium versie maar die heb ik niet nodig om mijn cyclus te tracken en stemmingen/symptomen in te vullen.

Nee maar je krijgt een duizelingwekkend aantal advertenties voor de betaalde versie als je de gratis versie gebruikt, incl notificaties :cry:

2 likes

Ik krijg telkens als ik die app open reclame :weary:

1 like

Die kun je wel wegklikken hoor! Je moet alleen eerst op de aanbieding klikken en daarna kruisje opzoeken geloof ik, beetje dom

Ik krijg eens in de zoveel tijd reclame maar zeker niet elke keer dat ik m open

1 like

Stom!

2 likes

Drip!

1 like

Mijn kalender

1 like

Ik heb steeds vaker het besef dat eigenlijk de helft van de maand gewoon kut is. Die lutale fase is mentaal een marteling om vervolgens een week door te gaan met allemaal lichamelijke klachten en ongemakken :weary:

3 likes

Same, echt mentaal veel last vooral. Soms voelt het alsof ik maar 2 weken leuk ben per maand.

Ja heb ik ook. Maar ik vind het zo moeilijk om de stap te nemen om hiermee naar de huisarts te gaan.

Ik heb zelfs het gevoel dat ik inmiddels maar twee dagen per maand leuk ben :(.

1 like