Sorry, dubbel post maar ik zag dattie nog niet genoemd werd: ik ben nog steeds fan van Maya.
Mijn menstruatie was anderhalve week te laat. Ik heb die anderhalve week moeten kotsen. Is dit normaal? Ga morgen sowieso de dokter bellen. Ben benieuwd of andere hier ook last van hebben/dit herkennen
Nee, niet normaal. Vraag me ook af of er een verband is. Tweede deel cyclus is juist vrij constant (ovulatie → tot dag 1 menstruatie is +/- 14 dagen), de variatie zit in het eerste deel (dag 1 menstruatie → tot ovulatie). Dus als je 10 dagen later menstrueert dan normaal zit de afwijking veel eerder dan in die laatste 1,5 week.
Moest je kotsen tijdens je menstruatie of? Hoe dan ook: nee, dat is niet normaal en goed dat je ermee aan gaat kloppen bij de huisarts. Hopelijk kan die je verder helpen.
En de ik ben maar x periode per maand leuk gevoelens verklaar ik zelf altijd als met tot eisprong wilt mijn brein aantrekkelijk gevonden worden want vruchtbare periode. Is die weer voorbij? Back to goblin mode it is.