Ik heb weer twee zakken vol met kleding klaarstaan om weg te doen en ik probeer ze nog verder te vullen. Ik heb me ingelezen in lichaamstypes en veel informatie daarvan valt op zijn plaats. Wat wel en niet staat bij mijn postuur e.d. Verder heb ik nog een zak vol met kleding voor de verkoop staan, maar geen idee of dat er wel van gaat komen… Zo veel gedoe voor een paar euro (wat ik alsnog goed kan gebruiken maarja).
Nu hopen dat die twee zakken niet weer een half jaar in huis blijven staan… Ik wil ze naar H&M brengen voor kortingsbonnen, maar dat is best ver weg.
Nu vind ik hem nog aantrekkelijker haha (Dennis he)
Alles wat ik wil hebben is duurder dan het budget en ik vind een bon niet zo leuk, maar het is wel het enige wat ik nu kan bedenken. Dan kan ik tenminste verder sparen voor de spullen die ik op mijn wishlist heb staan.
Klinkt heel gierig maar het is zo teleurstellend als je iets vraagt en dan wéét dat iemand daar 4 stuks van kan kopen en dan komen ze met 2 of 3 aanzetten ofzo. En ik zie die mensen er ook niet voor aan dat ze 1 of 2 euro meer zouden besteden als dat nodig is voor een heel gaaf cadeau (wat ik wel zou doen) Dus ik wil gewoon iets uitzoeken wat precies van waarde is zodat ik niet teleurgesteld kan worden.