Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb Birkenstock Arizona’s (narrow) besteld en op zich zitten ze goed, maar de ‘bobbels’ aan de binnenkant van de zool lijken voor m’n gevoel niet goed aan te sluiten bij m’n voet. Herkent iemand dat? Ik ben bang dat ik daar na een tijdje dragen last van ga krijgen.

Ik heb bv ook Adidas slides waar er ook zo’n ‘bobbel’ zit, en dit voelt gewoon meteen goed.

1 like

Jaaa dit heb ik ook! Ik heb eerder smalle dan normale voeten, maar birkenstocks vind ik veel lekkerder zitten in de normale versie, die bobbels zitten dan veel lekkerder

2 likes

Ah oke, dan ga ik ook de normale eens bestellen om te vergelijken. Zijn die bij jou dan niet te breed?

@Sandy Ik heb ook brede voeten en heb laatst voor het eerst in bijna 10 jaar sandalen gevonden die ik pas en er niet uitzien als een paar gezondheidsschoenen, vind ik tenminste :sweat_smile:. Zijn van ViaVai en dat vind ik sowieso wel een aanrader als je brede voeten hebt (geldt niet voor elk model van ze overigens!)


Zijn wel met plateauzool, geen idee of je daarvan houdt. Sandalen met normale blokhak heb ik wel eens bij Asos besteld (daar kan je ook filteren op wide fit, hebben ze ook best veel) maar die kwaliteit vond ik wel matig en een paar van de wide fit modellen die ik daar ooit heb gepast vielen alsnog best wel smal uit.

2 likes

Ja, knippen heb ik ook eens als tip gehad. Maar dan breng ik het idd liever naar een kledingmaker die het netjes kan doen. Thanks voor de tip!

Hier zitten wel mensen met fashion verstand toch?

We hebben volgende week een fotoshoot in de duinen (sorry not sorry) maar als we onze kleding bij elkaar doen dan wordt het verschrikkelijk want veel kleur en print.

Dus eigenlijk moet het zijn: wit, grijs, taupe, bruin, zwart of iets met deze kleuren en lichtroze/blush/donkerblauw/bordeaux rood/donkergroen. Zie de afbeelding. Zijn vier rijtjes met kleurtjes. Mijn voorkeur gaat wel uit naar iets met wat kleur. Dus de 1e of 3e rij

Voor onze jongste heb ik wel een caramelkleurig (kort) broekje en een wit of donkerblauw shirt heb ik zo gekocht. Maar heeft iemand tips voor onze dochter van 4 en onszelf? Merken of outfitcombinaties? De oudste draagt het liefst korte broeken met een tshirt en ik zelf ligt er aan. Een jurk vind ik leuk maar dan mag er best wat lijf gezien worden zeg maar… Mijn vriend moet ook nog alles nieuw hahahaha… het is volgende week dus denk dat een korte broek zou moeten kunnen.

Dus 1 zoontje (jong) een dochtertje (midden?) en een jongen (oudste) plus man en vrouw?

1 like

Nee, zoon van 1, dochter van 4 en man en vrouw’

Wat dacht je van: roze, wit en grijs
image


image
image

Omdat je zegt dat je van kleur houdt… je kan ook een kleur uit je interieur kiezen zodat dat de foto mooi in je woonkamer kan hangen (dit heb ik van een Amerikaanse blogger)

4 likes

Goeie! Ook toevallig wel een aantal leuke outfits, dus ik ga even wat sites af

1 like

En je zoontje en man hetzelfde? Of vind je dat te cheesy?
Edit: en eventueel jij en je dochter in dezelfde kleuren

2 likes

ik zoek creme/off white sokken (normale lengte) zonder reliëf

is blijkbaar onmogelijk te vinden (voor mij iig), iemand tips?

1 like

Ik heb nu een donkerblauwe en mosgroene jurk besteld voor mezelf, donkerblauwe korte broek voor mijn dochter en vriend; die allebei met een wit tshirt en mijn zoon denk ik een bruine broek met blauw shirt of een blauwe broek met ook een wit shirt. Voor hem heb ik evt nog wel meer combinaties haha. Ik ga anders de fotografe wel even appen. Ik vind t zo lastig hahahaha

5 likes

Ja het is ook lastig!! Maar dit klinkt wel heel leuk hoor!

4 likes

Zijn er gelijk wel veel. Of is dit te donker al?

Oh ja als je maat kleiner dan 39 is wordt het wel lastig haha

Falke? Mijn vriend heeft veel sokken daarvan, effen zonder reliëf (iets met Airport ofzo in de naam geloof ik), ook crèmekleurige

Edit: shit sorry, zocht ze nog even op en zie dat ze toch licht reliëf hebben ):

4 likes

@Dazed allebei te donker helaas : (

1 like

Ik weet niet of iemand hier ook de serie Dirty Lines kijkt? Ik vind alle blousjes die Marly aanheeft zo tof! Met Google vind ik niets. Heeft iemand een idee waar je dat soort blouses zou kunnen kopen? Het is natuurlijk een beetje uit de eighties, maargoed zij draagt ze dus vast ergens te koop.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Modetopic #2 (Deel 2).