Ik vind dat boven de knie best kan, als het geen strak minirokje is. Ik heb echt nooit gezien dat iedereen in een lange jurk kwam.
Ik heb nog even gekeken en ik bedoelde deze:
Of deze
Vind ik allebei hele nette jurkjes die prima kunnen, die tweede misschien met een vestje of sjaal voor over je schouders als het in de kerk is. Zeg het trouwens maar als je wilt dat ik de links verwijder hoor!
