Zo mooi juist
Ik zei altijd dat geen enkele man goed staat in volledig witte outfits maar nu hebben we een trouw en moeten we in het wit zijn in de kerk. Ik heb genoeg opties maar dacht aan zoiets voor mijn vriend en vind deze looks wel leuk.
Ja ik vond het altijd net niet, meer kleuren die ik mooier vind.
Het is voor overdag in de kerk en zou ook willen dat de outfits nog draagbaar zijn. Wit is een ding maar als we geld moeten uitgeven dan liever iets dat hij in dagdagelijks leven kan dragen.
Wanneer trouwt je zus? Is een moeilijkere omdat de voorflap en je bretellen het grootste deel van je bovenlichaam verbergen en je hieronder een basic t-shirt draagt.
Maar ik zou kijken naar een hemd in een leuke contrasterende kleur met een leuke kraag, juwelen, kanten. Zo kan je iets gekleder doen en dat hemd met een jeans of rok dragen.
Schoenen zou ik nude nemen en niet zwart.
Deze zijn van shoeby en verkrijgbaar in XL/XXL/XXL.
Ik vind dramatische tops wel leuk onder tuinbroeken
Of een geprinte bloesje
Norah mode
Ik vind de broek inderdaad leuker voor een bruiloft. Wat betreft top past daar eigenlijk alles op, wat je zelf mooi vind. Ik zou voor een mooie witte blouse gaan denk ik, in ieder geval wat simpeler houden maar dat is mijn persoonlijke smaak. Mooie gouden oorbellen en ringen erbij. De schoentjes die je wilde en klaar. Maar ik hou vaak van simpel hahah.
Hier boven werden al een paar tips gegeven, maar waar kun je nog meer kijken voor een bikini? Ik wil een rode bikini zonder beugels en geen triangeltop. Voor mijn gevoel heb ik alles al gezien en ook al wat gepast maar het is steeds net niet wat ik zoek.
Ik heb bijvoorbeeld de rode bikini van de WE gepast en dat topje was perfect, maar het broekje vond ik niet leuk en ze verkopen geen ander broekje. En omdat alle tinten zo verschillen is een ander broekje daarbij vinden heel lastig.
Ik heb nu gekeken bij zalando, about you, brunotti, protest, sam friday, loavies, we, h&m, c&a, asos, hunkemoller en een aantal lingeriezaken. Op insta krijg ik ook heel veel reclame voor bikini’s, maar die moeten dan allemaal uit het buitenland komen en retouren naar het buitenland betaal je zelf. Dus ik wil wel bij een bekendere/Nederlandse winkel kopen.
Aah altijd lastig als je iets specifieks zoekt.
Heb je misschien tijd om naar de stad te gaan dan kun je in winkels kijken of een topje bij een ander broekje past.
Misschien My Jewellery? Daar zie ik ook een rode bikini, weet niet of je zoiets bedoelt of anders misschien Livera?
Heb je al bij Oysho gekeken? Die hebben ook een paar mooie rode bikini’s in hun collectie met verschillende topjes en soorten broekjes.
Heeft iemand een tip voor een aansluitend kort rokje met ruches aan de zijkant of eventueel onderkant? Ik zoek iets wat van redelijk goede kwaliteit is qua stof maar vind het erg lastig dit model te vinden.
& other stories heeft kleurtjes, ook Cos of Arket misschien nog. Heeft Costes bikinis’s? Not sure haha. En m’n favo bikinimerk is ook nog Abercrombie. Oh en voor echt de hele regenboog moet je even bij Calzedonia checken. En laatste dan Sam Friday
filter: rood
broekje en topje kun je zelf bij elkaar kiezen
Ik zag pas rode bikini’s in verschillende tinten rood van Filippa K, bij Otrium! Weet niet meer zo goed wat de stijl van de topjes was
Thanks voor alle reacties! @Soy.peor @Sneakers @Lidwien @Itsireneforyou @Yzile @anon53137221 Ik had heel veel al gezien, maar Calzedonia was ik helemaal vergeten en daar hebben ze een heleboel leuke modellen. Dus ik denk dat het is gelukt!
Ik zoek wat nieuwe zomerkleding, omdat ik me een soort volwassene voel in tienerkleding wanneer ik die van 2 jaar geleden aandoe (vorig jaar was ik hoogzwanger) Mijn mindset en lichaam is wat veranderd dus ik vind de kleding me niet meer zo mooi qua pasvorm.
Mag wel alsnog sexy enzo zijn, maar wil ook wat nieuwe basics, omdat ik veel dingen heb met printjes etc en dat makkelijker wil kunnen combineren.
Heb wel net een nieuwe wideleg jeans waarin ik me helemaal goed voel. Maar vind het lastig om een beetje trendy te zijn nu.
&otherstories lees ik veel over, zijn er verder nog tips? ik ben alleen maar gewend te shoppen bij zara, h&m, stradi, loavies etc. (polyester spul) ben 33 met maat 38/40 en ben 1.80.
Uniqlo voor leuke basics en die hebben leuke samenwerkingen en koop dan jurken, shorts in een leuke print.
Ik slaag de laatste twee jaar ook vaak voor leuke zomerkleding bij de C&A! Wel betere stoffen zoals viscose, maar nog steeds voor hele fijne prijzen.