Modetopic #2 (Deel 1)

Weet iemand of de Ted Baker jassen gewoon op maat vallen?

Kent iemand herenschoenen die heel erg op dit model lijken? Mijn vriend vindt ze heel leuk, maar hij vindt ze niet lekker zitten. Dus we zoeken een ander merk met dezelfde looks.

Veja v-10 misschien?

image

2 likes

Ja goeie! Die gaan we proberen :raised_hands:t2:

1 like

Een trenchcoat? Kan zowel classy als sporty gedragen worden, is lang & uitlopend

Je hebt ze wel gemaakt van wol ook, zou wel warm moeten zijn… maar wel duur

https://www.zalando.nl/ivy-and-oak-charlotte-mantel-gingerbread-iv321u028-o11.html

Ik zag in de winkels weer giletjes hangen. nu heb ik zelf nog twee giletjes in mijn kast, maar kan ze maar moeilijk combineren. Heeft iemand leuke ideeën of inspiratie foto’s? :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Ohhh deze zijn echt prachtig, heel mooi.

Ik vind het zelf altijd leuk staan met een oversized blouse eronder, beetje zoiets:

(Allebei van Pinterest)

3 likes

Ik aas al een tijdje op deze :two_hearts:

3 likes

Ik zoek zwarte platform-sneakers met zwarte zolen, zit op Vinted te scrollen, maar zie bijna alleen maar Vans (vind ik niet zo mooi en nauwelijks platform te noemen) en Superga’s (heb ik juist laatst verkocht, omdat ik er scheen-pijnen van kreeg). Als iemand nog wat weet?!

Die Nike Air Force 1 vind ik in het wit super mooi, maar in het zwart vind ik het altijd een beetje fanfare-schoenen. :joy:

1 like

Ik heb allstars met platform zelf ontworpen op hun site, dan kan je alles zwart maken

2 likes

Buffalo sneakers?

2 likes

H&M heeft dat

1 like

Kanten en romantische blousejes/tops, en geprinte koltruien en stoerdere shirts

image image

@Muscari (er ging wat fout)

4 likes

Waar is die roze blousje van?:heart_eyes:

1 like

https://www.zalando.nl/free-people-out-of-town-blouse-strawberry-smoothie-fp021e08o-j11.html

Free People

2 likes

Ja ik heb er 1 en heel blij mee! Die wijde zonder stretch. Er staan wel ervaringen op t forum als je even de zoekfunctie gebruikt

2 likes

Wauw moooi! Helaas niet maar ik hou ‘t in de gaten, lief, thanks!

1 like

Die 550 lopen heerlijk! Ik heb ze in het zwart/wit en nu wil ik de bordeaux ook

1 like

Ik ben op zoek naar (winter)rokjes om naar mijn werk te kunnen dragen. Het budget is max. €100.

Meestal vind ik mijn ding bij de Zara, Hallhuber, Stradivarius, Zalando… maar nu niet. Nu vind ik de stofjes ofwel te dun/casual, ofwel is het leer maar dat wil ik niet. Ofwel is het te mini/kort. (Kort mag, ik ben klein dus alles valt bij mij sowieso wat langer, maar sommige rokjes nu in de Zara komen niet eens over mijn billen.) De Mango heeft ook leuke rokken maar daar vind ik de kwaliteit niet goed.

moodboard:

Iemand tips waar ik zou kunnen kijken?