Modetopic #2 (Deel 1)

Goed om te weten, bedankt! Ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam, maar ik ga deze week dan even bij een ander filiaal kijken :slight_smile: (en anders die online opties doorstruinen)

Heeft iemand Dr. Martens met faux bont erin? Maakt het veel verschil qua warmte met normale docs of is het niet echt de moeite?

Ik heb 2 paar met nepbont, maar ik heb geen gewone om het mee te vergelijken. Ik vind ze wel heel fijn lopen, heb ze eigenlijk niet hoeven uitlopen.

Iemand die goede tips heeft hoe ik mijn donkergroene plissé rok wat minder casual kan combineren. Ik draag hem nu vooral met een witte of zwarte trui, maar ik vind het met een witte blouse gelijk erg stijf worden.
Gaat om deze rok:

1 like

Ik combineer dit meestal met een strakke coltrui

1 like

Lichtblauw of lichtgroen qua kleuren en zachte materialen zou ik doen. Of zo’n wikkeltop of coltrui inderdaad.

3 likes

Spijkerblouseje, shirt met grafische print.

Screen Shot 2021-10-24 at 21.10.10

11 likes

Dobkerblauw/ bruin of okerkleurige wollen truien

2 likes

Spijkerblouse is echt een goede tip! Daar was ik zelf nooit op gekomen, dankjewel😊
Jullie ook bedankt voor de goede ideeën @Quinn @Lort @JaneDoe

3 likes

Ja ik vind ze significant warmer! Ik heb 2 paar gewone 1460, drie laarzen van verschillende hoogtes en 1 paar Vegan 1460. Allemaal minder warm dan de Serena met nepbont die ik heb. Nadeel is wel dat ik geen dikke sokken in m’n Serena kan dragen

Selected femme!

1 like

Ik vind het soms zo jammer dat ik mij echt heel ongemakkelijk voel in rokken. Maar jij zou die hard rocken. Ik vind dat echt zoiets dat mensen op Vinted knallen omdat ze het niet aan durven te trekken. :sunglasses:

2 likes

Hij is van de Vila, maar ik heb hem gekocht via about you

2 likes

Iemand een tip voor een broek als deze (helaas uitverkocht in m’n maat)?
Liefst: Culotte (ben maar 1.56), veters vooraan, deze kleur en liefst ook ribstof.
Heb Zalando, Zara, Mango en Uniqlo al afgezocht.
Veel broeken die er op lijken maar meestal is het een lang of cropped model (of met alleen een elastiek), waardoor ze voor mij sowieso weer gaan slepen over de grond

Oysho of H&M? Ik heb vorig jaar bij allebei precies zo’n broek gekocht

1 like

Iemand enig idee waar deze jurk van is?

SECOND FEMALE Sevillamaxidress deze lijkt er wel op misschien. Ik zoek nog ff verder

1 like

Het was denk ik wel van tricot, vind zo’n colletje dan zo mooi

Ja vind die jurk die jij gepost hebt ook heel leuk, zou hem ook wel willen :flushed:

1 like

Haha heb al drie keer dat deel vd aflevering teruggespoeld maar krijg maar geen goede foto ervan

@chasingrainbows ja hè, valt ook zo mooi

1 like