Heb Bibi een bericht gestuurd maar staat dat ze geen nieuwe gesprekken accepteert?!
Het perfecte plaatje! Heb wel een site gevonden met wat outfits van haar die ze in t programma aanhad maar niet die
Soms helpt het ook om te zoeken naar wie de stylist van de persoon is (staat soms tussen tags of in stories) - die weten het vast ook!
Ik weet niet zeker waar ik m’n vraag het beste kan droppen maar ik doe het maar hier.
Ik heb dit voorjaar lakleren Dr. Martens gekocht en ze zijn echt top. Alleen wilt bij de linkerschoen de tong niet meewerken en gaat hij altijd scheef en naar links zitten, hoe strak ik hem ook aantrek en dichtsnoer. Rechts zit ie gewoon netjes in het midden.
Weet dat er hier veel Dr. Martens dragers zijn dus herkent iemand dit en heeft de gouden tip voor mij?
Ik heb EXACT hetzelfde bij mijn lakleren dr martens. Ook enkel bij 1 schoen, links.
Ik kwam na een rondje Google wel veel herkenning tegen maar nog niet echt goede tips, overweeg hem nu naar de schoenmaker te brengen om hem vast te laten zetten.
Ik heb ook precies dit, maar bij mij zijn ze allebei nogal wegglijerig. Als je ze vast zou laten zetten, kom je er dan nog wel in?
Als ze helemaal worden vastgezet niet, maar hopelijk helpt het als de onderste helft ongeveer wordt vastgezet. Dan moet het denk ik wel lukken.
Weet iemand of de Ted Baker jassen gewoon op maat vallen?
Kent iemand herenschoenen die heel erg op dit model lijken? Mijn vriend vindt ze heel leuk, maar hij vindt ze niet lekker zitten. Dus we zoeken een ander merk met dezelfde looks.
Veja v-10 misschien?
Ja goeie! Die gaan we proberen
Een trenchcoat? Kan zowel classy als sporty gedragen worden, is lang & uitlopend
Je hebt ze wel gemaakt van wol ook, zou wel warm moeten zijn… maar wel duur
https://www.zalando.nl/ivy-and-oak-charlotte-mantel-gingerbread-iv321u028-o11.html
Doet 'ie het alweer? Hier niks geks.
Ik zag in de winkels weer giletjes hangen. nu heb ik zelf nog twee giletjes in mijn kast, maar kan ze maar moeilijk combineren. Heeft iemand leuke ideeën of inspiratie foto’s?
Ohhh deze zijn echt prachtig, heel mooi.
Ik vind het zelf altijd leuk staan met een oversized blouse eronder, beetje zoiets:
(Allebei van Pinterest)
Ik aas al een tijdje op deze
Ik zoek zwarte platform-sneakers met zwarte zolen, zit op Vinted te scrollen, maar zie bijna alleen maar Vans (vind ik niet zo mooi en nauwelijks platform te noemen) en Superga’s (heb ik juist laatst verkocht, omdat ik er scheen-pijnen van kreeg). Als iemand nog wat weet?!
Die Nike Air Force 1 vind ik in het wit super mooi, maar in het zwart vind ik het altijd een beetje fanfare-schoenen.
Ik heb allstars met platform zelf ontworpen op hun site, dan kan je alles zwart maken