Zijn er hier mensen die de Acne pistol boots hebben en mij kunnen zeggen hoe de maten zijn? Op vinted staat er meestal dat ze groter uitvallen dan normaal, maar ik wil geen miskoop doen met tweedehands laarsjes die toch nog altijd €100+ kosten.
Ja die vallen groter. Ik heb een maat kleiner.
Zeker een maat kleiner nemen inderdaad!
Weet iemand of de beschikbare maten bij cotton club wel eens worden aangevuld? Ik houd de hele week een rok in de gaten, maar voor deze week blijft mijn maat uitverkocht
Verder ben ik echt verliefd op onderstaande broek, ook van cotton club, maar ik kan hem niet meer op de website vinden. Is iemand deze broek toevallig ergens tegen gekomen? Of een soortgelijke broek van een ander merk?
Ik heb zelf zo’n broek (model/kleur) van St Olivier, van vorig jaar. Ze hebben nu helaas alleen culotte model maar wellicht komt ie nog terug
@anon22402465 @Willem @Scorpiovibes @Kiss-the-Girl ontzettend bedankt voor deze tips, daar kan ik zeker wat mee!! Ik ben heel slecht in (online) shoppen en had dus Google lens gebruikt, maar daar kwamen deze hits niet uit. Dus, merci!
Ik heb deze gister gezien bij the cotton club in het alexandrium(Rotterdam)
Dankjewel! Ik ben gek op culottes en deze site had er super veel. Ik heb deze besteld
Mooi!
Met wat voor schoenen combineer je dit in de winter? Vind ik altijd lastig
Ik ben maar 1.56 en bij mij worden het een soort enkelbroeken. Draag er dr Martins onder of gympen met gezellige sokken!
Goed om te weten, bedankt! Ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam, maar ik ga deze week dan even bij een ander filiaal kijken (en anders die online opties doorstruinen)
Heeft iemand Dr. Martens met faux bont erin? Maakt het veel verschil qua warmte met normale docs of is het niet echt de moeite?
Ik heb 2 paar met nepbont, maar ik heb geen gewone om het mee te vergelijken. Ik vind ze wel heel fijn lopen, heb ze eigenlijk niet hoeven uitlopen.
Iemand die goede tips heeft hoe ik mijn donkergroene plissé rok wat minder casual kan combineren. Ik draag hem nu vooral met een witte of zwarte trui, maar ik vind het met een witte blouse gelijk erg stijf worden.
Gaat om deze rok:
Ik combineer dit meestal met een strakke coltrui
Lichtblauw of lichtgroen qua kleuren en zachte materialen zou ik doen. Of zo’n wikkeltop of coltrui inderdaad.
Dobkerblauw/ bruin of okerkleurige wollen truien