Ja misschien is dat een optie!
Ik vind het een mooie jas, mooie kleur en het staat je ook goed alleen zou ik het voor dat bedrag niet houden als ik eerlijk ben.
Puur uit praktische overwegingen zou ik het niet nemen. Je moet namelijk wel een sjaal dragen omdat je een blote hals hebt. Ik heb toevallig een schijthekel aan het dragen van een sjaal. Plus deze stof blijft lang nat.
Als het een jas is voor erbij (of je gaat vooral met het OV of de auto), zou ik een kleinere maat proberen.
De kleur is echt prachtig maar ik vind âm ook echt heel oversized ogen. Ik zou âm voor dat geld retour sturen.
Ik heb ook een winterjas van Benetton die prachtig van model is, ben alleen de kleur een beetje zat. Maar kwaliteit is dus top.
Misschien een goede vraag: zou je je jas ook kunnen (laten) kleuren? Hij is nu redelijk grijs-roze, en ik wil hem dan iets meer roze-roze.
Ik vind het een mooie jas maar zou het niet doen, teveel twijfel, te duur en te weinig kwaliteit voor dat geld. Dan mag je er wel heel erg overtuigd van zijn vind ik zodat je ook echt waar voor je geld krijgt, dat is nu niet zo denk ik.
Hoe vallen de bekende &Other Stories loafers?
Kleur staat je prachtig! Je twijfelt en bij twijfel zou ik het sowieso niet doen.
Ik was zelf ook erg benieuwd naar het model, maar vind hem persoonlijk niet zo mooi model. Ik betwijfel of een maat kleiner dit oplost.
Ja echt lastig, ben zo verliefd op de kleur en heb niks anders in die kleur kunnen vinden ook
Ik vind de kleur echt super en vind hem open echt heeel cool staan, en als ik je ermee zou zien lopen zou ik je echt een cool hip wijf vinden, haha, je moet het idee van een getailleerde jas gewoon helemaal los laten, dit is zo bedoeld.
Maar snap best dat je niet zo veel geld over hebt voor een âwinterjasâ die je dicht niet mooi vindt. Maar vet is ie wel.
Je kunt stof/kleding heel makkelijk verven in de wasmachine, of (als het stuk niet in de wasmachine gewassen kan worden) in een bak water of emmer. Maar het ligt eraan wat voor stof het is. Natuurvezels zoals katoen of linnen kun je goed verven, daar âpaktâ de verf op. Maar kunstvezel zoals polyester neemt de verf niet op dus dat gaat niet. Als het een mix is, ligt het eraan hoe de verhouding ligt. Als er veel kunstvezel in zit dan kun je wel kleuren maar zal de verf lichter pakken en de originele kleur erdoor schijnen.
De naden/stiksels van kleding zijn vaak van kunstvezel dus die kleuren vaak niet mee, maar dat geeft soms juist wel een leuk effect. En als die dus al grijsroze zijn dan zal het niet veel opvallen.
Ik heb zelf wel eens een wollen/polyester jas geverfd met handwasverf in een emmer en dat was wel goed gelukt.
Ik zou hem terugsturen en hopen dat ie ooit nog opduikt op mango-outlet zodat hij meer voor een openjasprijsje te bemachtigen is. En nu gewoon iets zoeken waar je meer aan hebt.
Ik heb ook zoân soort jas (maar dan beige) en alleen gekocht toen ie 30 euro was want ik draag hem zelden.
Wachten op de sale en dan halen
Ik vind hem prachtig van kleur maar wel té oversized. Ik zou hem een maatje kleiner bestellen.
Ik zou eerst nog een S bestellen en dan aankijken of je het mooier vindt vallen. Dit zou mijn tactiek zijn omdat ik anders altijd met de âwat alsâ vraag zit.
Voor Mango vind ik de jas wel aan de dure kant?
En over het algemeen is kwaliteit vd Mango niet denderend
Hoe vallen de rokjes van other stories? Ik zit net tussen een XS en een S in. En wil een rokje via Vinted kopen, durf alleen nooit onder kleding te kopen. Bang dat het net verkeerd valt.
Ik vind & other stories meestal wel een beetje groter vallen
Vind ik ook! Alles valt vooral ook lang (maar ik ben ook wel heel klein, dus dat scheelt ook haha).
Dankje! Er is geen foto van de label, zal aan de verkoper vragen als ze een foto kan maken.
Voor mensen die Dr Martens mono hebben, hoe vaak smeren jullie ze in?
Mijn vorig paar had ik twee jaar waar scheuren in kwamen, maar ik smeerde ze nooit in dus dat wil ik nu wel gaan doen.