Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb ze nu bijna 2 jaar en alleen ingesmeerd bij de eerste keer dragen en 1x toen ze heel vies waren en ik ze echt goed schoon moest maken dus dat insmeren toen als laatste schoonmaakstap gedaan

Ohh en bij jou zitten er nog geen scheuren in? Of dat het leer minder wordt?
Ik heb ze wel twee jaar vrij intensief gedragen dus miss hoort het er ook wel bij.

1 like

Nee gelukkig niet maar draag ze ook niet heel intensief

Ik draag mijne al twee jaar lang elke dag en geen scheuren… welk leer heb je?

Hmm erboven staat 100 % leer maar daaronder staat PU gecoat leer :thinking: wat is het nou

1 like

Geen idee… ik heb dit leer

Dus echt een structuurtje erin

1 like

Dat heb ik bij mijn mono’s ook!

Oh nee ik heb hele andere, is echt glad en wat harder. Zijn de 101 mono smooth, wist niet dat die ook zo heetten

Kijk nou hoe leuk deze trui is (& Other Stories). Jammer dat lila mij niet staat.

21 likes

Cute! Misschien met een (ruime) blazer in een andere kleur zodat het lila minder heftig is?

1 like

Goed idee! Hoewel dat misschien wel heel warm wordt. Als ik binnenkort eens in de stad ben, ga ik 'm voor de zekerheid even passen.

3 likes

Ja, het is wel een beetje warm. Ligt eraan of je situaties kunt bedenken waarin je dit zou dragen. Anders is de combi misschien niet zo praktisch.

7 likes

Iemand enig idee waar ik dit soort tops vind? En dan van katoen/linnen (niet synthetisch in ieder geval). Uberhaubt een merk die alleen katoen/linnen verkoopt ipv die vieze stofjes? En dan niet op etsy oid

En dit

3 likes

Ah zwart en chocolat beide uitverkocht. Was idd wel precies wat ik bedoelde!

3 likes

Love & confuse al gecheckt?

7 likes

Heeft iemand van jullie ooit wel eens iets bij Most Wanted besteld? Hoe vallen de maten van de jurkjes?

(Omdat het allemaal van die plastic meuk is verwacht ik dat het kleiner valt maar volgens de website valt het op maat. Ik heb een kleine 38 en vraag me af of ik een S of een M zou moeten kopen.)

Linen fox? Weet niet of ze specifiek die hebben , maar ze hebben wel die stijl

1 like

Welke slippers zijn leuker?

aanfoto, niet klikken als je niet tegen voeten kan

• Gouden gesp
  • Bruine gesp / crocoprint

0 stemmers

Ik vind van dichtbij die met de bruine gesp leuker, maar aan / in een outfit die andere. Twijfel!

3 likes

Ik vind ze allebei heeeeel leuk. Toch gestemd voor de gouden gesp omdat ik die mooi simpel vind zeg maar en die bij elke outfit staan.

4 likes

Heeft iemand die joggers van Ninepine? Reteduur voor een joggingsbroek maar laatst eentje bij b&m besteld en dan bestel ik liever een keer een goede kwalitatieve dan zo’n flutbroek. Dus… is het de 80 euro waard of niet?

4 likes