Modetopic #2 (Deel 1)

Ah bedankt, Maje heeft een jurk die qua pasvorm precies is wat ik zoek. Maar helaas is de print niet echt wat voor mij, maar ik ga Maje in de gaten houden!

En over jouw vraag: Alohas heeft dat model laarzen. Ik heb zelf de korte variant en de schoenen zijn kwalitatief erg goed. Ik weet alleen niet of ze ook roze hebben, volgens mij wel lichtgroen, blauw en paars dus misschien ook wel roze.

4 likes

Misschien kun je zoeken op ‘gogo boots’, zo heet deze stijl. Als ik daarop google krijg ik veel opties die hierop lijken!

3 likes

Mijn moeder en ik hebben een jurk van storm en Marie. Is wel goede kwaliteit.
Verder jan je bij gestuz (eigen site) en ganni kijken. En nog een ander merk waar ik nog even niet op kom

2 likes

Rotate Berger Christensen heeft vaak jurken met pofmouwen. Maar wel redelijk duur volgens mij…

2 likes

Misschien deze enkellaarsjes van Monki: https://www.monki.com/en_eur/accessories/shoes/boots/product.faux-leather-ankle-boots-pink.0954114012.html

5 likes

Misschien nog bij de decathlon? Die spullen vallen bij mij althans altijd best lang en ze hebben veel voor koude outdoor dingen. Alleen de halslijn is dan misschien niet zo laag

4 likes

Ik ben net verliefd geworden op deze schoenen maar aangezien ik nooit echt hakken draag twijfel ik een beetje. Een maat voelde voor mij net te klein, de andere is een beetje groot, niet superveel en door de bandjes blijft de schoen vrijwel op zn plek maar ik glip er een klein beetje uit en ben bang dat het erg zal schuren net boven mn hiel. Zou het oké zijn met iets van inlegzooltjes of zo’n soort plakker in de hiel? Of doe ik het beter niet haha

4 likes

Ik zou het niet doen omdat lakleer doorgaans vrij stevig blijft, en je waarschijnlijk altijd je hiel gaat openhalen.

4 likes

Volgens mij vallen ze bijna altijd groot. Ik heb op dit moment een maatje S van hen aan terwijl ik normaal maat 40 van broeken heb (en ook veel bil :blush:). Maar kijk anders even naar de maattabel op hun site? Het wisselt namelijk wel per model. Hun klantenservice is volgens mij ook wel heel behulpzaam.

4 likes

Ik zou het niet doen, ik denk dat je echt blaren zult krijgen…

2 likes

Bedankt voor de input! @chasingrainbows @kali @VickyViolence helaas niet wat ik had willen horen haha maar wel realistisch inderdaad.
Ik heb ze toch meegenomen naar huis :grimacing: aangezien ik al jaren van die mary jane schoenen wil en ik ze er in lakleer gewoon het mooist vind uitzien. Ik ga er thuis nog wat in rondlopen denk ik en dan zien of ik ze hou

3 likes

Dat snap ik want ze zijn bijzonder en staan je goed. Dan zou ik adviseren om ze thuis met dikke (werk)sokken in te lopen als je wil houden!

1 like

Je kan een beetje uitproberen met zooltjes inderdaad. Je kan hielverhogers kopen als je het stukje boven je hiel openhaalt, als ze overall iets te groot voelen zou ik gewoon een wat dikker binnenzooltje proberen.

2 likes

Ik dacht dat repetto ook mary jane’s maken. Misschien kan je dat eens bekijken?

1 like

Ja volgens mij het Atlas model. Een heel oude, ooit via vinted gekocht, dus zou kunnen dat ze nu anders vallen.

4 likes

Iemand tips waar ik laarsjes met een apartere hak zoals deze zou kunnen vinden?

Dit zijn oude van Acne die ik op Vinted zag, maar niet mijn maat. En sws vind ik het lastig om schoenen op sites zoals Vinted te kopen ivm maatvoering.

3 likes

Ik heb net voor het eerst mijn eerste paar Dr Martens aan. Ze zitten vooral bij mijn hak tijdens het lopen echt niet lekker. Maar dat hoort toch zo? De maat is verder wel goed. Ik moet ze nog inlopen

1 like

United nude misschien? En zou met vinted ook goed online kijken naar maatvoering en je kan mensen natuurlijk vragen om te meten. Blijft een beetje een gok maar kom je een heel eind. En bij designerschoenen is er vaak wel wat te vinden online over maten

4 likes

Heeft iemand tips voor mooie mom jeans met lengte maat 28 ? Mijn eis is dat er wel stretch in zit anders vind ik het niet fijn :rofl:

Jeffrey Campbell en Miista hebben vaak wel apartere schoenen met hak.

@Maison al gekeken bij Topshop en dan de petitelijn?

4 likes