Modetopic #2 (Deel 1)

Voor welke heb je gekozen uiteindelijk?

1 like

Tijdje terug deze broek bij de Costes gepast:

Maar hij zit bij mij dus totaal niet high-waist, eerder low-waist. Weet iemand waar ik iets soortgelijks kan vinden? Probleem is ook dat het dus een broek moet zijn die geschikt is voor maat 44.
Bij veel tallcollecties kom ik deze lichte wassing niet tegen en dat is wel wat ik zoek.
Iemand tips?

1 like

Monki Kaori al geprobeerd? Echt mijn favo jeans, bij mij meer high waisted dan de costes broeken + lichte wassing en in relatief veel maten beschikbaar.

3 likes

Lois, als je het budget hebt!

2 likes

Same! Maar allebei heel mooi, dus je kunt sowieso geen vrrkeerde keuze maken :wink:

1 like

IK! Al die insta-ads waren te verleidelijk. Maar ik moet zeggen, ik ben niet teleurgesteld! Ik vind het een superheerlijke broek. Het is een heel fijne stofje. Zeg maar een combi tussen zachte sweatstof en van die stof waar hardloopleggings van zijn gemaakt. Het rekt fijn mee, maar ik niet dun en lubbert ook niet uit. Het lijkt tot nu toe een hele goede kwaliteit te zijn. Ik heb er afgelopen twee dagen in gewoond en ga hem nu voor het eerst wassen, dus weet nog niet of hij lang mooi blijft.

5 likes

Haha ja instagram advertenties werken echt 🥲 maar ook wel echt goede reviews. De gemiddelde joggingsbroek gaat lubberen en hoopte idd bij deze dat dat niet zo zou zijn. Stofje klinkt ook :raised_hands:t3:

Edit: oh ik heb een hond en kat. Heb zo’n broek van de h&m en die trekt ZOVEEL haren aan, echt irritant. Is dit ook zo’n stofje of valt het mee?

1 like

Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer pluspunten ik bedenk: goede high waist en ook met touwtje. Grote zakken met rits, maar zonder dat ze bulky zijn… Nee, ik heb geen aandelen, maar ben wel echt blij met de broek :smiley:. En ik had eerst een kleinere maat besteld, maar wilde toch hem iets ruimer. De klantenservice had deze al opgestuurd voor ik de andere had geretourneerd, dus dat is heel netjes.

Edit: oeh, of hij hond/katproof is durf ik niet te zeggen… het is me in ieder geval niet opgevallen dat het een stofmagneet is.

1 like

Fijn! Thanks voor deze review :pray:t2: Ik twijfel dus heel erg tussen de maten want zit altijd tussen S en M in. Normaal gaat het wel iets lubberen maar dus deze niet. Maar goed wel fijn dat ze zo makkelijk zijn qua retourneren!

3 likes

Ik heb nog niet gekozen, twijfel zo hard :see_no_evil: ik heb een hele passessie gedaan met verschillende outfits en vind de ene keer de ene mooier, de andere keer de andere.

foto’s van mijn passessie

6 likes

Linkssss :heart_eyes:

6 likes

Die met die gesp! Vind die anderen van dichtbij ook heel mooi, maar van veraf in de outfit denk ik: wat gebeurt er allemaal - omdat dat croco niet heel duidelijk is. Die gesp is duidelijk en classy en stoer tegelijk.

7 likes

Ja ben het eens met de andere antwoorden. Als ik het zo zie met de aanfoto’s dan zeg ik ook links! Dus niet met croco print.

4 likes

Ja klopt, goed verwoord!

Bedankt voor jullie antwoorden, het worden die met de gouden gesp :relaxed:

6 likes

Ik heb ze nu ook besteld :flushed::flushed:

2 likes

Haha ze zijn mooi hé. Ik denk dat ik een heel voorjaar en een hele zomer niets anders ga dragen. Ze zijn ook super comfortabel.

1 like

Ik hoop dat jij ze ook in de aanbieding hebt besteld?

3 likes

Ja hoor :blush:
Ik heb ze al een jaar op het oog, en ben blij dat ze eindelijk in de aanbieding zijn. Maar lief dat je het vraagt.

3 likes

Wat leuk je Mickey broekje! En goede keuze :slight_smile:

3 likes

Vind vooral je Mickey short fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes