Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb niet de dungarees, maar een gewone broek. De size guid is precies correct, dus zal vooral even opmeten en vergelijken? Of zoals @NoyraSoturi even mailen, hele fijne klantenservice.

Ja, daar staan docs wel om bekend. Ik heb wel eens gehoord dat dé tip is om een inlegkruisje in de hiel te plakken. Horizontaal dus, zodat het je hiel omsluit. Schijnt de gouden tip te zijn bij inlopen. Kwam voor mij helaas te laat, ik heb me gewoon door de blaren heen geworsteld :cry::joy:

5 likes

Ohhh goede tip! Heb ze vandaag twee uur aan gehad in huis. Niet bepaald fijn. Ik heb van die aparte sokken mee besteld, die doe ik morgen aan (met mijn schoenen) en de dag erna ga ik het inlegkruisje proberen! Hoop maar dat ze uiteindelijk wél lekker gaan zitten

2 likes

Ik kwam er toevallig laatst achter dat Stradivarius lengtematen heeft! Ze hangen er geen lengtemaat aan maar er staat bij dat het 5cm korter is. Heb er laatst een skinny besteld en die is echt perfect voor mij met mn 1.60.
Ze hadden er ook mom jeans zag ik!

3 likes

Weet iemand waar je kan zien wanneer de sale of nieuwe collectie etc van Zara is?
Ik heb me ooit wel ingeschreven voor een nieuwsbrief maar die krijg ik nooit van ze volgens mij? Hoop dat er ergens online ofzo gewoon een overzichtje staat met data.

Heeft iemand een tip voor ‘moderne’ hoge laarzen met een iets ruimere schacht/bovenkant?

Ik ben op zoek naar zwarte hoge laarzen met een vierkante of spitse neus, het liefst van echt leer. En dus een ruimere schacht, ik denk aan 42-44 cm.

Ik wil ook graag dat het een stevige/rechte look heeft zoals dit:

En niet heel erg afgezakt zoals dit:

1 like

Ik volg dit account op instagram, zij plaatst sowieso vaak updates en ook items van de Zara. Als ik iets leuks zie sla ik dat even op in mijn app ter inspiratie voor later om te kijken of ik iets wil kopen.

3 likes

Heeft iemand een van deze schoenen?

• Adidas Ozweego
  • Adidas Falcon
  • Nike Tekno

Vallen ze true to size of niet? Ik heb bijna altijd maat 38 maar in Air Max 90s heb ik 38,5.

1 like

Tekno hier ook halve maar groter staan.

3 likes

Falcon is true to size vind ik! Al valt de leren versie die ik had net ietstje groter dan de synthetische versie

2 likes

Mijn Falcons zijn ook true to size

3 likes

Ik heb tekno kleiner dan AM90. In ‘normale’ schoenen heb ik 39 en in tekno ook. AM90 heb ik in 40

1 like

Ohh I love deze jas :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

32 likes

Ik ook! Prachtige kleur.

2 likes

Vind 200 alleen wel veel :confused:

1 like

True! Als het geld tegen je plinten klotst zeg ik meteen doen :laughing:. Zo niet zou het voor mij echt afhankelijk zijn van de kwaliteit en de vraag hoe vaak ik het zou dragen. Trenchcoats zijn wel een klassiekmodel dus in die zin gaat hij niet “uit”.

3 likes

Probeer na te gaan of hij van goede kwaliteit is. Mijn vriend bestelde vorige winter een mango mantel van 150 euro maar die pilde zo ontzettend hard dat hij binnen een paar maanden erg lelijk werd. Zonde van het geld

7 likes

Wauw dat is echt zonde inderdaad! Ik heb m wel besyeld oeps 🥲

2 likes

@anon91169173 @sushi @Bubbless @Luipaard en iedereen die zich aangesproken voelt

Nog een sneakervraag, voor dezelfde modellen Falcon, Ozweego en Tekno: deden ze pijn bij het inlopen? Heb al enkele malen iets gezien over wat die Falcons wel voor blaren zorgen. Ik ben iemand die daar helaas nogal gevoelig voor is dus als het even kan vermijd ik dat graag.

2 likes

Ohnee ik koop enkel schoenen die al vrij goed zitten in het begin en bij mn beide falcons was dat het geval, ook de leren! Vond ze mega comfy, heb er ook veel lange staande werkdagen mee gedaan en citytrips enz

3 likes