@Bird @Blush Dankje Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Stradivarius. Ik ben wel veel afgevallen sinds vorig jaar dus moet hem met een riem dragen. Ik hoop hem ooit nog tegen te komen op vinted of zo in een maat kleiner.
Ik
Zie hem in een S, ik zoek juist een grotere dus als je m
Wilt verkopen let me know
Bedoel je dan dat je een maat 36 hebt? Hoeveel vraag je ervoor?
Ik heb een 38, maar houd deze graag ook nog bij met dat ik nogal schommel qua gewicht (ben nu afgevallen, maar ik houd rekening dat het er ook nog weer kan bijkomen, hoewel ik dat niet hoop natuurlijk).
Nee op vinted staan ze!
Weet iemand websites waarbij je laarzen op schoenmaat én schachtwijdte kunt zoeken? Ik heb relatief grote voeten en smalle kuiten, dus als ik op de gok iets bestel zijn ze altijd veel te wijd en dat vind ik niet mooi bij mezelf.
Ik heb dat bij Clarks en Gabor gezien, maar ook weer niet alle modellen.
JJFootwear, maar wel gericht op brede kuiten?
Bij Clarks kan ik dit op de website niet vinden, je kunt wel de schoenwijdte aanklikken maar niet de schachtwijdte. Bij Gabor kan dit inderdaad wel, maar nu ik daar op zoek ontdek ik dat ik er eigenlijk nog niets mee opschiet omdat het niet per maat aangegeven staat (en bij maat 36 is de schachtwijdte weer anders dan bij maat 42). Pfff lastig!
@TanteBetje Dat is wel een fijne site! Ze zijn ook gericht op smalle kuiten (noemen ze zelf, al is het meeste inderdaad op brede kuiten gericht). Ik ga deze site in de gaten houden
Ik ben op zoek naar mooie basis zwarte laarzen die eigenlijk altijd kunnen. Nu zag ik onderstaande laarzen, maar ik weet het niet? Zijn ze niet te tuttig?
Dus daarom een poll!
- Leuk!
- Niet leuk âŠ
0 stemmers
Het is wel heel basic, maar als dat is wat je zoekt. Ik kijk bij die plaatjes ook wel naar het beeld van bovenaf, want dat is wat je zelf ziet.
Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar mocht je wat jonger zijn zou ik voor een vlotter model gaan. Ik vind ze leuk, passend bij een bepaalde leeftijd.
Thanks @TanteBetje @Neena @anon31495790
Ik heb ze maar gewoon besteld, ze kunnen altijd terug!
@Neena Ik zie echt niet in wat hier tuttig aan zou zijn of niet bij een bepaalde leeftijd zou passen. Is toch een super basic en tijdloze schoen?
Afgelopen weekend zag ik een blouse bij een vrouw en helaas heb ik niet gevraagd waar hij van was. Misschien hebben jullie toevallig een idee? Was een fashionable vrouw haha dus denk wel van een bekende webshop. De blouse is creme met gouden knoopjes, lange mouwen en ruches vanaf nek en schouders tot aan decolleté. De stof was stevig, geen ribstof. Iemand een idee?
Wat zijn goede plakkertjes om niet met mijn hakken uit loafers te flippen?
Is toch gewoon een kwestie van smaak?
Waar kun je toffe/leuke oorbellen kopen, het liefst ook nog te mixen en matchen⊠Ik wil mân earparty updaten maar kan niet echt wat vinden. Mân Google skills laten me ook in de steek - kom elke keer weer bij Lucardi terecht
Gisteren was ik zelf aan jet zoeken;
Isabel bernard. Ze verkopen ook sets (voor earparty), echt goud dus wat duurder. Nu wel een valebtijnskortinh
Ik vind de oorbellen van & Other Stories altijd erg leuk. ik heb drie paar van daar, en die draag ik afwisselend dagelijks. Het is natuurlijk geen echt goud maar sommige heb ik al vier jaar en ze zijn nog steeds heel mooi. Ze zijn allemaal goudkleurig trouwens.