Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb deze lijst een keer opgeslagen die FitwithMarit heeft gedeeld op Instagram. Zij vroeg toen ook tips voor sieraden. Wellicht zit hier iets tussen?

3 likes

Deze:

Of deze?

6 likes

En @Duif nee dit zijn ze niet helaas! Zoek dus echt de blouse die zij aan had haha. Je kon niet door de stof heen kijken en de ruches zaten in een soort driehoek naar beneden vanaf de schouders naar het decolleté.

Deze?

6 likes

Misschien wel! Hij is sowieso supermooi :smiling_face_with_three_hearts: Wel jammer van de prijs maar ga hem zeker onthouden. Thanks!

1 like

Ik heb net mijn nieuwe Dr. Martens Sinclair binnen gekregen maar nu heb ik 2 vragen en hoop dat iemand raad heeft.

Ik zie aan de onderkant van de zolen dat er een soort scheurlijnen inzitten, is dit normaal?

En pint 2, hoe de hell doe je de veters vast zonder dat je ze gestrikt ziet zitten?
Heb ze er nu ingepropt maar dat zit niet echt heel fijn haha.

Edit
Die scheurlijnen zijn blijkbaar hoe ze gemaakt worden en is niet erg.

1 like

Ik heb deze al een paar jaar en strik ze gewoon al die tijd al haha. Zou niet weten hoe anders? Het zijn ook best lange veters, ik doe er meestal een dubbele knoop in. Je kan dat rits stuk er ook uit halen, dan heb je alleen veters.

5 likes

Je moet ze gewoon strikken, daar zijn die veters toch voor

3 likes

Ik vind ze niet leuk als je de strik van de veter ziet. Maar dat ben ik. Ik heb ze juist gekocht vanwege de rits

Heb als oplossing dit gevonden

Alleen nu nog ff wat kortere veters kopen want ze zijn veelste lang

3 likes

Oke dit is echt heerlijk spuit 11 maar wat zijn de algemene ervaringen hier met NA-KD? ik raak meestal een beetje overweldigd door dit soort sites dus bestel daar eigenlijk nooit, maar zie soms wel leuke dingen. Is de kwaliteit een beetje goed, doen ze moeilijk met retourneren?
En heeft iemand verder nog aanraders qua merken? Ik draag eigenlijk hele basic dingen en wil wat meer richting de hippe student maar weet niet zo goed waar ik het zoeken moet.

Van wat ik hoor van vriendinnen: soms zitten er leuke dingen bij die op zich redelijke kwaliteit zijn, maarr het blijft ontzettend overpriced.

1 like

Ja daar ben ik dus een beetje bang voor haha, en een ander probleem is dat ik bij sites altijd alles wil zien maar dat gaat gewoon niet dus dan klik ik maar overprikkeld de site weg

2 likes

Wat ik van Naked heb, is echt prima. Ik bestel er wel alleen met random kortingscodes die op insta vind, anders is het echt wel wat te prijzig voor de kwaliteit.

Ik heb er laatst wat dingen besteld maar vond het tegenvallen. Heb op 1 ding na alles teruggestuurd omdat ik het er allemaal toch wat goedkoop en synthetisch uit vond zien. Sommige dingen zagen er ook echt anders uit dan op het plaatje.

Ik heb in het kader van duurzaamheid en beter zorg dragen voor de kledingstukken die ik al heb een kledingstomer gekocht, nl deze:

Echt blij mee. Ik heb veel kleding dat gemaakt is van tencel en daar komen zo snel kreukels in, maar nu kan ik ze direct opnieuw dragen ipv ze lang op mijn strijkplank te laten liggen. Ik vond het altijd zo stom om voor 1 broek of 1 shirt het strijkijzer aan te doen.

11 likes

Teddy fresh? Wel echt heel wat anders hoor!

2 likes

Denham? Basic maar wel mooie kwaliteit.

1 like

Sissy boy mannenafdeling?

1 like

Ik vind basic sweaters t mooist bij mijn man. Hij draagt colourfull standard, lyle&scott, levi’s, tommy hilfiger. En je zou ook nog bij scotch en Soda kunnen kijken. Of Denham ook idd, vind ik ook altijd mooi

1 like

Ja volgens mij normaal haha hij heeft altijd maat L en bij die truien ook

2 likes