Modetopic #2 (Deel 1)

Ik zou hem terugsturen en hopen dat ie ooit nog opduikt op mango-outlet zodat hij meer voor een openjasprijsje te bemachtigen is. En nu gewoon iets zoeken waar je meer aan hebt.

Ik heb ook zo’n soort jas (maar dan beige) en alleen gekocht toen ie 30 euro was want ik draag hem zelden.

5 likes

Wachten op de sale en dan halen

2 likes

Ik vind hem prachtig van kleur maar wel té oversized. Ik zou hem een maatje kleiner bestellen.

2 likes

Ik zou eerst nog een S bestellen en dan aankijken of je het mooier vindt vallen. Dit zou mijn tactiek zijn omdat ik anders altijd met de “wat als” vraag zit.
Voor Mango vind ik de jas wel aan de dure kant?
En over het algemeen is kwaliteit vd Mango niet denderend

Hoe vallen de rokjes van other stories? Ik zit net tussen een XS en een S in. En wil een rokje via Vinted kopen, durf alleen nooit onder kleding te kopen. Bang dat het net verkeerd valt.

1 like

Ik vind & other stories meestal wel een beetje groter vallen

4 likes

Vind ik ook! Alles valt vooral ook lang (maar ik ben ook wel heel klein, dus dat scheelt ook haha).

3 likes

Dankje! Er is geen foto van de label, zal aan de verkoper vragen als ze een foto kan maken.

1 like

Voor mensen die Dr Martens mono hebben, hoe vaak smeren jullie ze in?
Mijn vorig paar had ik twee jaar waar scheuren in kwamen, maar ik smeerde ze nooit in dus dat wil ik nu wel gaan doen.

1 like

Ik heb ze nu bijna 2 jaar en alleen ingesmeerd bij de eerste keer dragen en 1x toen ze heel vies waren en ik ze echt goed schoon moest maken dus dat insmeren toen als laatste schoonmaakstap gedaan

Ohh en bij jou zitten er nog geen scheuren in? Of dat het leer minder wordt?
Ik heb ze wel twee jaar vrij intensief gedragen dus miss hoort het er ook wel bij.

1 like

Nee gelukkig niet maar draag ze ook niet heel intensief

Ik draag mijne al twee jaar lang elke dag en geen scheuren… welk leer heb je?

Hmm erboven staat 100 % leer maar daaronder staat PU gecoat leer :thinking: wat is het nou

1 like

Geen idee… ik heb dit leer

Dus echt een structuurtje erin

1 like

Dat heb ik bij mijn mono’s ook!

Oh nee ik heb hele andere, is echt glad en wat harder. Zijn de 101 mono smooth, wist niet dat die ook zo heetten

Kijk nou hoe leuk deze trui is (& Other Stories). Jammer dat lila mij niet staat.

21 likes

Cute! Misschien met een (ruime) blazer in een andere kleur zodat het lila minder heftig is?

1 like

Goed idee! Hoewel dat misschien wel heel warm wordt. Als ik binnenkort eens in de stad ben, ga ik 'm voor de zekerheid even passen.

3 likes