Ja, het is wel een beetje warm. Ligt eraan of je situaties kunt bedenken waarin je dit zou dragen. Anders is de combi misschien niet zo praktisch.
Iemand enig idee waar ik dit soort tops vind? En dan van katoen/linnen (niet synthetisch in ieder geval). Uberhaubt een merk die alleen katoen/linnen verkoopt ipv die vieze stofjes? En dan niet op etsy oid
En dit
Confidante spirits heeft zoiets!
Ah zwart en chocolat beide uitverkocht. Was idd wel precies wat ik bedoelde!
Love & confuse al gecheckt?
Heeft iemand van jullie ooit wel eens iets bij Most Wanted besteld? Hoe vallen de maten van de jurkjes?
(Omdat het allemaal van die plastic meuk is verwacht ik dat het kleiner valt maar volgens de website valt het op maat. Ik heb een kleine 38 en vraag me af of ik een S of een M zou moeten kopen.)
Linen fox? Weet niet of ze specifiek die hebben , maar ze hebben wel die stijl
Welke slippers zijn leuker?
- Gouden gesp
- Bruine gesp / crocoprint
0 stemmers
Ik vind van dichtbij die met de bruine gesp leuker, maar aan / in een outfit die andere. Twijfel!
Ik vind ze allebei heeeeel leuk. Toch gestemd voor de gouden gesp omdat ik die mooi simpel vind zeg maar en die bij elke outfit staan.
Heeft iemand die joggers van Ninepine? Reteduur voor een joggingsbroek maar laatst eentje bij b&m besteld en dan bestel ik liever een keer een goede kwalitatieve dan zo’n flutbroek. Dus… is het de 80 euro waard of niet?
Voor welke heb je gekozen uiteindelijk?
Tijdje terug deze broek bij de Costes gepast:
Maar hij zit bij mij dus totaal niet high-waist, eerder low-waist. Weet iemand waar ik iets soortgelijks kan vinden? Probleem is ook dat het dus een broek moet zijn die geschikt is voor maat 44.
Bij veel tallcollecties kom ik deze lichte wassing niet tegen en dat is wel wat ik zoek.
Iemand tips?
Monki Kaori al geprobeerd? Echt mijn favo jeans, bij mij meer high waisted dan de costes broeken + lichte wassing en in relatief veel maten beschikbaar.
Lois, als je het budget hebt!
Same! Maar allebei heel mooi, dus je kunt sowieso geen vrrkeerde keuze maken
IK! Al die insta-ads waren te verleidelijk. Maar ik moet zeggen, ik ben niet teleurgesteld! Ik vind het een superheerlijke broek. Het is een heel fijne stofje. Zeg maar een combi tussen zachte sweatstof en van die stof waar hardloopleggings van zijn gemaakt. Het rekt fijn mee, maar ik niet dun en lubbert ook niet uit. Het lijkt tot nu toe een hele goede kwaliteit te zijn. Ik heb er afgelopen twee dagen in gewoond en ga hem nu voor het eerst wassen, dus weet nog niet of hij lang mooi blijft.
Haha ja instagram advertenties werken echt 🥲 maar ook wel echt goede reviews. De gemiddelde joggingsbroek gaat lubberen en hoopte idd bij deze dat dat niet zo zou zijn. Stofje klinkt ook
Edit: oh ik heb een hond en kat. Heb zo’n broek van de h&m en die trekt ZOVEEL haren aan, echt irritant. Is dit ook zo’n stofje of valt het mee?
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer pluspunten ik bedenk: goede high waist en ook met touwtje. Grote zakken met rits, maar zonder dat ze bulky zijn… Nee, ik heb geen aandelen, maar ben wel echt blij met de broek . En ik had eerst een kleinere maat besteld, maar wilde toch hem iets ruimer. De klantenservice had deze al opgestuurd voor ik de andere had geretourneerd, dus dat is heel netjes.
Edit: oeh, of hij hond/katproof is durf ik niet te zeggen… het is me in ieder geval niet opgevallen dat het een stofmagneet is.
Fijn! Thanks voor deze review Ik twijfel dus heel erg tussen de maten want zit altijd tussen S en M in. Normaal gaat het wel iets lubberen maar dus deze niet. Maar goed wel fijn dat ze zo makkelijk zijn qua retourneren!