Modetopic #2 (Deel 1)

Linkssss :heart_eyes:

6 likes

Die met die gesp! Vind die anderen van dichtbij ook heel mooi, maar van veraf in de outfit denk ik: wat gebeurt er allemaal - omdat dat croco niet heel duidelijk is. Die gesp is duidelijk en classy en stoer tegelijk.

7 likes

Ja ben het eens met de andere antwoorden. Als ik het zo zie met de aanfoto’s dan zeg ik ook links! Dus niet met croco print.

4 likes

Ja klopt, goed verwoord!

Bedankt voor jullie antwoorden, het worden die met de gouden gesp :relaxed:

6 likes

Ik heb ze nu ook besteld :flushed::flushed:

2 likes

Haha ze zijn mooi hé. Ik denk dat ik een heel voorjaar en een hele zomer niets anders ga dragen. Ze zijn ook super comfortabel.

1 like

Ik hoop dat jij ze ook in de aanbieding hebt besteld?

3 likes

Ja hoor :blush:
Ik heb ze al een jaar op het oog, en ben blij dat ze eindelijk in de aanbieding zijn. Maar lief dat je het vraagt.

3 likes

Wat leuk je Mickey broekje! En goede keuze :slight_smile:

3 likes

Vind vooral je Mickey short fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

@Bird @Blush Dankje :smiley: Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Stradivarius. Ik ben wel veel afgevallen sinds vorig jaar dus moet hem met een riem dragen. Ik hoop hem ooit nog tegen te komen op vinted of zo in een maat kleiner.

3 likes

Ik
Zie hem in een S, ik zoek juist een grotere dus als je m
Wilt verkopen let me know

2 likes

Bedoel je dan dat je een maat 36 hebt? Hoeveel vraag je ervoor?

Ik heb een 38, maar houd deze graag ook nog bij met dat ik nogal schommel qua gewicht (ben nu afgevallen, maar ik houd rekening dat het er ook nog weer kan bijkomen, hoewel ik dat niet hoop natuurlijk).

1 like

Nee op vinted staan ze!

3 likes

Weet iemand websites waarbij je laarzen op schoenmaat én schachtwijdte kunt zoeken? Ik heb relatief grote voeten en smalle kuiten, dus als ik op de gok iets bestel zijn ze altijd veel te wijd en dat vind ik niet mooi bij mezelf.

1 like

Ik heb dat bij Clarks en Gabor gezien, maar ook weer niet alle modellen.

2 likes

JJFootwear, maar wel gericht op brede kuiten?

3 likes

Bij Clarks kan ik dit op de website niet vinden, je kunt wel de schoenwijdte aanklikken maar niet de schachtwijdte. Bij Gabor kan dit inderdaad wel, maar nu ik daar op zoek ontdek ik dat ik er eigenlijk nog niets mee opschiet omdat het niet per maat aangegeven staat (en bij maat 36 is de schachtwijdte weer anders dan bij maat 42). Pfff lastig!

@TanteBetje Dat is wel een fijne site! Ze zijn ook gericht op smalle kuiten (noemen ze zelf, al is het meeste inderdaad op brede kuiten gericht). Ik ga deze site in de gaten houden :relaxed:

3 likes

Ik ben op zoek naar mooie basis zwarte laarzen die eigenlijk altijd kunnen. Nu zag ik onderstaande laarzen, maar ik weet het niet? Zijn ze niet te tuttig?
Dus daarom een poll!

• Leuk!
  • Niet leuk …

0 stemmers

4 likes

Het is wel heel basic, maar als dat is wat je zoekt. Ik kijk bij die plaatjes ook wel naar het beeld van bovenaf, want dat is wat je zelf ziet.

6 likes