Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar mocht je wat jonger zijn zou ik voor een vlotter model gaan. Ik vind ze leuk, passend bij een bepaalde leeftijd.
Thanks @TanteBetje @Neena @anon31495790
Ik heb ze maar gewoon besteld, ze kunnen altijd terug!
@Neena Ik zie echt niet in wat hier tuttig aan zou zijn of niet bij een bepaalde leeftijd zou passen. Is toch een super basic en tijdloze schoen?
Afgelopen weekend zag ik een blouse bij een vrouw en helaas heb ik niet gevraagd waar hij van was. Misschien hebben jullie toevallig een idee? Was een fashionable vrouw haha dus denk wel van een bekende webshop. De blouse is creme met gouden knoopjes, lange mouwen en ruches vanaf nek en schouders tot aan decolleté. De stof was stevig, geen ribstof. Iemand een idee?
Wat zijn goede plakkertjes om niet met mijn hakken uit loafers te flippen?
Ik had altijd van die leren plakkertjes van de Wibra. Weet niet of ze die nog hebben
Is toch gewoon een kwestie van smaak?
Waar kun je toffe/leuke oorbellen kopen, het liefst ook nog te mixen en matchen⊠Ik wil mân earparty updaten maar kan niet echt wat vinden. Mân Google skills laten me ook in de steek - kom elke keer weer bij Lucardi terecht
Gisteren was ik zelf aan jet zoeken;
Isabel bernard. Ze verkopen ook sets (voor earparty), echt goud dus wat duurder. Nu wel een valebtijnskortinh
Ik vind de oorbellen van & Other Stories altijd erg leuk. ik heb drie paar van daar, en die draag ik afwisselend dagelijks. Het is natuurlijk geen echt goud maar sommige heb ik al vier jaar en ze zijn nog steeds heel mooi. Ze zijn allemaal goudkleurig trouwens.
Ik heb deze lijst een keer opgeslagen die FitwithMarit heeft gedeeld op Instagram. Zij vroeg toen ook tips voor sieraden. Wellicht zit hier iets tussen?
En @Duif nee dit zijn ze niet helaas! Zoek dus echt de blouse die zij aan had haha. Je kon niet door de stof heen kijken en de ruches zaten in een soort driehoek naar beneden vanaf de schouders naar het decolleté.
Deze?
Misschien wel! Hij is sowieso supermooi Wel jammer van de prijs maar ga hem zeker onthouden. Thanks!
Ik heb net mijn nieuwe Dr. Martens Sinclair binnen gekregen maar nu heb ik 2 vragen en hoop dat iemand raad heeft.
Ik zie aan de onderkant van de zolen dat er een soort scheurlijnen inzitten, is dit normaal?
En pint 2, hoe de hell doe je de veters vast zonder dat je ze gestrikt ziet zitten?
Heb ze er nu ingepropt maar dat zit niet echt heel fijn haha.
Edit
Die scheurlijnen zijn blijkbaar hoe ze gemaakt worden en is niet erg.
Ik heb deze al een paar jaar en strik ze gewoon al die tijd al haha. Zou niet weten hoe anders? Het zijn ook best lange veters, ik doe er meestal een dubbele knoop in. Je kan dat rits stuk er ook uit halen, dan heb je alleen veters.
Je moet ze gewoon strikken, daar zijn die veters toch voor
Ik vind ze niet leuk als je de strik van de veter ziet. Maar dat ben ik. Ik heb ze juist gekocht vanwege de rits
Heb als oplossing dit gevonden
Alleen nu nog ff wat kortere veters kopen want ze zijn veelste lang