Oke dit is echt heerlijk spuit 11 maar wat zijn de algemene ervaringen hier met NA-KD? ik raak meestal een beetje overweldigd door dit soort sites dus bestel daar eigenlijk nooit, maar zie soms wel leuke dingen. Is de kwaliteit een beetje goed, doen ze moeilijk met retourneren?
En heeft iemand verder nog aanraders qua merken? Ik draag eigenlijk hele basic dingen en wil wat meer richting de hippe student maar weet niet zo goed waar ik het zoeken moet.
Van wat ik hoor van vriendinnen: soms zitten er leuke dingen bij die op zich redelijke kwaliteit zijn, maarr het blijft ontzettend overpriced.
Ja daar ben ik dus een beetje bang voor haha, en een ander probleem is dat ik bij sites altijd alles wil zien maar dat gaat gewoon niet dus dan klik ik maar overprikkeld de site weg
Wat ik van Naked heb, is echt prima. Ik bestel er wel alleen met random kortingscodes die op insta vind, anders is het echt wel wat te prijzig voor de kwaliteit.
Ik heb er laatst wat dingen besteld maar vond het tegenvallen. Heb op 1 ding na alles teruggestuurd omdat ik het er allemaal toch wat goedkoop en synthetisch uit vond zien. Sommige dingen zagen er ook echt anders uit dan op het plaatje.
Ik heb in het kader van duurzaamheid en beter zorg dragen voor de kledingstukken die ik al heb een kledingstomer gekocht, nl deze:
Echt blij mee. Ik heb veel kleding dat gemaakt is van tencel en daar komen zo snel kreukels in, maar nu kan ik ze direct opnieuw dragen ipv ze lang op mijn strijkplank te laten liggen. Ik vond het altijd zo stom om voor 1 broek of 1 shirt het strijkijzer aan te doen.
Teddy fresh? Wel echt heel wat anders hoor!
Denham? Basic maar wel mooie kwaliteit.
Sissy boy mannenafdeling?
Ik vind basic sweaters t mooist bij mijn man. Hij draagt colourfull standard, lyle&scott, levi’s, tommy hilfiger. En je zou ook nog bij scotch en Soda kunnen kijken. Of Denham ook idd, vind ik ook altijd mooi
Ja volgens mij normaal haha hij heeft altijd maat L en bij die truien ook
Ik woon met een snob samen die alleen maar de truien van colorful standard draagt of merino van scotch&soda of selected homme. Hij is lang, dun en vrij smal en draagt een L. Mouwen zijn vaak net wat kort maar anders zwemt hij erin.
Vind lyle & scott leuk bij mannen
April doet wat ie wil, dus neem een zomerjurkje en een winterjas mee
Als je een outfit kopen dan zou je ook eens kunnen kijken naar een leuk pak of jumpsuit. Over de jumpsuit kan je dan een leuk vest of sjaal slaan. Ik heb hier in mijn kast veel liggen dus kan gemakkelijk switchen als de weersomstandigheden er niet naar zijn maar bij het pak of de jumpsuit kan je wel inzetten bij goed of slecht weer.
Maar hoe ga je dan naar het toilet? Dan moet je toch eerst je bovenkleding uittrekken?
Ik heb er een paar van asos, maak gebruik van die filterfunctie voor de juiste gelegenheid, stijl, kleur, lichaamsbouw en stof te kiezen. Zal het aantal resultaten aanzienlijk verminderen.
Zara komt ook altijd met leuke dingen maar de lengte kan soms kloppen maar ook net niet zijn bij mij.
@Huismus dat heb je toch altijd als je een draagt? Maar ik doe dan meestal een jumpsuit aan in een makkelijke stretchy stof en als ik eentje met mouwen draag dan draai ik doe rond mijn lichaam voor ik het broekgedeelte naar beneden doe zodat die mouwen de grond niet raken. Het in je bh moeten plassen ga je niet kunnen vermijden helaas
Ja, los van dat het voor mijn figuur niet passend is, is dat voor mij de reden dat het dragen van een jumpsuit niet eens in me opkomt. Lijkt me zo onhandig en helemaal op een feest, maar zoals je wel merkt vind ik comfort een hele belangrijke factor in een outfit
Echt alle soorten jumpsuits? Gekleed, jeans, jersey, brede mouwen, brede pijpen. Een vriendin heeft eentje met vleermuismouwen en brede driekwartpijpen en die is net zo makkelijk uit te doen als een joggingbroek. Is zo veel variatie in maar ik hou er inderdaad rekening mee dat ik meer mijn tijd ga nemen op de wc
Ah, er is dus wel verschil. Ik stel me altijd zo’n gehannes in een klein wc-hokje voor, haha. Het zal ook wel behendigheid zijn.
Ik ben geloof ik een peer, van boven 2 maten kleiner dan van onderen, dus dat lijkt me lastig in een jumpsuit. En ik geloof dat ik mijn billen dan iets te exposed zou vinden