Modetopic #2 (Deel 1)

Of een mooie broek met top waar je als het koud is dan een jasje over kan dragen? Ik denk dan gelijk aan dit soort broeken van bijv Fabienne Chapot, die kunnen er heel gekleed en feestelijk uitzien.

3 likes

Wat vinden jullie fijne hemdjes voor onder een trui/blouse? Mijne zijn na een paar jaar wel aan vervanging toe, ik had hele simpele van de Primark maar die zit hier niet meer in de buurt.

Van H&M met verstelbare bandjes. Die zijn ook wat langer dus die kun je fijn in je broek stoppen in de winter :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik draag altijd de heattech hemdjes van Uniqlo. Ze zijn van dun soepel materiaal en zitten heel fijn.

1 like

Deze van H&M, vanwege de v-hals zie je minder snel een randje boven je kleding uitsteken

En deze van Hema, gewoon simpel

3 likes

Van de zeeman zijn ook fijn. Sluiten mooi aan, niet te hoog en je kunt de bandjes verstellen.

3 likes

Good cheap action… Ook met verstelbare bandjes…

8 likes

Die van de Hema, 2 voor €8, die @Duif ook linkt. Ik heb een hele stapel in allerlei kleuren.

6 likes

Je hebt al genoeg suggesties, maar ik vind die van Intimissimi echt de beste en dan met name deze:

In 6 kleuren en tegenwoordig heeft het hemd aan een kant een v-hals en aan de andere een ronde hals, dus dan kun je per outfit kiezen wat het handigste is.

5 likes

Ik heb ze door jou ook besteld! Die met de bruine gesp :smiley:

1 like

Wat slim!

2 likes

ook intimissimi hier, maar dan deze:

ook een heel mooie kleur vind ik, niet zo’n wit ondergoedhemd

6 likes

Heeft één van jullie misschien een idee waar ik zo’n soort vest/jasje zou kunnen vinden voor mijn vriend? Of op welke term ik daarvoor kan zoeken?

3 likes

Aztec blouse misschien?

4 likes

Ja zo kom ik in ieder geval in de goede richting, bedankt voor de tip! Mocht iemand heeel toevallig weten waar precies de blouse van de foto vandaan komt; houd ik me aanbevolen!

5 likes

Naar vintage per kilo sales gaan. Hangen altijd zulk soort dingen

4 likes

Ik ben voor een paar werkevenementen op zoek naar een paar zwarte, niet te lage, klassieke pumps. Maar ik wil vooral ook dat ze vrij comfortabel zijn haha. Heeft iemand tips qua merk of model?

3 likes

Gabor of no stress. Hebben verschillende modellen van lager tot wat hoger en kan op beiden merken zonder problemen een hele dag op een beurs staan.

6 likes

En Clarks.

4 likes

Of Peter Kaiser.

5 likes