Modetopic #2 (Deel 1)

Unisa. Of inderdaad Clarks!

1 like

Ik zweer ook bij Peter Kaiser. Ziet er aan eleganter uit dan op foto.

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met dit merk en type sandaal?

Ik heb vorig seizoen twee paar sandalen gekocht, maar die zaten helaas echt ruk. Nu op zoek naar een mooi maar comfortabel paar.

3 likes

Geen ervaring mee maar ik zou ze iig een maat groter kopen dan het model :sweat_smile:

7 likes

Oke serieuze vraag, is die meid niet carnaval aan het vieren? In Den Bosch zag ik vanmiddag mensen al zo rondlopen…

18 likes

Zou dit een military jacket kunnen zijn? Ik zie het bijna niet op de foto. Alla Micheal Jackson hahaha.

1 like

Hij is van Ralph Lauren DenimSupply denk ik.

5 likes

Volgens mij is die van Zara

Edit ;

(Foto van Vinted)

2 likes

Nee dit is m niet.
@anon50301661 ik zou anders gewoon Ginny een DM sturen hoor haha

6 likes

Hij staat op vestiaire

7 likes

Je kan misschien ook bij vintage winkels kijken @anon50301661

Heb ooit zon jasje bij episode gekocht , oude foto, heb je geen kut aan nu maar misschien een tip en hebben ze dit soort jasjes nog!

1 like

Nog op zoek naar een perfecte mantel. Kwam deze tegen:

van Massimo Dutti. Hoor altijd dat dat goede kwaliteit is. Hij oogt ook wel heel classy, maar ben bang dat de stof iets te stijf is ofzo?

9 likes

Beter een wat stijvere stof dan het het goedkope badjas of sorbodoekjes effect.

15 likes

Ben heeelemaal verliefd op deze jurk wow. Zit te twijfelen om hem te halen want ik zou hem dus niet zo aantrekken, alleen met een lang vestje/kimono ofzo. Ik draag namelijk geen strakke dingen naar buiten, vind ik niet prettig. Maar wellicht kan ik me er binnenshuis sexy in voelen :rofl::rofl:. Anyway, hierbij een tip; ga naar de Costes en koop deze prachtige jurk.

60 likes

Wauw! Je moet je er idd prettig in voelen maar for what it’s worth: hij staat je prachtig :ok_hand: misschien ook leuk met een cropped denim jasje erop!

5 likes

Ja zou leuk zijn! Maar wil ‘m dan juist combineren met iets waardoor je mijn vormen niet zo ziet. Maar goed, juist dat hij zo mooi zit maakt dat ik hem leuk vindt, dus ik weet niet of ik het wel moet doen haha.

1 like

Ik denk dat ie ook tof is met een oversized blazer met flinke schouders (zwart of bijvoorbeeld juist knalgroen) of gewoon en leren bikerjack. Maar geweldige jurk en prachtige kleur, staat je heel goed.

4 likes

Hallo!!! :heart_eyes: formidabel

3 likes

Super mooi! Heb jij hier een XS of S in? Ik zit helaas niet in de buurt van een Costes winkel om eens te passen

Een S! Maar hij is best wel stretchy dus als je tussen 2 maten in zit zou ik de kleinere nemen.

1 like