Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb dus deze UGGS besteld maar twijfel enorm omdat ik nog niet weet hoe ik ze nou stijlvol combineer, iemand tips voor outfits? Ik voel me weer erg 2010 met skinny jeans :sweat_smile:. Ze zitten wel zo comfortabel maar als ik ze nooit aantrek is de prijs nogal hoog en stuur ik ze terug.

1 like

@oversized combineert ze leuk!

4 likes

Ik heb deze in het zwart en de jas is echt heel soepel en mooi. Hij is alleen niet mega warm (maar daar heb ik een andere jas voor).

3 likes

Oeh @oversized heb je tips?

1 like

Heb even advies nodig over onderstaande laarzen. Kom er niet uit of ik ze Parisian chique vind of net iets too much. Wat vinden jullie?

• Yessss kopen maar!
  • Naahh zou ze laten zitten

0 stemmers

3 likes

Ik vind de wijd uitlopende schacht een beetje ouderwets aandoen, maar nmsvpe

5 likes

Haha ja ik twijfel dus enorm maar als ik de stemmen zo zie… beter niet haha

3 likes

Ik heb de mijne weer verkocht (want ik wil andere) :grimacing: maar ik droeg ze altijd onder een wijde pantalon of spijkerbroek. Kan helaas geen outfitfoto vinden op m’n telefoon. Vind ze zelf best wel makkelijk te combineren qua kleur! Vaak met een donkergroene trui of een off white/crèmekleurige blouse/trui

2 likes

Ik zag dit als advertentie voorbij komen op Insta en nu wil ik ook eet zo’n broek. Ik vind deze outfit heel leuk. :heart_eyes:

14 likes

Sorbodoekjes effect, echt goed verwoord :joy:

2 likes

Ja maar echt soms voelde dat materiaal precies aan als die doekjes.

Deze schoenen voor 110 euro

• Leuk!
  • Leuk maar niet voor die prijs
  • Muah
  • Niet leuk

0 stemmers

Heb je de jurk uiteindelijk gekocht?!

Nee, hij zit nog wel in mijn hoofd! Als ik ergens een leuke zwarte kimono of iets zie die ik erbij kan dragen dan haal ik ‘m nog wel!

1 like

Ik heb echt een nieuwe zonnebril nodig maar wel een lastig hoofd ervoor (vind ik). Een vrij smal en lang gezicht waardoor de meeste brillen mij eruit doen zien als een bij en brillen als Rayban aviator kan ik helaas niet hebben. Ik vind het ook echt niet mooi als het glas zo lichtgetint is dat je mijn ogen nog goed kan zien. Hoe kan ik mijn zoektocht het beste starten? Gewoon naar een opticien gaan? Het voelt alsof die dan ook gaan vragen van: goh wat zoek je eigenlijk…?

En dan nog een vraag voor de geordende mensen onder ons: hoe hou je hem schoon en netjes? Een dagje strand ermee en hij zit bij mij bij het montuur onder de zandkorrels. Laat staan als ik op het terras ga zitten hem even af doe.

1 like

Ik denk dat opticiens dagelijks mensen over de vloer krijgen die niet goed weten wat ze willen hoor. Gewoon eens langsgaan! :slightly_smiling_face:

En over het schoonhouden: voor strand en zwembad heb ik een aparte zonnebril, een goedkope van de H&M die ik los in de strandtas kan gooien en zelfs draag in het water (mijn ogen zijn nogal gevoelig voor licht en de reflectie van de zon op het water = VickyVerblind).
Al is dat natuurlijk geen optie als je lenzen op sterkte nodig hebt.

Mijn nettere bril bewaar ik in een stevige etui (of dat probeer ik toch, haha) waar ook een doekje in zit zodat ik 'm schoon kan houden. Die laat ik op stranddagen dan in de auto liggen.

3 likes

Ik ben opzoek naar een (mijn eerste, omg) straight jeans. Ik heb meerdere mom jeans, maar die zijn vaak tot boven / op de enkel wat ik een beetje zat ben. Lijkt me leuker als ze beetje op de schoen vallen. Omdat ik twijfel of het het iets voor me is wil ik er geen enorm bedrag aan uitgeven. Welke van deze zouden jullie bestellen? Of hebben jullie nog (budget) tips?

• Mango
  • Gina Tricot
  • Pull and Bear

0 stemmers

1 like

Waar koop je fijne flared leggings die niet doorschijnen? Ik heb er nu 1 van most wanted, maar die schijnt heel erg door.

2 likes

Ooit waren mensen enthousiast over die van The Sting / Costes misschien daar eens kijken?

@Blush en misschien heeft Monki iets?

1 like

Die heavy rib van costes vind ik heel fijn, goeie dikke stof. Wel lang maar ik laat ze inkorten

1 like