Ik ga bij de costes kijken, bedankt!
Iemand een tip voor leuke sweatsuits (joggingbroek + sweater)? Ik heb alles graag wat oversized en niet ook niet cropped
Wow dit staat je echt goed
Haha nou nu wil ik terug om hem te kopen
O hahaha sorry, ik wist niet dat je hem had laten liggen. Ga nu snel dan, de winkels zijn weer open😅
Nu wil ik deze set om te machten met mijn tas en allstars.
Jongens, ik doe altijd maar wat. Waarmee zou ik deze pantalon kunnen combineren? Welke kleuren? Of zit hij sowieso qua pasvorm niet zo mooi?
Let niet op de combi dit was gewoon het truitje die ik vandaag aanhad.
Bruin en lila is mooi en neon oranje
Ik vind jou altijd superleuk gekleed! Door jou wil ik ook flared (en met name die Monki jeans) eens proberen, maar ben bang dat ze veel te lang zijn voor mij haha, ik ben 1.68.
Dat blauwe truitje is echt mooi ook!
Verder geen tips, want ik ben er zelf totaal niet goed in haha
Nouu hier slaag ik in ieder geval niet. In de ene voel ik me een NL elftal supporter en ik de andere een kind op een pyjamaparty.
Zou een zwart blouseje kunnen of is zwart en bruin not done
Ik vind het je leuk staan vooral de bovenste, welke winkel? Lichtblauw of crème anders
Monki is dit!
Nou ik neem de broek wel mee en dan even kijken of ik wat geschikts erop ergens anders kan vinden
Kan ook geen strakke coltrui zijn (tenzij met blazer erop) omdat ik liefst mijn kont beetje bedek ofzo.
Haha ik zou dit niet bij elkaar uitzoeken maar vind dit ook leuk! Het ‘mag niet’ volgens mij maar vind het juist wel tof staan!
Nee onderkant vgm geen strakke band daarom had ik een beetje ingestopt maar not sure
Ik heb laatst op afound mooie van arket gekocht!