Urban outfitters had zoiets ook
Ik heb zo eentje van &otherstories
Hoe zouden jullie deze blazer combineren? Hij is oversized en valt tot voorbij m’n kont.
(Deze outfit vond ik leuk maar heb dat rokje te heet gewassen en nu draag ik de blazer ook nooit meer)
- Baggy/mom jeans staan me niet
20 dernier panty’s in zonnig weer 15 graden weer: kan dat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De broeken van Para Mi hebben een goede pasvorm voor wat stevige bovenbenen. Wel een hogere prijsklasse.
Ja tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?
Ik heb deze broek tweedehands voor een prikkie gekocht, hij zit heel mooi en lekker. Wel meer een winterbroek, maar het wordt vanzelf weer winter.
Maar nu is mijn vraag: hoe combineer ik dit? Het is een pantalonachtig model, tot op de enkel. Kleur is creme, lichtbruin en donkerbruin. Welke schoenen doe je hierbij en wat erboven?
Leuke gymp en een bloes? Mooie trui?
Het was uiteindelijk toch lastiger dan ik dacht een vergelijkbaar jurkje vinden, ben al jullie merken langsgegaan en op verschillende termen gezocht haha.
Uiteindelijk dit tegengekomen
ik had alleen gewild dat de hals nog wat rechter was zeg maar?
Is dit nog iets misschien?
Leuk jurkje, maar ik zoek wel iets midi qua lengte. (: En ik denk dat ik met mijn 1.80 ook niet in kan bukken helaas
Abercrombie en Hollister hebben ook veel van dit soort jurkjes. Ook met rechte hals, vind dat super leuk. Of Reformation als je een wat hoger budget hebt.
Ja die ik nu had gepost is van hollister. Ik denk dat ik die toch ga bestellen en kijk hoe het staat. Ik zag wel een aantal dingen met een rechte hals, maar qua print of lengte dan weer net niet haha.
Ja dat had ik ook bedacht, maar met welke print etc specifiek bedoelde ik
@anon91169173 Ah superlief, thanks!! De schoenen zijn niet mijn smaak maar met de rest kan ik wel wat
Ik ga binnenkort voor werk een paar dagen naar het buitenland en er gelden daar dresscodes. Casual (lukt wel), en smart casual en business. Ik heb zelf niet echt veel formele kleding en ik wil geen nieuwe (fast fashion) kleding kopen. Ben dus op vinted aan het kijken voor outfits. Ik zie op internet dat business voornamelijk pakken of bodycon jurken zijn, maar dat vind ik niet fijn zitten voor hele lange dagen. Denken jullie dat onderstaand kan? Ik hoef er niet fabulous uit te zien, maar wil niet uit de toon vallen.
Business 1: Met loafers, leren riem i.p.v. dat touwtje en sieraden.
Business 2: Ook weer met loafers en riem
Smart casual: Turtleneck of wollen trui met pantalon en loafers
Smart casual 2: Pantalon met deze top en een oudroze blazer
Ik ben niet zo overtuigd van die bruine jurk, maar de rest ziet er heel mooi uit
Heeft iemand misschien tips voor een app die outfits voor je maakt? Dus met je bestaande kleding en die ook suggesties doet voor nieuwe kleding? Heb nu My Closet maar dan moet je het alsnog zelf doen en dan ben ik slecht in haha
Ik gebruikte cladwell. Daar uploadde ik mijn eigen items (of soortgelijke items) en daar werden dan eindeloos veel combinaties mee gemaakt door de app.