Modetopic #2 (Deel 1)

Mocht je daar nog een blauwe set (m) voor me tegenkomen neem m aubbb voor me mee want ik wil m toch wel en hij is hier dus uitverkocht :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Hij zit wel heel lekker ook

2 likes

Kijk wat ik tegen kwam, trui zou van mango zijn. Vind t zo mooi die kleuren bij elkaar

10 likes

Oh heel leuk idd! Lekker printje. Ik ga even kijken op de site, dank!

2 likes

Ik zoek merken rond dezelfde prijsklasse. Ik vind comfort heel belangrijk. Heb maat 44/46 van beneden en 42 tops maar heb een buik die vaak opblazen is. Ik draak graag culottes met elastiek om m’n buik of zachte rokken. Ik zoek vrolijke prints, felle kleuren gemixt met bos kleuren. Draag geen zwart; wit, grijs.
Hebben jullie misschien tips voor merken? En love maxi dresses in prints.

5 likes

Asos, Moss Copenhagen, neo noir, Gina tricot en anders
Merken die je mooi vindt via vinted zoeken

4 likes

Welke spijkerbroek doet nou echt veel goeds voor jullie :peach:?

1 like

Wie weet welke schoenen door zijn?
Het gaat om de broek die verkocht wordt, maar ik ben juist benieuwd naar de schoenen…

Ik ben volledig verliefd op dit harnas alleen is deze van shein waar ik liever niet wil kopen en is deze niet in maat dik. Waar kan ik een gelijk harnas vinden in een grote maat?

6 likes

Lijken hierop? Deze komen naar boven met Google lens.

5 likes

Etsy ?

3 likes

Jaa nou wat goed, dankje!

Ik zag dat Veja een samenwerking heeft met Marni, maar had daar toch iets meer van verwacht. Wel goed voor DIY’s. Slechts 225 euro hier.

6 likes

Heb je m uiteindelijk gekocht? Ik zit er ook al een paar dagen naar te kijken maar heb een hond met witte vacht dus dat het haarmagneetgehalte is wel belangrijk voor me :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Letterlijk alsof een kind met viltstiften op schoenen gekrast heeft

4 likes

Heeft iemand een aanrader voor een goede, simpele panty? Ik zoek een zwarte matte van 20 den. Zoveel is tegenwoordig push up en tummy control etc. En dat klinkt wel goed maar die zitten nooit goed of vallen zelfs te klein. Liefst niet al te duur.

2 likes

Weet iemand hoe je dit model jurkje noemt?
Dus zo recht naar beneden en dan een franje?

Misschien zoeken op ‘dropped waist’? Dan krijg ik wel dit soort modellen. Misschien heeft het nog een andere naam.

3 likes

Recht model?

3 likes

Strokenjurk?

4 likes