Vind ik afhankelijk van het model.
Ik vind ze enigszins klein vallen, heb net nieuwe gekocht (ander model) in een maat groter dan die ik had.
Ik heb nog een bijna ongedragen paar dat ik toch iets te klein kocht dat was model v10. Het is leer maar het zet zich totaal niet naar de voet vind ik…
Rood werkte niet, maar huidskleurig ondergoed wel. Ik vond het in het begin ook wat onwennig, maar je ziet er echt niets door en het is ook niet dat de kleding zo doorschijnt en je naakt lijkt.
Ja dit @Scorpiovibes ene model (v10 suede) heb ik 39 die zit best ruim. Van de venturi pastte ik de 39 echt niet, de 40 zit perfect
Tnx voor al jullie reacties! Ik heb vrij vaak maat 37.5 en heb nu 38 besteld!
Heeft er iemand tips voor leuke schoenen (sneakers vooral) voor als je brede voeten hebt? De dingen die ik online zie vind ik meer geschikt voor dames van 70+. Het liefst wil ik gewoon iets
hips
, Nike air max achtige modellen vind ik bijvoorbeeld leuk, maar sta voor alles open.
Ik vind Adidas Superstar heel chill en ook wat breder, Nike valt over het algemeen smaller dan Adidas.
En volgens mij vallen de mannenversie van sommige sneakers ook wijder dan die van vrouwen.
Wat dragen jullie als uitgaansoutfit naar een danscafé? Heeft iemand wat inspiratiefoto’s?
Ik voel me na corona, als bijna 30-jarige, out of touch met wat hip is
Ik ben zoek de naam van een webshop en heb geen idee hoe ik het goed moet omschrijven. De prijzen liggen ongeveer rond de H&M prijzen. Dus 30 euro voor een rok bijvoorbeeld. Het is een beetje in dezelfde lijn als H&M, Monki, Zara. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van deze zeer algemene omschrijving haha
Weekday? Wat voor stijl/shop is het?
Costes? Uniqlo?
Bershka of pull & bear ?
Nee allemaal niet. Ik weet dat ik er ooit zo’n set op heb gezien:
Ik dacht aan edited of the frankieshop maar dat waren ze ook niet. Het is een beetje basic maar wel met de trends van nu.
& other stories? Al is dat wel iets duurder, geloof ik.
Nee ook niet. Ik denk dat het te algemeen is dus dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten maar het is zo frustrerend haha!
Arket, cos
Nee ook niet helaas!