Modetopic #2 (Deel 1)

Reserved? Guts&gusto

2 likes

Stradivarius?

4 likes

Karhu fusion 2.0, wel maat groter doen dan je normale. Heb zelf ook bredere voeten met hoge wreef en kan die prima aan! Wel in 40 waar ik in nike 39 heb. (Maar dat ligt niet aan de breedte, vallen gewoon klein)

2 likes

The founded?

Allemaal niet helaas. Ik geef het op! Bedankt voor het meedenken!

1 like

Nee ook niet.

4 likes

Wearelabels? Funkiehouse?

Forever21, topshop?

2 likes

Nee allemaal niet. Toch bedankt voor al jullie suggesties! Misschien bestaat de webshop ook wel niet meer. Volgende keer schrijf ik het op haha

Na-Kd
Loavies?

1 like

Nee het zijn denk ik niet de gangbare/bekende webshops. Ik ga eens speuren in het aankopen topic. Want kwam er via hier terecht.

2 likes

Weet iemand of er een winkel/merk pakken verkoopt met flared pantalons in lengtemaat 30? Lekker specifiek.

1 like

Zara en Mango hebben ook mooie pakken

4 likes

Costes, Mango, Zara?
Eigenlijk overal nu.

3 likes

Even een kleine rant: waarom is alles tegenwoordig cropped qua blouses? Ik ben fucking 36 en ik vind het toch een beetje awkward
 en dat terwijl ik best trots op m’n buik ben.

Ik kreeg gister een &other stories order binnen en echt alles is echt cropped (niet gewoon kort)

Moet ik er gewoon aan wennen? Hebben meer mensen dit ‘probleem’?

9 likes

Iedereen om me heen en z’n moeder heeft dit pak en het staat ook bij iedereen geweldig.

11 likes

Na-kd heeft ook mooie pakken.

1 like

Ik! Ik ben 34 en heb niet het figuur voor een cropped top maar het lijkt wel alsof alle winkels alleen maar korte topjes verkopen. Echt super irritant!

4 likes

Ja ik ervaar dit probleem ook. Na 2 jaar geen feestjes heb ik dit jaar een festival zomer gepland waar ik nieuwe kleding voor nodig heb. Maar ik heb gewoon echt het figuur niet voor een blote buik :sob:

4 likes

About you

1 like