Modetopic #2 (Deel 1)

Costes! Is er echt in mega veel kleurtjes

4 likes

Weet iemand hoe het merk JDY valt?

1 like

Bij mij gewoon op maat! JDY is van hetzelfde concern als Only, Vero Moda, Vila enzo, dus mocht je daar items van hebben zou ik van die maat uitgaan

2 likes

Oh dat wist ik niet, bedankt!

2 likes

Bij mij ook op maat!

1 like

Ik vind het eerder groot vallen, maar dat vind ik sowieso van Only etc. dus als je tussen twee maten in zit zou ik de kleinere maar kiezen.

3 likes

Ja he, hun jassen zijn ook echt mooi!

2 likes

Misschien nog een tip voor mensen om andreachong_ op tiktok te volgen. Ze maakt filmpjes over kwaliteit van kleding, ik heb al heel veel van haar geleerd! Weet niet of ze al is genoemd in dit topic.

7 likes

Ik heb mijn zinnen gezet op deze: Corduroy Bomber Jacket Smaragd | Themusthaves.nl

Een groene corduroy bomber. Hartstikke uitverkocht. Uiteraard al tijden geleden aangemeld om een seintje per mail te krijgen als ie weer beschikbaar is. Maar heeft nog niets opgeleverd.

Het is mij nog niet gelukt deze of iets soortgelijks elders te vinden. Iemand die het leuk vindt om mee te zoeken?

2 likes

Niet helemaal hetzelfde maar misschien ook wel iets voor je?

4 likes

Ah thanks, die had ik ook gezien. Maar dat is meer een vestje. Zoek er een die ik als oversized zomerjas kan dragen.

2 likes

Deze? Ik heb hem zelf in een reguliere maat maar kon die zo snel niet vinden

https://www.zalando.nl/next-bomberjacks-teal-nx321g0ck-m11.html

1 like

Thanks, komt al meer in de buurt, nog niet helemaal. Geen idee hoe zo’n petite-lijn werkt, maar ik heb een reguliere maat 38. Kon 'm ook niet vinden als reguliere maat. Net Bershka ook doorgespit, maar ook niet gevonden wat ik zoek.

Altijd lastig, want je wil eigenlijk gewoon alleen dat ene item dat niet meer verkrijgbaar is.

1 like

Weet iemand hoe de cocktailjurken van Chi Chi London vallen? Valt een UK 14 meer als een L of een XL?

2 likes

Ik heb een jurk ervan. Vind ze eerder klein van dan groot

1 like

Ah ja was er al bang voor. Dan moet ik verder zoeken, bedankt!

1 like

Ik wilde ook Sezane @Sneakers

1 like

Misschien zo’n model?

6 likes
  • foto weg-

Deze jumpsuit houden? Ik moet ‘m dan wel wat korter maken.

• Yay
  • Nay

0 stemmers

1 like

Ik zit al maanden aan deze slippers te denken, maar ik vind slippers en sandalen altijd zo lastig qua draagcomfort. En ik wil alleen nog maar schoenen kopen die super lekker lopen. Maar wil ze liever ook niet moeten retourneren. :thinking:
Heeft iemand toevallig ervaring met slippers van Alohas? Zijn die comfortabel? Of weet iemand soortgelijke slippers die ik ergens in een winkel kan passen? Hoeft niet per se met zo’n teentunnel te zijn.

1 like