Modetopic #2 (Deel 1)

Monki heeft ook broeken zoals op dat plaatje en die vallen iig bij mij dan ook precies.

1 like

Ik heb op het forum wel eens een aantal kledingstukken voorbij zien komen van een bepaald merk. Het waren jumpsuits/jurken gemaakt van linnen, in een beetje aardse kleuren. Weet iemand welk merk/site ik bedoel?

Lucy & Yak?

3 likes

Hmm nee, ze verkochten alleen een aantal modellen jurken/jumpsuits/broeken in bepaald aantal kleuren. Het was heel simpel maar erg mooi

Atelier felie?

1 like

Yes dit is hem! Bedankt!

2 likes

Misschien vind je Linenfox ook leuk, een beetje dezelfde stijl. Ook te koop op Etsy of hun eigen website.

3 likes

Het is een betrouwbare webshop en er zijn ook gewone winkels die oorbellen van dat merk verkopen.

4 likes

Deze is van de monki!! https://www.monki.com/en_eur/search.html?q=swirly%20hearts

Dit is de print, maar ik zie de top er niet meer bij staan.

4 likes

Zij heeft elke keer als ze gaat verkopen net de dingen die ik niet wil of is het al uitverkocht wat ik wilde :sob: very sad life

2 likes

Ik wil op meerdere opties stemmen.

3 likes

Wat voor sneakers passen bij deze jurk?

3 likes

image

Sugerga / Veja / Converse / Maruti / Vagabond

Adidas gazelle

Deze niet tenzij

je trashy bent zoals Balenciaga

3 likes

Draag ze momenteel echt allemaal.

4 likes

Ik wilde meer dan 2 dat zal het wel zijn :stuck_out_tongue:

5 likes

Oehhhh heel leuk!!! Donkergroen past ook bij de rest van m’n kleding :heart_eyes:

Palaver?

1 like

Heeft iemand nog tips voor dunne lange broeken voor in de zomer? Mijn zoektochten lopen op niks uit.

1 like

Zara heeft linnen broeken in meerdere kleuren.

3 likes

Iemand tips voor leuke vrouwelijke jurkjes?
Kwam dit tegen maar vind dit veel te duur…
in de stenen winkels vind ik niet echt wat ik zoek…

2 likes