Modetopic #2 (Deel 1)

Wauw! Waar is die van?

3 likes

Erg mooi! Zeker met hakken eronder oid :heart_eyes::clap:t3: Wil ook wel graag weten waar je deze vandaan hebt

5 likes

Volgens mij H&M

6 likes

Ben echt fan van JDY, alles wat ik van dit merk heb zit leuk, is kwalitatief ook dik in orde en de prijs is niet te hoog

2 likes

Ik ook! Blijft ook goed na vele vele wasjes.

2 likes

@the.rebel.club h&m!

3 likes

weten jullie meer webshops waar ze kleding (vooral broeken) hebben voor lange mensen? ik kom niet verder dan zalando en asos en dan filteren op ‘tall’. het gaat bij mij eigenlijk vooral om de kruishoogte in broeken, dus ik weet ook niet of lengtematen dan verschil maken.

Ik heb oprecht nog maar 3 broeken waarvan er 1 maar goed zit.

en nog 2 shirtjes… tijd voor een nieuwe garderobe… maar kan gewoon nergens slagen.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nieuwe kleren nodig, maar ik vind of niks mooi en als ik iets mooi vind dan staat het mij niet. Echt geen zin om winkels af te gaan. Heb je online gekeken of hou je daar niet van?

2 likes

Ja maar raak altijd overweldigd online… was gisteren naar de stad gegaan maar was ook niks hahah.

3 likes

Haha ja snap ik. Misschien kun je filteren op bepaalde dingen als je online kijkt, zo is het aanbod toch wat kleiner en zoek je ook gerichter.

1 like

Shoeby heeft echt een fijne jeans voor lange mensen. Ik heb normaal L 34 en bij deze broek L32 genomen, ik ben 1.73 m.

Shoeby Liza Edith Skinny Jeans

2 likes

Hebben jullie tips voor betaalbare pakken? Ik had - heel dom tegen beter weten in - me laten verleiden door een Loavies pak maar is natuurlijk ruk. Vind de groene kleur wel onwijs mooi!

Zoiets dus:

Costes!

1 like

Ja idd ze hebben nu echt hele mooie bij costes! Heb zelf een foto gepost paar dagen geleden van een felroze, maar ze hebben ook zachtere kleurtjes

2 likes

Ik zie dat er veel op de link is geklikt, dus misschien is er interesse; ik heb uiteindelijk deze zelf nog gevonden en aangeschaft. Cotton Club | Official Webshop

Heel blij mee!

2 likes

Ik ben onverwacht via Zalando bij Esprit uitgekomen, omdat ze daar pantalons met lengtematen hebben. Hebben pakken met wijdere en strakkere broeken.

2 likes

Wat voor mij vaak wel helpt is om een Pinterest board te maken met hoe je er uit zou willen zien, en dat te vergelijken met wat je nu in de kast hebt. Echt ff een spring clean up, alles eruit, en dan kijken wat je ‘nodig’ hebt om te komen tot je ideale kledingkast om er elke dag top uit te zien.

En dan vooral gaan voor items die een 10 zijn, en niet een 6 of 7 qua leukheid, zodat je niet super snel weer er op uitgekeken bent. En verwacht vooral niet álles in één keer te moeten kopen. Soms heeft een bepaald seizoen meer van wat je leuk vindt dan een ander seizoen

3 likes

Mijn board ter inspiratie: https://pin.it/2JNa4jH (dat mag ik wel delen toch?)

3 likes

Ik zoek een simpele zwarte pantalon zoals deze, niet te wijd uitlopend. Deze is van ba&sh, maar wel 180,- dus twijfel. Iemand nog goede tips voor merken? Mag best wat duurder zijn en liefst duurzaam merk

3 likes