Modetopic #2 (Deel 1)

Soms zijn dat soort dingen te vinden met de termen asymmetrisch / asymmetric.

2 likes

Oh thanks, goeie tip!

4 likes

Zara had laatst precies zoiets als je omschrijft, staat ook veel op vinted

2 likes

Ik ga binnenkort eindelijk weer naar een festival. Ik heb een leuke kanten zwarte (beetje doorzichtige) top en wil graag een rok erbij dragen. Niet te kort (vind dat ik stevige bovenbenen heb) en geen idee welke kleur of hoe het eruit moet zien. Heeft iemand tips voor leuke rokken voor een festival :grin:?

1 like

Veel zijn fan van Snag tights toch? Welke halen jullie dan, de doorzichtige zwarte, de liqourice? 30 Denier Sheer Tights - Liquorice - Snag – Snag Nederland

1 like

Ik zit er over te denken om deze broek (en misschien top) van Urban Outfitters te kopen voor de zomer. Ik vind de meest luchtige broeken niet mooi en deze wel en van linnen. :heart:

Sowieso vind ik het een en al janken geblazen qua zomerse opties. Vrijwel alles is synthetisch en als het van linnen is dan is het heel saai of safariproof.

10 likes

Wat een mooie kleur! :heart_eyes:

2 likes

Ik heb in de winter de 80 of 120 denier, die zijn echt ondoorschijnend. De 50 denier vond ik ook nog best wel ondoorschijnend (zeker bij mijn onderbenen). 30 denier heb ik nog niet geprobeerd, dat durf ik met mijn onhandigheid niet aan :smile: Ik merk wel dat de 50 denier sneller beschadigt (van die streepjes krijgt, zeg maar) dan de 80 denier, die lijken onverwoestbaar.

3 likes

Ah ja goed om te weten! Ben eigenlijk wel op zoek naar doorzichtige en hoorde goede verhalen over dit merk, hoopte dat dat ook bij de dunnere panties was haha

2 likes

Een blauwe rok lijkt mij wel wat! En idd gewoon een lange rok. Hier kan ik iig al mee verder, nu nog op zoek naar naar dé rok.

3 likes

Heel mooi! Heb je een linkje?

1 like

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/urban-outfitters-archive-burgundy-linen-cargo-pants?category=SEARCHRESULTS&color=061&searchparams=q%3Dlinen%20cargo&type=REGULAR&quantity=1

Achterlijk duur maar kan echt nergens iets soortgelijks vinden.

5 likes

Ik zag bij Bellamy Gallery ook linnen pantalons, misschien nog interessant

1 like

Waar vind ik wijde/flowy broeken of pantalons die echt op de grond vallen als je 1.80 bent icm in verhouding heel lange benen? Ik heb binnenkort een bruiloft en wil een mooie broek aan (die idealiter niet zwart is) met platte sandalen en dat de broek er echt mooi lang over valt. Alles wat ik tot nu toe heb gepast zweeft er net boven of is echt gewoon veel te kort :unamused: Ik had goede hoop voor alle ‘full length’ broeken van Zara want de jeans versies zijn echt lang, maar de nettere broeken vallen tegen…

Heb al gekeken bij ASOS Tall en Missguided Tall maar daar is alles wat er mooi uit ziet uitverkocht op maat 34 en 46 na.

Mango! Ik heb ook lange benen en de pantalons van mango zijn de enige die bij mij lang genoeg zijn (en wijd)

5 likes

Mango inderdaad! Hebben ze in ieder geval een mooie knalroze, donkergroene en oranje die lang vallen en ook met een 70’s printje. Ik ben zelf 1.85 en ze vallen op de grond.

Edit:

3 likes

Iemand enig idee waar deze jumpsuit van is?

3 likes

Was niet voor mij maar thanks voor de tip! Nog nooit bij mango gekeken voor pantalons enzo omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat die veeeel te kort zouden zijn. Binnenkort eens in de winkel rondspeuren!

2 likes

Ik vond deze combo helemaal leuk maar het topje zit niet helemaal zoals ik wil (bandjes zijn te lang en de achterkant is niet helemaal mooi), dus nu twijfel ik of ik enkel de pantalon zal kopen want die zat wel fijn. Ben alleen bang of de bovenstukken die ik thuis heb wel gaan matchen en niet te suf zullen zijn (zijn ofwel hemden met lange mouw of tshirts met korte mouw), wat zouden jullie erbij dragen, buiten een top als deze?

4 likes

Screen Shot 2022-05-16 at 18.40.46 Screen Shot 2022-05-16 at 18.41.20
Screen Shot 2022-05-16 at 18.42.14

Let even niet op de kleuren maar het model :stuck_out_tongue:

4 likes