Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb ze beide.
Ik vind met name de nora groter vallen (en kort). Als je twijfelt zou ik voor de langere lengtemaat gaan
De lisette valt normaal en wat langer.

Ze zitten beide wel echt heel lekker dus zou ze sws aanraden

2 likes

Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat ze allebei heel lekker zitten. Hoewel dat de keuze voor één van de twee dan niet makkelijker maakt :joy:.

4 likes

Haha! De nora staat regelmatig op Vinted, wellicht scheelt dat ook wat in de kosten

3 likes

Wat zijn jullie aanraders qua pyjama merken die lang mooi blijven? Ik wil graag iets wat comfortabel zit dus het liefst met stretch. Maar vind alles van bijv de h&m zo snel lelijk worden. Alles gaat zo snel pillen. Ben daar een beetje klaar mee.

2 likes

Ik vind dat ze bij H&M nu erg veel leuke petten en hoeden hebben: https://www2.hm.com/nl_be/dames/winkelen-op-product/accessoires/hoeden.html

Verder: zo veel mogelijk op je hoofd zetten, dan zie je vanzelf wel wat je staat en niet.

5 likes

Heeft COS niet zoiets om de collectie?

4 likes

Hanro!

3 likes

Ik heb ook hele leuke pyjama’s van intimissimi!

3 likes

Wat dragen jullie naar werk (denk business casual, zuidas) in de zomer?
Het zal wel koel zijn op kantoor, maar ik ga me anders rotzweten in het ov. Ik heb bijvoorbeeld wel broeken, maar dragen jullie ook jurkjes en wat voor dan?

En mensen dragen sinds corona ook steeds vaker casual kleding op kantoor, dus ik twijfel over wat ik het beste kan aanschaffen als het echt warmer gaat worden.

Jurkjes/rokken met leuke top en sneakers draag ik vaak in de zomer. En soms een hakje als ik formeel wil/moet zijn. Ook vaak van die mooie pantalons met hak eronder en mooie top.

2 likes

Ik ben al superlang op zoek naar een (kwalitatief mooie) zwarte shopper/tote bag met rode binnenkant. Heeft iemand die/weet waar je die kan kopen wellicht? Google is echt niet m’n beste vriend op het moment…

2 likes

Ik ben fan van dunne pantalons die tot je enkel komen met loafers eronder en een luchtige blouse erop. Mijn collega heeft regelmatig leuke midi jurken aan, dan zit je qua lengte sowieso goed en kun je het met een hak wat gekleder maken.

Hebben jullie aanraders voor sandaaltjes die goed lopen? Ik wil ze op vakantie aan kunnen als ik een dagje in een stad ga rondwandelen, dus ze moeten wel een fijne zool hebben. Het blijft altijd een beetje lastig om zoiets te vinden.

2 likes

Ik heb ooit eens hele fijne sandaaltjes van Fred de la Bretoniere gehad. Misschien hebben die iets in de collectie?

3 likes

Ik heb net een paar van red rag gekocht en vind ze mooi en comfortabel

1 like

Als de prijs niks uitmaakt… Small Tote - Black/Flamma

4 likes

@Memoire ik denk dat ik het ook maar bij broeken ga houden want jurken vind ik steeds te formeel (te lang, te effen) of niet formeel genoeg (teveel kleur, te kort etc.) haha.
Mannen hebben het zo makkelijk he, gewoon elke dag een pak en klaar, das en jas kunnen altijd uit.

3 likes

In principe kan je zelf zoiets ook gewoon dragen een linnen pak met een luchtig blouseje.

2 likes

Oh wauw prachtig :sob: beetje te duur idd… maar een dupe van dit idd!

2 likes

Haha ja snap zo goed wat je bedoelt! Heb ook nog niet de perfecte Office dress gevonden bedenk ik me nu voor echt warm weer… I feel the struggle!

5 likes

Ik ben op zoek naar een ‘pyjama’ blouse in een lichte kleur (wit, ecru, grijs, beige). Het liefst in een mooie/goede maar ‘beweeglijke’/soepele stof zoals zijden (of viscose of lenzing/tencel). Het liefst geen polyester maar ook geen stijf katoen.

Heeft iemand een tip?

Met pyjama bedoel ik een breder revers zoals hieronder:

1 like