Heb je Instagram? Ik vind LifeWithJazz altijd wel goede outfit hebben. Edit: oh ik las het verkeerd, je bent echt opzoek naar zomerdingen. Nou ja, waarschijnlijk komt ze de komende periode met meer zomerachtige outfits die geschikt zijn voor kantoor.
Ik heb zoiets van uniqlo!
Ik heb deze en toen ik ze kocht lachte ik mezelf al uit omdat ze hopeloos degelijk zijn, maar nu vind ik ze echt een van mijn beste aankopen. Goede zool, heerlijk zacht voetbes en stevig. Ik heb op op vakantie over grind/zan weggetjes gelopen. Ik heb ze ook onder een flitsende jumpsuit gedragen en dat was ook gewoon leuk vond ik
Ik heb eens sandalen van hush puppies gekocht en omg het loopt zo lekker. Echt een lekker zacht voetbed, comfortabel en klittenband zodat je ook de bandjes over de wreef kan verstellen (vind ik erg fijn want ik heb echt brede voeten die opzwellen bij warm weer of veel lopen ).
Dus ja nu ben ik precies mijn moeder die altijd zegt: hush puppies lopen als sloffen. Maar ze had wel gelijk
Thanks voor je tips!! Ik moet dus met de metro niet met de trein, dus daardoor ben ik een beetje bang dat het toch erg warm is haha. Een zwart jasje kan ik denk ik als reserve op kantoor laten als dat kan (ik ben nog student dus het ligt eraan of er een vaste plek is), dat past inderdaad bij alles en staat ook lekker formeel als dat nodig is. Plus, eventuele zweetvlekken zie je niet meer als je hem aandoet!
Toen ik nog op de Zuidas werkte, droeg ik eigenlijk alleen maar jurkjes en rokjes. Als het buiten heet was, ging ik met een rokje en shirtje de metro in, zonder panty. Panty en vestje had ik mee en deed ik pas op kantoor aan. Achteraf waren luchtige broeken eigenlijk veel beter geweest dan dat ongemakkelijke gesjor aan m’n panty op de wc
Waar zou ik “boots” (van die lage veter/gesp laarsjes) kunnen vinden vegan en in maat 43? Van haren had alleen maar zomerschoenen vandaag en scapino ging maar tot 42.
Massimo Dutti (voor je tweede vraag)
Zalando heeft wel het een en ander in maat 43. En Omoda ook, maar grotendeels wel van leer volgens mij.
Hahaha wat een gedoe inderdaad, maar wel slim!
Ik heb het idee dat het sowieso allemaal meer casual is geworden sinds corona, dus veel meer sneakers en wijde broeken. Als er dan een keer een bezoek was op een kantoor waren wij als studenten heel netjes en de mensen zelf vaak gewoon in spijkerbroek haha. Ik zal dus ook even moeten aankijken hoe het is per dag.
Deze heeft er misschien wel wat van weg?
Staat je goed! Weet je toevallig ook nog waarvandaan het flitsende jumpsuit is?
Zéker!
Na het wassen is die wel ernstig gekrompen. Hij zat voor het wassen als bij het model en na het wassen als op mijn foto. Kennelijk kan je de stof (viscose) weer terug op maat strijken. Ga ik nog proberen.
Edit: je ziet het verschil eigenlijk niet, maar my golly, ik voelde het wel
Super mooi, thanks!
Ik vind hem eigenlijk juist leuk staan zoals ie bij jou staat haha, wat korter aan de onderkant, maar volgens mij kan je dat idd prima weer uitstrijken!
Ik vind zelf dat spijkerjasjes niet per se dicht hoeven! Dat vind ik juist een wat massiever beeld geven. Maar het is wel een stijve stof dus snap wel wat je bedoelt met breed maken en spijkerjasjes die dunner/soepeler zijn lijken weer snel op een spijkerblouse . Ik zou dan toch gewoon uit gaan van je gevoel en de serieuze vraag: ga ik dit dragen of niet?
Getailleerd scheelt misschien al, ipv die vierkante meer unisex pasvorm
Ik doe een spijkerjasje eigenlijk bijna nooit dicht, open vind ik vaak leuker! Wat misschien nog kan helpen is als er een klein beetje stretch in zit, dan valt het ook wat minder stijf.
En wat @mikselke ook zegt, een meer getailleerd jasje, maar dan zul je er waarschijnlijk gewoon een hoop moeten passen om te kijken hoe ze vallen.
Of een ander model dan typisch model spijkerjasje, bijvoorbeeld meer blazer achtig of bikerjack maar dan van jeans stof.
Houden! Spijkerjasjes zijn leuk en als je ze gesloten draagt oogt het vaak juist propperig.
Open dragen dus, met bijvoorbeeld een leuke sjaal of een mooie ketting.
Okay weet eve n niet waar ik dit het beste kan vragen maar ik heb zojuist mijn Birckenstock Boston in Taupe binnen gekregen maar vraag me af of dit staat of dat ik eerder overkom als een moeke die hip denkt te zijn.
Ik vind ze sowieso vreselijk, maar dat ligt niet aan jou.
Haha nee niet op basis van mijn enkels in de schoenen. Het was meer ter illustratie welke Birkenstocks ik bedoelde. Normaal gesproken draag ik het hele jaar door sneakers in combinatie met een skinny jeans. En wanneer het een keer warm weer is loop ik op havaianas. Maar ja op teenslippers lopen is nou ook niet bepaald charmant te noemen dus ik zocht iets makkelijks voor erbij wat je met warme dagen zo aanschiet.