Modetopic #2 (Deel 1)

Ik vind deze

Of deze

Allebei heel leuk, en dan over je broek dus niet instoppen. Al is Zara heel kut qua maten maar deze zijn allebei lekker oversized. Weet niet of je daar van houdt hoor.

En qua ketting vind ik deze leuk, niet per se heel simpel:

Of deze

Weet niet of het je ding is hoor maar dit zou ik zelf kiezen denk ik

Was vorige week nog op een bruiloft en daar had iemand dit pak aan, vond ik ook hele gaaf dus die heb ik nog besteld, maar moet ook net je ding zijn

3 likes

Zou zoiets wat voor je zijn? Ik vind de prijs/kwaliteit van Massimo Dutti altijd wel goed.

https://www.zalando.nl/massimo-dutti-overhemdblouse-white-m3i21e0vs-a11.html

https://www.zalando.nl/massimo-dutti-overhemdblouse-white-m3i21e0xe-a11.html?size=46

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met toms oprekken of wat uitlopen?
Ik vind het de ultieme zomerschoen maar ik heb een hoge wreef en zodra mijn voeten gaan opzetten, gaat dat kleine stukje elastiek irriteren. De toms die ik had liepen ook niet echt uit helaas. Zou bv dat trucje van kletsnat maken en daarna uitrekken/inlopen ook werken?

1 like

Calzedonia heeft high hip broekjes en triangel tops

1 like

Dank je wel voor de tip! Heb de site bekeken en niet gevonden wat ik in m’n hoofd had. Heb uiteindelijk deze gekocht op deze site:

En dan ga ik het broekje lekker hoog optrekken :laughing:

3 likes

Dit is natuurlijk helemaal niet zo spannend maar ik wil graag weten hoe Lucy & yak dungarees vallen zodat ik weet of ik een 8 of 10 moet kopen
@monkeyslut @anon91169173 @anon50301661 thank yooou
mensen waarvan ik op een of andere manier denk dat ik fotos van ze gezien heb met lucy & yak haha
(En monkeyslut, ik dacht telkens aan je als firstaidkit, moest echt ff zoeken, maar was jij dat wel?)

Nee ik heb geen Lucy & yak! En ik ben ook niet first aid kit, wel juminelle/armadillo

1 like

@apeiros ik had je gepb’t omdat ik volgens mij niet zomaar mijn maat mag posten.

—-

Als je waterijsjes van de supermarkt koopt zijn ze dan nog koud genoeg om 15 - 20 minuten later uit te delen?

1 like

Secrid is wel een optie denk ik.

Niet heel veel ruimte voor cash (afhankelijk van het model), maar je kan er wel wat in kwijt.

1 like

Ik heb zoiets van Furla. Kunnen 8 pasjes in en heeft ook een rits in het midden voor wat cash.

3 likes

Het probleem is dat met meer pasjes een portemonnee snel dikker wordt. Ik ben recent van een mannenmodel (love dit model, trouwens, maar door deze genderoriëntatie niet in leuke kleuren) overgestapt naar deze en dat bevalt heel goed. Leuke Nederlandse ondernemer ook.

Er zit trouwens aan de binnenkant een tweede vakje voor pasjes, ik heb er 4 in.

5 likes

Ik heb zelf deze, vind hem superfijn! Ik vind een gewone portemonnee zo enorm in je tas, deze is precies goed. Hij zou ook makkelijk in mijn broekzak passen

3 likes

Zijn er misschien forummers die het leuk vinden om online wat zomer jurkjes mee te zoeken? Misschien beetje aso vraag, maar iedereen word hier altijd zo goed geholpen haha! Dus ik denk, wie niet waagt wie niet wint. Ik vraag het gewoon!

Ik zie/vind het gewoon niet. Het moet voldoen aan:

• budget per jurkje Max van 50€
  • Neutrale tinten
  • Geen ruffles/ruches
  • Korte mouwen of mouwloos
  • Niet te kort
  • Ik ben 30, donkerblond en bleek

Mocht iemand zich vervelen dit leuk vinden, be my guest! 🫢

1 like

En ik zou vooral de sissy boy sale in de gaten houden, die hebben vaak mooie jurken in neutrale kleuren van mooie stoffen

4 likes

De mango sale al bekeken?

100% linnen overhemdjurk

Oversized katoenen jurk

Satijnen overhemdjurk

Soepelvallende gestreepte jurk

Jurk van katoen en linnen

5 likes

Dank! :white_heart:

2 likes

Best wel veel jurken in die categorie bij Vero Moda:

Deze is er in allerlei kleuren, ik heb m zelf net gekocht in groen:

2 likes

Ik wil deze aanraden! Hij is iets duurder dan je budget.
Maarrr het is gemaakt van travelstof. En travelstof is de shit.
Je vouwt het klein op, kreukt niet. En als je het wast droogt het heel snel!
Hij is effen van kleur (misschien een beetje saai) maar het model vind ik zelf heel leuk!

2 likes

Ik kom deze net tegen op de site van H&M en moest aan jouw oproepje denken. Is ie dit?

Jaaa top! Dankjewel!

Mijn zoektocht naar het rokje heeft me geleid naar Nobody’s Child op ASOS. Specifieke rokje stond er niet op maar wel andere items met de sinaasappelprint óf het model rokje met andere print dus denk dat die ene uit het assortiment is of uitverkocht. Helaasch…

1 like