Vinted wellicht?
Ohja kan ik ook nog een keer bekijken. Maar vond het ook wel aan de korte kant voor mijn smaak dus had gehoopt op een maxirok of iets dergelijks. Komt wel weer een keer iets voorbij dat beter bij me past
Iemand ervaring met les jumelles? Ik zag een heel mooi jurkje, alleen 100% polyester.
Huidskleurige bh vind ik wel goed werken. Soms wil rood ook nog wel.
Rood, huidskleur, zwart, bruin.
Ik draag daar meestal een grijs hempje onder
Vorige week kocht ik een saliegroen hemdje in een lingeriewinkel en toen vertelde de verkoopster dat beha’s in die kleur heel goed onder wit passen omdat je het het niet doorheen ziet. Had ik nooit verwacht maar blijkbaar is het een heel neutrale tint en werkt het echt goed.
Ik heb de Clarissa’s. Naar mijn gevoel geraakt de hiel nooit helemaal ingelopen, maar deze dingen doen wonderen: https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/scholl-activgel-hielbeschermers/?expa=gs&ef_id=CjwKCAjwzeqVBhAoEiwAOrEmzfEameiVfR9FMv4Ffk4_sQzNQyqBjLS_PhPAX-o51fmRaWYXhFDOkxoCPe8QAvD_BwE:G:s&gclid=CjwKCAjwzeqVBhAoEiwAOrEmzfEameiVfR9FMv4Ffk4_sQzNQyqBjLS_PhPAX-o51fmRaWYXhFDOkxoCPe8QAvD_BwE
Elke zomer koop ik dit opnieuw en kan ik de schade min of meer beperken.
Het zijn wel fantastische sandalen die veel steun bieden en verder wel gemakkelijk zitten en goed lopen. Ik draag ze altijd op reis voor langere wandeltochten.
Deze broek van de zara had ik in een M gekocht en stond super mooi maar ik kreeg hem net niet dicht (te strak). Ik zoek nu dus een L maar helaas uitverkocht.
Ik dacht wie niet waagt die niet wint. Misschien iemand hier die een L heeft en hem wil retourneren?
OF iemand die deze week nog bij de zara komt en hem wil meenemen voor mij als ze hem daar nog hebben.
edit: wel nog gevonden op deze louche site. https://shop4.onlinestoresoutlet.ru/content?c=ζαρα%20παντελονι&id=30
maar dat durf ik niet aan hoor.
Normale toms weet ik niet, die pas ik niet met mijn brede voeten, maar ik heb zelf wel suede toms gehad en die rekken wel wat beter mee omdat het leer is. Misschien een tip?
Goede tip! Toevallig onlangs verbanas ontdekt. Die zitten ook heerlijk! Eigenlijk beter dan Toms zelfs
Ik heb m’n oog laten vallen op dit jurkje omdat:
- strak bij de borsten maar wijder bij de buik
- goede lengte, je kunt er normaal in bukken, zitten en fietsen
- blote armen maar geen sliertjes als bandjes
- geen decolleté
- wat hoger in de oksel
De print vind ik oké, niet per se m’n favoriete maar wel leuk genoeg om te dragen. Alleen dit jurkje moet uit amerika komen en weet niet goed of de stof mooi is. Weet iemand nog zo’n jurkje? Liefst viscose of linnenmix.
501!
Ik heb precies zo’n jurkje (zelfde model, nek, bandjes, achteraan een gesmockt stuk) in het zwart van H&M, viscose, wel al van een paar jaar geleden denk ik, maar ze hergebruiken wel eens modellen dus misschien hebben ze weer zoiets
Wat zouden jullie aandoen naar een feestje met 90s thema en verder gewoon normaal bij iemand thuis is? niet in een club ofzo.
Ik had vorig jaar zo’n feestje, was als gabber. Haren strak naar achter, Aussie van Vinted gekocht, nike air max erbij, klaar
90s grunge look omdat ik lui ben.
Oversized bandshirt, flanel blouse omgeknoopt en baggy jeans
of jurkje met spaghettybandjes en daar een t-shirt onder
Ik had ooit bij zo’n huisfeest een fluo 90s broek van de kringloop aan, gewoon basic top, m’n haar met twee slierten langs m’n gezicht in een staart met scrunchie en lekker veel blauwe oogschaduw op gedaan
Je kunt als een spice girl gaan of een karakter uit Clueless.