Modetopic #2 (Deel 1)

Ik wil graag witte skinny jeans kopen voor deze lente, hebben jullie misschien nog aanraders?

2 likes

Heb een armbandje en oorbellen en die blijven mooi!

1 like

Levi’s !! Ik heb 721.
Andere broeken schijnen door of tekenen vind ik. Deze is mooi en doe ik al 5 jaar mee

Oeh thanks, die ziet er mooi uit! Valt de broek gewoon op maat?

Valt beetje groter vind ik

1 like

Weet iemand een merk met echt mooie kwaliteit spijkerbroeken?

Is er nog een bepaald soort model spijkerbroek dat je zoekt? Soms verschilt het namelijk per model wat ik een goed merk voor iets vid qua spijkerbroeken.

Ik vind dit nog wel lastig! Ik denk high of mid waisted, skinny (niet super skinny), of recht of bootcut. Niet te opvallende wassing, niet te licht, geen gaten oid. Sorry ik maak het niet makkelijker :sweat_smile:

Zoiets, best wel simpel eigenlijk:

Kings of Indigo, Closed, Kuyichi zou je eens kunnen proberen

2 likes

Diesel!
Die draag ik echt jaren en jaren en jaren.
Mooie pasvorm ook.

1 like

Ik heb recent Pepe Jeans ā€œontdektā€, hebben veel modellen en super fijn dat ze lengtematen hebben!

1 like

@Lemongrab @Krabsalade @Huismus bedankt!! Ik ga eens neuzen! Ik zag al wat mooie dingen van gerecycled katoen. Het idee dat een jeans zonder stretch is en je die dus moet ā€œinlopenā€ staat me ook heel erg aan. Als iemand daar nog merken voor weet? Ik zag zoiets al bij eentje van Lemongrab.

Ik ben zelf fan van MUD jeans. Wel een paar slechte ervaringen met hun klantenservice maar omdat ik de broeken zo lekker vind zitten blijf ik er toch kopen.

1 like

Ik vind die H&M x Simone Rocha collectie supermooi, maar ik vind het totaal niet duidelijk hoe de items vallen a.d.h.v. de foto’s door de poses van de modellen. Ik kan moeilijk inschatten of iets me zou passen of niet.

1 like

Ik zou heel graag die trenchcoat willen kopen. De rest was iedereen niet zo duidelijk op de foto’s.

1 like

Welke trenchcoat? De beige of de zwarte?

Ik wil ook een jas kopen, maar twijfel nog welke. De roze of een van de trenchcoats. De zwarte vind ik duidelijk hoe die valt, maar de beige niet (ik vraag me af hoe die valt als hij dicht is, oversized zoals de mouwen of niet). En er is een limiet van 2 stuks en wil ook nog een blouse kopen, dus vind het irritant :stuck_out_tongue:

1 like

De beige ja en de blouses vond ik ook mooi.

Weet je hoe laat de collectie beschikbaar is?

Nee is nergens te vinden, wel vreemd eigenlijk. Vorige keren was dit steeds rond 10/11u dacht ik.
De beige is prachtig idd.

1 like

Dankjewel!

ik vind ACNE jeans ook heel goed.
je denkt dat er niks bijzonders aan is en ze gewoon heel duur zijn, maar ze zitten echt mooi en flatterend.
als je het aantrekt voel je je goed

2 likes