Modetopic #2 (Deel 1)

Ik vind het eigenlijk verschillen per kledingstuk. T-shirt heb ik dan gewoon mijn normale maat genomen, maar bij een heattech koltrui een maatje groter genomen

1 like

Wie heeft een goeie tip mbt sneakers, maar wel met zachte zool. Dus niet chunky, verfijnd
ook liever vrij flexibele zool ivm autorijden etc mag verder wel heel sneaker look hebben
Mijn fave zijn de Nike flyknit racer Mariahs maar helaas 2 paar vertrapt en kan geen nieuwe vinden

Kom ik weer met deze, maar is dit wat (of al te chunky?):

Lopen echt als wolkjes en best soepele zool vind ik (in vergelijking met mijn platform vans haha)
Edit: vind ze er op dit plaatje overigens een beetje gek uitzien. Zie hier betere foto’s:
1 like

Reebok Club C of Fila Arcade low misschien? Die hebben geen brede, chunky zolen en zijn redelijk basic.

1 like

@crazyvibes haha in vergelijking met Vans ook echt! Leuk en @Takkie: die sneakers die ik nu heb, veren enorm mee. Heel dun/buigzaam.
Is dat bij deze schoenen ook?

Ik vind dit jasje heel erg leuk:

Alleen op de ene foto lijkt hij donkergroen (wat ik mooi vind) en op de andere zwart. Er staat ook bij dat hij zwart is…
Wat denken jullie?

En waarmee zou je deze kleur kunnen combineren? Staat dit ook leuk op een lichtere spijkerbroek? Wil hem het liefste gewoon als buiten jasje dragen als dat gaat passen met mijn boobs

Leuke jasjes! Vooral de bovenste heeft een mooie kleur en leuk model. Volgens mij kan je de bovenste prima combineren met een lichte broek hoor. Vind dat zelf altijd wel leuk lijken in de zomer!

1 like

Ja hé! Het is het zelfde jasje, maar dan in verschillende kleuren. Ik twijfel alleen of de bovenste donkergroen is of zwart. Beetje het zelfde geval als de forumtrend zandalen van timberland(?) :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik denk dat het bovenste jasje wel echt zwart is hoor, dat het groen lijkt komt volgens mij door het licht!

1 like

Hele mooie kleur op de foto’s! Maar in het echt zwart inderdaad lees ik in de reviews…

1 like

Ahhh ik heb dan net over deze recensie heen gelezen. Thanks! Jij ook @anon37686689 Ik denk dat ik de licht groene ga bestellen voor de zomer :grinning_face_with_smiling_eyes:
Zou die ook leuk staan op een lichtere spijkerbroek?

1 like

Oh bedoelde je dan of je groene wel kan combineren met een lichte broek? Dan had ik niet goed gelezen, sorry.

Die kan je ook wel combineren op die manier hoor denk ik! Ik doe zelf ook wel eens een grijze broek met een lichter jasje er boven. Vind ik wel extra zomers en fleur het dan eventueel nog op met sieraden of een feller shirtje eronder als het nodig is.

1 like

Ik moest meteen denken aan nike air max thea maar zie dat ze ook niet meer veel gemaakt worden https://www.sarenza.nl/nike-w-nike-air-max-thea-ultra-fk-s752210-br439-t76-p0000147445?utm_content=paid&utm_medium=affiliation&utm_term=autres&utm_source=zanox&utm_campaign=zanoxflux&awc=8402_1614271007_7bc9f30927b5f9afbd1f941f353ada94#ectrans=1

2 likes

Ook nice! Lijkt wel het zusje van flyknit Mariah

1 like

Jaa ik heb dat model maar dan in het groen! Vind ze heel fijn lopen. Nike air max janoski lijken er trouwens ook wel op! Vind die ook erg mooi.

Ik heb dit jasje van een aantal jaren geleden en vind hem superfijn voor in de lente! De zwarte is wel echt zwart ipv zoals op de foto, maar vind hem ook goed staan op een lichte jeans hoor.

edit: was al gezegd blijkbaar, spuit elf.

1 like

Ahh zo leuk!! Ik wil graag de groene, maar die is momenteel uitverkocht in mijn maat. Ik hoop dat ze nog aangevuld worden!

Misschien kan je nog kijken op hun eigen website, Zalando of About You? Volgens mij wordt Only best wel op veel plekken verkocht.

Anders zullen ze vast wel aangevuld worden. Ik heb hem al sinds 2015 of 2016 en zie ze eigenlijk elk jaar opnieuw.

1 like

Ohjaaa goeie inderdaad! Hij valt best krap toch? Ik heb een maat 40/42. Hij is overal uitverkocht maar op de Only site hebben ze nog een maat 40

Ik heb meestal maat 40 boven, maar heb deze in 38 dus denk dat je 40 best kan proberen! (Tenzij je F+ cup hebt want met E is het af en toe wat krapjes als je een dikker shirt aanhebt om hem dicht te doen)

1 like