Mijn vriend heeft mijn naam in zijn ING als ROZEVAAAAAAAAARKEN erin staan, en heb altijd netjes mijn geld ontvangen. Moet goedkomen lijkt me! Duurt vanwege het weekend misschien wat langer.
@Broodrooster en @Rozevarken okay dankjewel! Vraag me wel af waarom het zo lang duurt haha, ookal is het weekend, normaliter gaat dat altijd goed. Maar op de ASN site staat ook dat het soms langer kan duren dus ik hoop dat dit een zeldzame keer is dat het langzaam is. Heb volgende week echt goede persoonlijke bonus bij de appie dus wil boodschappen doen ;-;
Kan je het niet vanaf je ASN terugboeken?
Nee, dat kan alleen met incasso’s helaas en niet met overboekingen
Als het rekeningnummer gewoon klopt wordt het inderdaad gewoon overgemaakt! vroeger checkten ze idd nog wel of de naam klopte, en anders kreeg ik het teruggeboekt als de naam niet overeen kwam, maar nu checken ze dat allemaal niet meer. Als het goed is komt er dan een melding met ‘bedoelde u X’ en als je dan gewoon overboekt is het op eigen risico.
Ik heb die van America Today en die zijn smal, en je kan ze achter je oren verstellen. Ze hebben zelfs ook kinderversies mocht je nog kleiner willen (er is ook een mondkapjestopic daar heb ik ze al een paar keer voorbij zien komen)
De small hiervan zijn echt klein en ze zitten heel lekker
In mijn Spotify instellingen staat dit:
Weet iemand wat die ‘andere apps’ zijn bij opslag en hoe ik dat kan verwijderen eventueel? Het zijn dus geen downloads en heb m’n cache ook al leeg gemaakt.
Zijn dat niet gewoon de andere apps op je telefoon? En dat spotify dat laat zien om aan te geven hoeveel ruimte er nog is voor downloads?
Heb even bij de instellingen van mijn telefoon gekeken maar ik denk het niet
Als ik dan apps aan klik zou Spotify maar 190 MB gebruiken.
Ja, dat kan gewoon! Ik vind de geuren van andere merken lekkerder en dat gaat al meer dan een jaar goed.
Oke thanks! Kon de omvang idd niet met elkaar rijmen maar dan zal het wel goed zijn zo.
ik heb 'm net kunnen bestellen!
Thanks! Heb hem ook meteen besteld.
1,3 × 3,3
Antwoord van dat delen door 0,81
Misschien is dit totaal niet juist maar je moet de oppervlakte van je terras berekenen dus die 1,3x3,30=4,29
4,29/0,81= 5,29
Koop zeker meer dan 5 tegels want je verliest toch altijd materiaal door het passend te maken. Ik zou er 8 of zo kopen
1,30 x 3,30 = 4,29
4,29 \ 0,81 = 5,3
Maar wil je alles exact bestraten? Zodat het ook mooi uitkomt? Want dat krijg je nu niet. Ik zou dan vierkantjes van 8,1 cm knippen en een vlakje van 13 bij 33 cm tekenen. Dan kun je het toch uitproberen
Hema valt over het algemeen toch ruimer uit dan gemiddeld qua kleding? Ik koop daar nooit kleding maar in mijn herinnering was een s al een m enzo.
Weetniet hoe het nu zit
Ok ik heb daar voor het eerst in mn leven een broek besteld dus ik ben heel benieuwd. Maar is een model met elastiek dus dat scheelt.
Zijn dat niet van die grote tegels waarop lijkt dat het 4 kleine tegels zijn?