Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb een fijne portemonnee van Liebeskind (o.a. te koop via Zalando en vaak online wel te vinden met korting)

1 like

Furla! :blush:

1 like

Ik heb over een tijdje een bruiloft met een dresscode (alleen pasteltinten, geen donkere kleuren, geen wit/zwart/grijs/rood) en ik heb nogal een struggle om iets geschikts te vinden. Het liefst ga ik in een pak of jumpsuit, maar tot op heden niet gelukt om iets te vinden.

Wel al veel pogingen tot online shoppen gedaan, zelfvertrouwen -100% want alles stond lelijk of heel raar. Extra moeilijkheid: ik heb vrij brede heupen, smalle taille en een grote boezem dus ik knap bijna overal uit (vooral aan de bovenkant) of als het niet getailleerd is lijkt het gauw op een tent.

Dit is een jurk die ik geprobeerd heb: https://www.asos.com/nl/warehouse/warehouse-bonnie-midi-jurk-met-rozen-in-geel/prd/21920510?custref=194206197&affid=25199&channelref=email&orderref=596071499

En dit pak wil ik nog bestellen om te testen: https://www.costesfashion.com/nl-nl/blazer-lilaclight-344711

Lang vehaal kort: heeft iemand misschien een tip voor websites/winkels/linkjes waar ik iets in pasteltinten kan vinden? (Heb alle ‘normale’ websites al afgestruind - asos, mango, monki, costes, zara, &other stories etc.)

1 like

Dat pak is echt fantastisch :heart_eyes:

3 likes

En deze jurk? (moet wel een beetje je stylo zijn, dat snap ik…)
https://www.cosstores.com/en_eur/women/womenswear/dresses/product.tiered-maxi-dress-beige.0985226002.html
Is er ook in lichtgroen.

Ik verwacht eigenlijk in de zomercollecties wel meer lichte kleuren, nog niet alles is gedropt, over een paar weken is er mogelijk wel meer keuze.

Ben bang dat het niet helemaal de pasvorm is voor mij, maar alsnog bedankt voor de tip!

En goeie! Die zomercollectie had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Oke ik heb weer wat vertrouwen dat het gaat lukken nu haha dankjewel

Capsule studio heeft prachtige pastelkleurige pakken😍 zo’n pak staat al een tijdje op mn wishlist.
Maar het is niet per se goedkoop, dus als het voor 1x nr de bruiloft is misschien niet zo geschikt.

Cossac heeft een hele mooie pastel blauwe jumpsuit! Ik kan hem even niet vinden voor je helaas.

1 like

Ooh ik ben al tijden op zoek naar een leuke lichtgele pantalon en deze is echt perfect!

1 like

Ik vind Burkely hiervoor een fijn merk (geen idee of ik t goed schrijf)

1 like

Voor iedereen die me heeft geholpen met mn vrij specifieke niet-specifieke jeans vraag, bedankt! Ik heb deze besteld: 100% recycled Kuyichi jeans, de ander 100% organic Nudie jeans. Hopelijk past er minstens eentje.

12 likes

Omg mooi zeg die eerste! Wil je laten weten hoe die qua pasvorm valt?

Dat is ook echt een heel mooi duurzaam merk. Ik ben getrouwd in een Cossac jurk :inlove:

Deze jumpsuit bedoel je denk ik:

6 likes

Doe ik! Krijg ze morgen binnen als het goed is :blush:

1 like

De 1e is Nora Loose tapered model (heritage blue maar ook in andere kleuren) mocht je 'm willen opzoeken. Ben ook benieuwd, ziet er goed uit.

1 like

Ja die bedoel ik inderdaad! Ik baal er echt van dat deze kleur me niet staat, anders had ik m zo graag zelf gehad

1 like

Jaa thanks had 'm al te pakken! @Kauai fijn, merci!

2 likes

Oh ik heb precies vandaag de zwarte Nora besteld, zo benieuwd! Heb al lang geen nieuwe broeken meer gekocht en het voelt als een grote gok qua maat (wel opgemeten maar toch twijfel), maar ook echt als een kadootje voor mezelf.

1 like

Hoe vallen Nike blazers (vrouwenmodel)? Moet je je eigen maat namen over beter een halve of hele maat groter?

Oh leuk! Die heeft wel stretch geloof ik, dus dan maakt het ietsjes minder uit :slight_smile: heb je ook alles opgemeten en ingevuld? Ik zat tussen twee maten in dus ben benieuwd hoe ‘ie zit.

2 likes