Modetopic #2 (Deel 1)

Ik denk met zwarte sandaaltjes met hak of juist met (witte) sneakers. Leuke jumpsuit!

Leuk dat je er ook blij mee bent! Ik had hierboven ook gezegd dat mijn ervaring is 'ie net wat groter valt dan de maat. Mijn bovenbenen zijn net wat groter, dus voor mij valt 'ie perfect :slight_smile:

@Spyrou witte allstars!

1 like

Of Bordeaukleurigx schoeisel
Spihkerjacjke

Gevlochten riempje

Thanks guys!

Ik heb echt wat nieuwe truien/tops nodig maar ik zie door de bomen het bos niet meer (op Zalando, wil daar bestellen i.v.m. kortingscode). Heeft iemand aanraders qua merken of specifieke items?

Dit zijn mijn lievelingstruien op het moment

Deze vind ik wel leuk maar de kwaliteit lijkt me een beetje meh:

Veel kleuriger dan dit allemaal hoeft niet echt, maar sta er voor open om eens wat anders aan m’n garderobe toe te voegen.

1 like

Ik vind die tweede zo comfy en vrolijk, maar geel is echt de laatste kleur die me staat volgens mij.

Heb je een linkje van de tweede trui?

De kraag is zwart, die zit het dichtstbij je gezicht. Misschien dat het dan wel kan. mits zwart je staat natuurlijk.

1 like

Ik wilde dit ook weten, heb even gezocht met Google lens en gevonden: https://www.zalando.nl/dedicated-trui-multi-color-del21i005-t11.html

2 likes

Dankjewel!

1 like

Weet iemand of de outlet site Otrium beetje betrouwbaar is?

1 like

Ja ik heb er al een paar keer besteld, is betrouwbaar! Wel €6 verzendkosten en retourkosten voor eigen rekening.

1 like

Thanks! Heb nu extra lente korting dus die verzendkosten neem ik dan voor lief.

3 likes

En mocht iets niet bevallen, ze zijn tegenwoordig wel sneller met je geld terugstorten.

2 likes

Ideeƫn
Linkjes lukken niet dus dan maar zo…
afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Mocht je meer willen/zoeken ook qua combinaties dan help ik met veel plezier en liefde. Er is zo veel meer dan Zalando :ok_hand:

1 like

Weet iemand nog een merk met echt lange vesten? Ik vind een lang vest wel leuk, tenminste langer dan de knieĆ«n, maar de meesten hebben zo’n laffe lengte van net over je billen en dat vind ik niks.

1 like

Ik zie op Zalando dat Dorothy Perkins de Longline Cardigan heeft. In de tall collectie dus nog langer voor de gemiddelde mensch.
En als je die aanklikt krijg je eronder meer suggesties.
Hopelijk zit er wat tussen!

2 likes

Volgens mij zag ik via Perfectlybasics bij Sibin/linnebjerg ook echt lange vesten voorbij komen. Tot de knie minimaal en in verschillende kleuren.

1 like

Hebben jullie nog ideeƫn voor mannenkleding merken die niet altijd eindeloos dezelfde kleding kleuren in hun collectie hebben? Seizoen na seizoen, jaar na jaar.

De viril long cardigan van Vila zijn lang. Komt bij mij tot halverwege de kuit en ben 1.65m. Heb ook een lang vest van fabienne chapot, maar weet niet wat ze nu in de collectie hebben.

2 likes