Modetopic #2 (Deel 1)

Is dat een jumpsuit? Wat mooi! de jurk in die kleur is ook echt prachtig :heart_eyes: Ben ook heel benieuwd naar je trouwjurk?

Ohja en de kleding is echt van hele goede kwaliteit en zit heerlijk (vind ik) :raised_hands:

Enige nadeel is hun karige size range :grimacing:

1 like

Waarom is de kleding van Free People z0oo duur?!

Hebben jullie kledingstukken van dit merk en is de kwaliteit wel goed?

Ja hier een paar items. Heel tevreden mee en blijft ook echt wel mooi. Ik was ze wel ‘ voorzichtig’, dus niet te vaak, koud of 20 graden. Het is zeker de investering waard!
Wat heb je op het oog?

1 like

Thnx!

Deze:

158 euro.

108 euro

En deze top van 54 euro:

3 likes

Ik heb alleen ooit men blazers gehad, die had ik in dezelfde maat als mn air max

1 like

Vind de kwali van de stoffen wel goed maar de stiksels zijn zwak dus dunne bandjes kunnen snel los gaan of gaten krijgen op de naad

1 like

Ik heb enkele flared jeans van FP en die vind ik wel fanastisch en gaan al jarenlang mee.

1 like

Je betaalt bij Free People echt voor het design, niet voor de kwaliteit vind ik, die loopt ongeveer gelijk met H&M. Ik heb verschillende t-shirts, blousejes, een trui en een blazer gehad, allemaal in de sale gekocht want €€€€ lol anders is het 't echt niet waard vind ik.

@Yzile ik vind het materiaal net erg tegenvallen! Veel polyester, t-shirts die na enkele keren dragen gaan pillen, één shirt kreeg zelfs plots een gat?

2 likes

Ja ik ga sowieso wachten op de sale!

1 like

Ah had ik niet door! Wel alles opgemeten, op een broek die goed past en op mezelf, maar niet ingevuld, niet gezien dat dat kan!
Qua maat kwamen mijn afmetingen niet precies overeen, dus ben vooral op taille en heup afgegaan…

1 like

Dat was deze :heartpulse:
(weg)
(Like even als je 'm gezien hebt. Dan haal ik 'm weg ivm herkenbaarheid…)

9 likes

Mooi😍

Oh deze is zo mooi! Zit ook te twijfelen om 'm te bestellen voor een bruiloft (waar ik gast ben) maar als jij 'm op je eigen bruiloft hebt gedragen is het misschien wat over de top? :smile:

1 like

Je kan naar de dress code vragen want ik zou dit ook als gast dragen.

1 like

Er is geen dresscode maar omdat het een coronabruiloft is wil ik mijn outfit daarop aanpassen of zo? Klinkt heel raar haha, het hoeft natuurlijk ook geen begrafenis te worden. Denken jullie dat zo’n jurk leuk kan zijn met een vestje of jasje in het geval het wat kouder is? Lijkt me zelf niet zo leuk staan met dit model.

Dat ligt eraan wat voor een bruiloft het wordt. Onze bruiloft was vrij casual, buiten en met kleedjes om op te zitten etc.
Dus ik denk dat het best kan als gast… Al wil je natuurlijk niet de spotlight stelen :sweat_smile:

Edit: even vragen is wel een goed idee. Ik had er zelf trouwens een mooie sjaal bij.

1 like

Aah ja voor een coronabruifloft waar niets mag en je enkel naar de ceremonie mag, vind ik dit een beetje too much. Dit is echt voor een zomerbruiloft en dan met een sjaal erover als het frisser is. Een oversized crème blazer zou ook nog lukken.

1 like

@vitaminwater Ik vind ze allebei heel mooi! Wel even wennen zonder stretch. Ik vind van de nora de wassing heel tof, maar hij is niet symmetrisch. Mn ene zakje is veel donkerder dan de andere, wat ik prima vind maar dat is wel iets om rekening mee te houden. Hij is wel een stuk langer en wijder aan de onderkant dan op het plaatje, dat vind ik wel jammer! Ik ben 1.65, maar dat is wereldwijd gemiddeld dus ik snap niet zo goed wie deze broek dan past zoals het model. Hij is ook een stukje blauwer dan de foto, echt die nineties kleur.
Qua taille zat ik net iets breder dan maat maar die zit prima. Bovenbenen waren ook wat breder, maar zit ook goed! Ik zou zeggen dat hij dus ietsjes groter valt dan beschreven. Ik ben er heel blij mee, maar er zijn dus wel wat afwijkingen van de foto.

De nudie moet ik nog een dagje dragen, daar kan ik ook een recensie van doen indien er interesse is!

2 likes

Dankjewel voor je uitgebreide review!

1 like

Welke kleur riem dragen jullie in een lichtblauwe jeans? Ik begin zwart een beetje zat te raken. Ook foto’s/linkjes van mooie riemen zijn welkom hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye: