Ik zag gister deze van de Vila
Je kan op project ceecee ook maar lingerie zoeken. Misschien zit er daar iets bij? (Project ceecee verzameld allerlei duurzame merken en linkt dan naar de website.)
Misschien zit hier wat bij, duurzame lingerie guide van de blog When Sara Smiles. Mooie dingen!
Deze vrouw maakt hele leuke
En echt lang
Lief dat je nog bent gaan zoeken, dank je! Allemaal niet echt mijn smaak (kan heel specifiek zijn) en heb inmiddels al besteld (had een kortingscode, vandaar Zalando).
Sissy boy heeft soms wat bijzonderder kleding
Het is maar net wat de stijl van een man is.
Streetwear merken spelen ook niet altijd op veilig.
Is iemand bekend met schoenen van alohas? (https://www.alohas.io)
Ben benieuwd hoe ze vallen qua maat
Ja ik heb de West Vintage. Ik vind dat dat model normaal tot misschien iets groter uitvalt. De West zijn wel erg breed, dus ik denk dat je met smalle voeten misschien wel een maat kleiner zou moeten of dat die helemaal niet gaan passen.
Ik ben een beetje een jurken noob, en als ik ze draag, draag ik vaak een (zwangerschaps)legging eronder. Maar nu ik niet meer zwanger ben en het weer wordt warmer denk ik dat hier eigenlijk een panty onder moet?
Wat zouden jullie hieronder dragen?
En weet iemand misschien waar je fijne panty’s kan kopen?
Ik vind deze twee echt zomerjurkjes (lengte, stof, kleuren) waar je geen panty onder draagt.
Oke dankjewel!
Ja zou idd ook geen panty oid eronder doen. Wel leuk, misschien kan het de komende dagen al zonder.
Ik heb sleehakken en bij mij vallen ze op maat. Al mijn (slee)hakken zijn die maat. Zalando verkoopt alohas ook, dat vind ik altijd wat duidelijker qua pasvorm!
Heeft iemand ervaring met Mud jeans? Hoe vallen deze qua maat? En vormen deze een beetje naar je lichaam of blijven ze vrij in hun eigen vorm?
Ik heb op jullie aanraden de panty van de Hema gekocht, maar ik trok hem net aan en hij heeft allemaal rare horizontale strepen. De maat is niet te klein want ik heb broekmaat 38 en dit is maat 48/52. Hebben jullie dit ook? Ik heb hem maar weer uitgedaan omdat het er zo gek uit ziet…
Is dat die light support 40 den panty? Want dat heeft mijne niet! Dan zou ik even terug gaan naar de winkel en hem ruilen.
Waar kan ik een leuke flowy witte blouse kopen van een natuurlijke(re) stof zoals viscose? Ik heb al tientallen blousjes besteld en het is het allemaal net niet.
https://www.zalando.nl/mango-fluide-overhemdblouse-ecru-m9121e3vy-a11.html
Zoiets vind ik mooi, deze is crème, maar ik zoek eigenlijk een witte. Polyester zit vaak wel zoals ik wil, maar dat vind ik gewoon minder prettig. Ik heb Zalando inmiddels al uitgespeeld haha.
Ja deze!
Hmm, dan misschien toch maar terug gaan ja. Vind 7 euro toch veel geld voor iets wat ik niet draag.
&otherstories al gekeken? Zij hebben vaak wel zo’n blouses in de collectie (mogelijk wel van zijde, duurder dan viscose).
Daar had ik nog niet gekeken, thanks! Ze hebben inderdaad een mooie blouse (https://www.stories.com/en_eur/clothing/blouses-shirts/blouses/product.shell-button-satin-blouse-white.0945935002.html) Heb jij toevallig ervaring met de maten daar?
@Virago Ja die bedoelde ik inderdaad ook! Dan zou ik teruggaan hoor, het is anders zonde van je geld en ik vind het juist een hele fijne panty.