Ik vind zelf bruin mooi. Heb een paar basic riemen van G-star. Zijn van soepel leer.
tankleurig
lila of turqoise lijkt me ook leuk
https://www.stories.com/en_eur/accessories/belts/product.croco-leather-belt-green.0394988037.html
Ik ben sowieso fan van & other stories riemen.
Ik heb soms best leuke leren riemen gescoord in de kringloop voor 2 a 3 euro.
En soms hebben mannenafdelingen mooie basic bruine riemen.
Oeh die van & other stories zijn echt heel leuk!
Bedankt!!
Ik vind dit echt een geweldig leuke outfit. Toch maar op Vinted eens kijken of ik een truttig witte blouse kan vinden van katoen. Die ik vroeger had was heel lelijk geworden.
Ik heb de zwarte Nora gepast, en ben er blij mee. Heel fijne stevige maar toch soepele stof. Taille zit precies goed, qua lengte, ik ben 1.60 maar alsnog vallen de pijpen prima, ik sla ze wel een keer om omdat ik dat leuker vind maar ze zijn niet te lang als ik dat niet doe. Bovenbenen wat breder, had ik al vermoed door de size chart op de site dus dat klopt wel goed. Als ik hem echt perfect zou willen dan zou ik dat ietsje innemen, maar ik ga hem toch houden want hij is op veel punten wel perfect!
Hoe zouden jullie dit stylen? Ik heb dit een beetje in een opwelling gekocht en nu weet ik niet wat ik er mee moet ik heb eigenlijk altijd alleen maar een spijkerbroek met een grijs of zwart shirt aan dus dit ligt echt ver buiten m’n comfort zone XD
Ik denk met zwarte sandaaltjes met hak of juist met (witte) sneakers. Leuke jumpsuit!
Leuk dat je er ook blij mee bent! Ik had hierboven ook gezegd dat mijn ervaring is 'ie net wat groter valt dan de maat. Mijn bovenbenen zijn net wat groter, dus voor mij valt 'ie perfect
@Spyrou witte allstars!
Of Bordeaukleurigx schoeisel
Spihkerjacjke
Gevlochten riempje
Thanks guys!
Ik heb echt wat nieuwe truien/tops nodig maar ik zie door de bomen het bos niet meer (op Zalando, wil daar bestellen i.v.m. kortingscode). Heeft iemand aanraders qua merken of specifieke items?
Ik vind die tweede zo comfy en vrolijk, maar geel is echt de laatste kleur die me staat volgens mij.
Heb je een linkje van de tweede trui?
De kraag is zwart, die zit het dichtstbij je gezicht. Misschien dat het dan wel kan. mits zwart je staat natuurlijk.
Ik wilde dit ook weten, heb even gezocht met Google lens en gevonden: https://www.zalando.nl/dedicated-trui-multi-color-del21i005-t11.html
Dankjewel!
Weet iemand of de outlet site Otrium beetje betrouwbaar is?
Ja ik heb er al een paar keer besteld, is betrouwbaar! Wel €6 verzendkosten en retourkosten voor eigen rekening.
Thanks! Heb nu extra lente korting dus die verzendkosten neem ik dan voor lief.
En mocht iets niet bevallen, ze zijn tegenwoordig wel sneller met je geld terugstorten.