Ik vind de maten normaal vallen, maar heb een makkelijke maat (s). Ik zou gokken dat wanneer je tussen twee maten zit eerder voor de ruimere moet gaan, mss dat anderen dit beter in kunnen schatten?
Ik zie dat de verpakking ook is aangepast maar lees de laatste tijd zoveel klachten over de spullen van Hema. Ook over de onderbroeken. Het is echt geen degelijke kwaliteit meer
Misschien een gekke vraag, maar ik zie mensen soms met ‘blote’ benen lopen en dan denk ik hooe dan het is nog veel te koud. Maar kan het zijn dat die mensen een huidskleurige panty aan hebben? De benen zijn vaak ook zo mooi egaal en het zijn echt modebewuste mensen, maar ik dacht dat huidskleurige panty’s echt een no go waren?
Massimo Dutti heeft ook vaak mooie blouses die niet van polyester gemaakt zijn!
Ik vind het misschien een beetje aan de kleine kant vallen, als je twijfelt zou ik eerder een grotere maat nemen
Je hebt speciale zomer panty’s die echt heel dun zijn. Weet niet of die nu al kunnen, maar dat is volgens mij een prima optie zonder dat je niet modebewust lijkt.
En ik denk dat het echt gaat om de juiste tint. Als het te ver afwijkt van je huidskleur lijkt het misschien eerder een misser ipv modebewust?
Dus ehm volgens mij is het al lang niet meer een harde no go
Ik vind de Air Max 200 heel klein vallen, ik heb daarin maat 40.5 (UK maat 7) terwijl ik normaal maat 39 heb, in Vans en All Stars (meestal UK 6). Ik heb ook nog hele smalle voeten. React heb ik niet.
Edit: maat 40 (UK 6.5) in die Air Max 200 was te kort, die had ik toen wel gepast
Ik pak bij nike dan altijd 41.
Of ze hebben het gewoon niet echt koud… als je een lange rok of jurk draagt valt het wel mee hoe koud het is met blote benen.
Met een minirok een huidskleur panty lijkt me echt niet mooi eigenlijk
Nee sorry huidskleurige panty’s gaan hopelijk nooit meer terugkomen ik heb zelf niet zo snel koude benen en soms knip ik een dikke panty af net tot waar mn jurk komt
Ja ik dacht ook nog, misschien hebben ze niet alleen de verpakking vernieuwd maar ook de panty. Ik betwijfel of een andere (bij ruilen) wel goed gaat zijn. Maar ik ga het wel proberen. Bij het uitpakken kun je het direct al zien als je de panty spreid met je handen. De onderbroeken vind ik al jaren niet goed meer inderdaad.
Dat egale is waarschijnlijk gewoon zelfbruiner, dat verdoezelt wel wat. En met een broekje onder je rok of jurk, gesloten schoenen en een warme bovenkant zijn blote benen verrassend goed te doen in kouder weer.
Je kan ze niet apart aanklikken, hij selecteert alles bij mij. Maar ik zou zelf voor zwart en creme/beige gaan.
Ik vind ze allemaal wel leuk maar zelf zou ik geen crème doen (zou bij mij meteen onder de vlekken zitten) en leggings vind ik niet zo lekker chillen dus ik kom op de lichtblauwe uit!
Wel een legging maar ik vind de nike one (luxe) heel fijn! Lekker zacht, hoog en lang genoeg
@Xiomara same. Ik heb 2 paar besteld ooit en 1 viel op maat, de ander was een maatje te groot. Ze Ijn wel behulpzaam met vragen, als je het wilt dubbelchecken.
Heeft er iemand de gouden tip voor een leuk (zomers) rokje? Ik ben best wel lang (175) maar heb vooral lange benen en alle rokjes die ik aantrek, komen ongeveer halverwege. Ben eigenlijk al jaren op zoek naar wat leuks, maar alle leuke knie rokjes zijn vaak van die oma dingen die oud-bollig en niet mooi staan. Zoek dus eigenlijk iets zwierigs wat niet te kort is, het liefst tot net boven de knieën of er overheen. Heb al wel een aantal midi rokken, maar wel wel iets wat toch nét wat korter is. Eeuwige dank voor de gouden tip!
Misschien bij HEMA? Daar hebben ze een model dat je noemt in effen zwart en olijfgroen meen ik. Niet heel spannend maar ook niet oma iig, als je het goed combineert
Edit: verkeerd onthouden, het is wel met een printje, en hij is er ook in effen zwart
Offtopic maar jij hebt broekmaat 38 en een 48/52 panty… ik heb broekmaat 46, welke panty moet ik in hemelsnaam aan 🥲 of ben jij heeel lang?
Ik ben 1.78, daarom neem ik altijd veel grotere panty’s dan mijn maat. En dan nog vind ik ze altijd ‘net aan’ (ook qua breedte niet per se heel groot) dus ik snap die maten van panty’s ook nooit?