Heeft iemand ervaring met Mud jeans? Hoe vallen deze qua maat? En vormen deze een beetje naar je lichaam of blijven ze vrij in hun eigen vorm?
Ik heb op jullie aanraden de panty van de Hema gekocht, maar ik trok hem net aan en hij heeft allemaal rare horizontale strepen. De maat is niet te klein want ik heb broekmaat 38 en dit is maat 48/52. Hebben jullie dit ook? Ik heb hem maar weer uitgedaan omdat het er zo gek uit ziet…
Is dat die light support 40 den panty? Want dat heeft mijne niet! Dan zou ik even terug gaan naar de winkel en hem ruilen.
Waar kan ik een leuke flowy witte blouse kopen van een natuurlijke(re) stof zoals viscose? Ik heb al tientallen blousjes besteld en het is het allemaal net niet.
https://www.zalando.nl/mango-fluide-overhemdblouse-ecru-m9121e3vy-a11.html
Zoiets vind ik mooi, deze is crème, maar ik zoek eigenlijk een witte. Polyester zit vaak wel zoals ik wil, maar dat vind ik gewoon minder prettig. Ik heb Zalando inmiddels al uitgespeeld haha.
Ja deze!
Hmm, dan misschien toch maar terug gaan ja. Vind 7 euro toch veel geld voor iets wat ik niet draag.
&otherstories al gekeken? Zij hebben vaak wel zo’n blouses in de collectie (mogelijk wel van zijde, duurder dan viscose).
Daar had ik nog niet gekeken, thanks! Ze hebben inderdaad een mooie blouse (https://www.stories.com/en_eur/clothing/blouses-shirts/blouses/product.shell-button-satin-blouse-white.0945935002.html) Heb jij toevallig ervaring met de maten daar?
@Virago Ja die bedoelde ik inderdaad ook! Dan zou ik teruggaan hoor, het is anders zonde van je geld en ik vind het juist een hele fijne panty.
Ik vind de maten normaal vallen, maar heb een makkelijke maat (s). Ik zou gokken dat wanneer je tussen twee maten zit eerder voor de ruimere moet gaan, mss dat anderen dit beter in kunnen schatten?
Ik zie dat de verpakking ook is aangepast maar lees de laatste tijd zoveel klachten over de spullen van Hema. Ook over de onderbroeken. Het is echt geen degelijke kwaliteit meer
Misschien een gekke vraag, maar ik zie mensen soms met ‘blote’ benen lopen en dan denk ik hooe dan het is nog veel te koud. Maar kan het zijn dat die mensen een huidskleurige panty aan hebben? De benen zijn vaak ook zo mooi egaal en het zijn echt modebewuste mensen, maar ik dacht dat huidskleurige panty’s echt een no go waren?
Massimo Dutti heeft ook vaak mooie blouses die niet van polyester gemaakt zijn!
Ik vind het misschien een beetje aan de kleine kant vallen, als je twijfelt zou ik eerder een grotere maat nemen
Je hebt speciale zomer panty’s die echt heel dun zijn. Weet niet of die nu al kunnen, maar dat is volgens mij een prima optie zonder dat je niet modebewust lijkt.
En ik denk dat het echt gaat om de juiste tint. Als het te ver afwijkt van je huidskleur lijkt het misschien eerder een misser ipv modebewust?
Dus ehm volgens mij is het al lang niet meer een harde no go
Ik vind de Air Max 200 heel klein vallen, ik heb daarin maat 40.5 (UK maat 7) terwijl ik normaal maat 39 heb, in Vans en All Stars (meestal UK 6). Ik heb ook nog hele smalle voeten. React heb ik niet.
Edit: maat 40 (UK 6.5) in die Air Max 200 was te kort, die had ik toen wel gepast
Ik pak bij nike dan altijd 41.
Of ze hebben het gewoon niet echt koud… als je een lange rok of jurk draagt valt het wel mee hoe koud het is met blote benen.
Met een minirok een huidskleur panty lijkt me echt niet mooi eigenlijk
Nee sorry huidskleurige panty’s gaan hopelijk nooit meer terugkomen ik heb zelf niet zo snel koude benen en soms knip ik een dikke panty af net tot waar mn jurk komt
Ja ik dacht ook nog, misschien hebben ze niet alleen de verpakking vernieuwd maar ook de panty. Ik betwijfel of een andere (bij ruilen) wel goed gaat zijn. Maar ik ga het wel proberen. Bij het uitpakken kun je het direct al zien als je de panty spreid met je handen. De onderbroeken vind ik al jaren niet goed meer inderdaad.
Dat egale is waarschijnlijk gewoon zelfbruiner, dat verdoezelt wel wat. En met een broekje onder je rok of jurk, gesloten schoenen en een warme bovenkant zijn blote benen verrassend goed te doen in kouder weer.
Je kan ze niet apart aanklikken, hij selecteert alles bij mij. Maar ik zou zelf voor zwart en creme/beige gaan.
Ik vind ze allemaal wel leuk maar zelf zou ik geen crème doen (zou bij mij meteen onder de vlekken zitten) en leggings vind ik niet zo lekker chillen dus ik kom op de lichtblauwe uit!