Gentiluomo, Butcher of Blue, Massimo Dutti, Gant, Gap, Plain Units
Mocht je in de buurt van Zwolle wonen: Kootuur Zwolle vond ik echt een topper voor mannen.
Gentiluomo, Butcher of Blue, Massimo Dutti, Gant, Gap, Plain Units
Mocht je in de buurt van Zwolle wonen: Kootuur Zwolle vond ik echt een topper voor mannen.
Hahaha heel goed! Mijn vriend vind sommige dingen van the Sting ook heel fijn trouwens, maar dat is wel wat meer hit or miss, niet echt kwaliteitsmerk, en lastiger online te shoppen!
Oehhh ja idd! Mijn vriend is helemaal verliefd op z’n trui van Scotch en Soda trouwens. Bedenk ik nu ineens haha, nóg een leuk merk
Ik zou de Zalonbox aanraden! Heeft mijn vriend ook en er zitten vaak super leuke items bij.
Arket, Hutspot en Cos hebben ook mooie dingen voor mannen.
Ik heb een paar truien en die zijn echt prima en heel blij mee, met andere items helaas geen ervaring. Retouren enzo werkt ook echt lekker makkelijk!
Ik heb net een spijkerbroek cropped/enkelhoogte afgeknipt, lengte perfect, maar had gehoopt dat die rand spontaan wat rafeliger zou worden, haha, niet dus.
Tips and tricks dat je die rand van de pijpen een beetje casual rafelig krijgt?
Die berichtjes gebeurt vaker, ik negeer dat gewoon en verwijder ze, byeee je hoort wel van me als ik echt geïnteresseerd ben. Je kunt zeker lager bieden en dan hoor je het wel. Vind dat er wel vaak mensen zijn die nergens op reageren, zowel kopers als verkopers, ik stuur vaak eerst een berichtje.
Edit: en Homerr werkt wel, is alleen heel traag, duurt wel 8-10 dagen voor het pakket er is vaak.
Ik bied soms wel, gebeurd bij mij andersom ook vaak! Homer is goedkoop en duurzaam, maar daarom duurt het wel langer.
@pastelzwart omg briljant!
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat er gewoon niemand thuis was bij het Homerr punt. Geen Homerr voor mij meer dus.
Ik heb zo’n zwarte flared broek met glittertjes. Vind het een super leuke broek, maar ik weet niet wat voor topjes ik daarbij moet dragen. Heeft iemand tips/leuke ideeen? De broek zelf is al een beetje hysterisch vanwege de glitter, maar met iets simpels als een effen trui lijk ik net een aerobics instructeur…
Ik zie de link tussen een glitter flare broek en aerobics niet echt, maar het is vast iets wat je zelf gewoon zo voelt. Maakt het misschien nog uit wat voor schoenen je erbij draagt? Die broek met witte sneakers en een hoodie is natuurlijk veel sportiever dan met een T-shirt, blazer en bijv. zwarte dr Martens of cowboy laarsjes.
Sneakers en dr martens heb ik allebei, dat is het probleem niet echt. Weet vooral niet wat ik als topje moet dragen. Alles lijkt net niet.
Ik heb vrij stevige kuiten, ik vind bijvoorbeeld nooit geen hoge laarzen die passen, zelfs niet bij de XL laarzen. Nu wou ik deze week een lange rok dragen, die ongeveer tot op mijn kuiten valt. Maar toen moest ik schoenen kiezen en met sneakers was het echt zo vervelend, mijn kuiten leken veel zwaarder dan ze zijn. Ze zijn al stevig maar het leken echt bovenbenen iemand een idee welke schoenen ik bij dit weer kan dragen? Voor sandalen vind ik het nog wat te koud. Of suggesties voor sneakers die iets minder ‘lomp’ zijn/lijken
beetje late reactie maar Aimee vd Pijl (youtube) zei in haar video dat ze dingen juist favoriet en dan wacht op korting/een aanbieding. Ik vind het wel slim. Maar ik heb meldingen van vinted uit en kijk gewoon als ik zin heb, ik zie die berichtjes niet op mn telefoon ofzo.
Dan is hij gekrompen, de rits blijft dan nog wel evenlang waardoor hij bol gaat staan…
Dus de rits is te lang geworden voor het stuk waar hij in zit…
Nike Flyknit zoals @Daytona zegt en ook Vans (lage model) en Converse. Verder nog adidas ozweego, adidas super court.
Ik denk dat de aerobics associatie idd komt omdat je er iets té basic op draagt.
Ik zou het als volgt combineren:
basic donkere top + lange blazer
Ik vond niet meteen een foto maar een beetje dit idee:
met bandshirt/T-shirt met print, voor een nog leuker effect knoopje in T-shirt leggen:
met een wijdere blouse:
sexy met een top met spaghettibandjes:
spelen met textuur, bv. een fluffy trui:
Ik denk dat een simpele coltrui in een contrasterende kleur (bv. rood) ook mooi zal zijn. Simpel, maar door de kleur geen aerobics associaties. Ik vond niet meteen een voorbeeld van een outfit maar ik bedoel dergelijke top: