Wel een legging maar ik vind de nike one (luxe) heel fijn! Lekker zacht, hoog en lang genoeg
@Xiomara same. Ik heb 2 paar besteld ooit en 1 viel op maat, de ander was een maatje te groot. Ze Ijn wel behulpzaam met vragen, als je het wilt dubbelchecken.
Heeft er iemand de gouden tip voor een leuk (zomers) rokje? Ik ben best wel lang (175) maar heb vooral lange benen en alle rokjes die ik aantrek, komen ongeveer halverwege. Ben eigenlijk al jaren op zoek naar wat leuks, maar alle leuke knie rokjes zijn vaak van die oma dingen die oud-bollig en niet mooi staan. Zoek dus eigenlijk iets zwierigs wat niet te kort is, het liefst tot net boven de knieën of er overheen. Heb al wel een aantal midi rokken, maar wel wel iets wat toch nét wat korter is. Eeuwige dank voor de gouden tip!
Misschien bij HEMA? Daar hebben ze een model dat je noemt in effen zwart en olijfgroen meen ik. Niet heel spannend maar ook niet oma iig, als je het goed combineert
Edit: verkeerd onthouden, het is wel met een printje, en hij is er ook in effen zwart
Offtopic maar jij hebt broekmaat 38 en een 48/52 panty⊠ik heb broekmaat 46, welke panty moet ik in hemelsnaam aan đ„Č of ben jij heeel lang?
Ik ben 1.78, daarom neem ik altijd veel grotere pantyâs dan mijn maat. En dan nog vind ik ze altijd ânet aanâ (ook qua breedte niet per se heel groot) dus ik snap die maten van pantyâs ook nooit?
Gentiluomo, Butcher of Blue, Massimo Dutti, Gant, Gap, Plain Units
Mocht je in de buurt van Zwolle wonen: Kootuur Zwolle vond ik echt een topper voor mannen.
Hahaha heel goed! Mijn vriend vind sommige dingen van the Sting ook heel fijn trouwens, maar dat is wel wat meer hit or miss, niet echt kwaliteitsmerk, en lastiger online te shoppen!
Oehhh ja idd! Mijn vriend is helemaal verliefd op zân trui van Scotch en Soda trouwens. Bedenk ik nu ineens haha, nĂłg een leuk merk
Ik zou de Zalonbox aanraden! Heeft mijn vriend ook en er zitten vaak super leuke items bij.
Arket, Hutspot en Cos hebben ook mooie dingen voor mannen.
Ik heb een paar truien en die zijn echt prima en heel blij mee, met andere items helaas geen ervaring. Retouren enzo werkt ook echt lekker makkelijk!
Ik heb net een spijkerbroek cropped/enkelhoogte afgeknipt, lengte perfect, maar had gehoopt dat die rand spontaan wat rafeliger zou worden, haha, niet dus.
Tips and tricks dat je die rand van de pijpen een beetje casual rafelig krijgt?
- Homerrr en dingen die uit Frankrijk (ik dacht chrononogwat) doen er gewoon wat langer over. Ik vind dat zelf geen probleem.
- Je hebt vooral irritante Fransen die aan je kop blijven zeuren, ook al je eerder heb gezegd âik gebruik vinted vooral als wishlistâ. Je zou ook gewoon een board op privĂ© pinterest kunnen maken en daar alles opslaan. Heb je geen mekkermeiden die steeds iets enkele euroâs afprijzen en blijven spammen âvandaag ga ik nog naar het postkantoorâ. Fijn meit, gdverdmm idc nmsvpe.
- Ik vind de prijzen daar al zo laag dat ik sowieso nooit lager heb geboden.
- Verschilt per verkoper.
Die berichtjes gebeurt vaker, ik negeer dat gewoon en verwijder ze, byeee je hoort wel van me als ik echt geĂŻnteresseerd ben. Je kunt zeker lager bieden en dan hoor je het wel. Vind dat er wel vaak mensen zijn die nergens op reageren, zowel kopers als verkopers, ik stuur vaak eerst een berichtje.
Edit: en Homerr werkt wel, is alleen heel traag, duurt wel 8-10 dagen voor het pakket er is vaak.
Ik bied soms wel, gebeurd bij mij andersom ook vaak! Homer is goedkoop en duurzaam, maar daarom duurt het wel langer.
@pastelzwart omg briljant!
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat er gewoon niemand thuis was bij het Homerr punt. Geen Homerr voor mij meer dus.
Ik heb zoân zwarte flared broek met glittertjes. Vind het een super leuke broek, maar ik weet niet wat voor topjes ik daarbij moet dragen. Heeft iemand tips/leuke ideeen? De broek zelf is al een beetje hysterisch vanwege de glitter, maar met iets simpels als een effen trui lijk ik net een aerobics instructeurâŠ
Ik zie de link tussen een glitter flare broek en aerobics niet echt, maar het is vast iets wat je zelf gewoon zo voelt. Maakt het misschien nog uit wat voor schoenen je erbij draagt? Die broek met witte sneakers en een hoodie is natuurlijk veel sportiever dan met een T-shirt, blazer en bijv. zwarte dr Martens of cowboy laarsjes.