Sneakers en dr martens heb ik allebei, dat is het probleem niet echt. Weet vooral niet wat ik als topje moet dragen. Alles lijkt net niet.
Ik heb vrij stevige kuiten, ik vind bijvoorbeeld nooit geen hoge laarzen die passen, zelfs niet bij de XL laarzen. Nu wou ik deze week een lange rok dragen, die ongeveer tot op mijn kuiten valt. Maar toen moest ik schoenen kiezen en met sneakers was het echt zo vervelend, mijn kuiten leken veel zwaarder dan ze zijn. Ze zijn al stevig maar het leken echt bovenbenen iemand een idee welke schoenen ik bij dit weer kan dragen? Voor sandalen vind ik het nog wat te koud. Of suggesties voor sneakers die iets minder ‘lomp’ zijn/lijken
beetje late reactie maar Aimee vd Pijl (youtube) zei in haar video dat ze dingen juist favoriet en dan wacht op korting/een aanbieding. Ik vind het wel slim. Maar ik heb meldingen van vinted uit en kijk gewoon als ik zin heb, ik zie die berichtjes niet op mn telefoon ofzo.
Dan is hij gekrompen, de rits blijft dan nog wel evenlang waardoor hij bol gaat staan…
Dus de rits is te lang geworden voor het stuk waar hij in zit…
Nike Flyknit zoals @Daytona zegt en ook Vans (lage model) en Converse. Verder nog adidas ozweego, adidas super court.
Ik denk dat de aerobics associatie idd komt omdat je er iets té basic op draagt.
Ik zou het als volgt combineren:
-
basic donkere top + lange blazer
Ik vond niet meteen een foto maar een beetje dit idee:
-
met bandshirt/T-shirt met print, voor een nog leuker effect knoopje in T-shirt leggen:
-
met een wijdere blouse:
-
sexy met een top met spaghettibandjes:
-
spelen met textuur, bv. een fluffy trui:
(dit vind ik zelf het leukste) -
Ik denk dat een simpele coltrui in een contrasterende kleur (bv. rood) ook mooi zal zijn. Simpel, maar door de kleur geen aerobics associaties. Ik vond niet meteen een voorbeeld van een outfit maar ik bedoel dergelijke top:
Ah dankjewel voor de tips!! Hier kan ik wat mee. Even kijken wat ik zelf heb, dankjewel!!
Idd @Branko. Wat voor stof is het? Misschien kan je proberen om de top uit te strijken, dus weer wat meer op te rekken terwijl je het strijkt.
Moet je dan niet eerst iets met conditioner doen ofzo? Ik heb dat nog nooit gedaan maar volgens mij las ik dat ooit. Materiaal:
85% viscose
12% polyester
3% elestane
Post je een outfitfoto als je een leuke combinatie gevonden hebt? Ben heel benieuwd! Als aanvulling op @flalamingo 's tips: zo’n top met een kanten rand of een strakke croptop lijken me ook leuk.
Ik ben dus Vinted aan het uitproberen en het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is een lijst maken met allemaal kleding die ik al heb maar die inmiddels versleten is door 5+ jaar intensief dragen of die ik ooit weg heb moeten doen (omdat er gaten in zaten die niet meer te repareren waren bv)
Ik heb mijn lievelingsbroek net besteld voor 3 euro. Ik dacht dat ik hem nooit meer terug zou zien.
Echt fantastisch dat je gewoon spullen van 6-10 jaar geleden terug kunt vinden
In combi met polyester weet ik het niet zo goed, maar met viscose kan het gewoon ‘zo’. Dus zonder conditioner o.i.d. Dat moet wel vaker even terug in vorm gestreken worden.
In de lente/zomer ligt zoiets weleens bij de Bershka (in verschillende kleuren)
Ziet er een beetje boatneck-achtig uit. And other stories heeft dit vaak wel in de lente/zomer te koop.
Thanks iedereen!
Ik vind 'm sowieso al te groot vallen
Als je toch al andere dingen terugstuurt kun je net zo goed deze ook terugsturen, zou hem niet houden om het houden, als je er niet zo zeker van bent. Vind niks mis met de blouse hoor, maar het is een tja witte blouse, niet zo’n uniek artikel waarvan je er geen kunt vinden die wel helemaal naar jouw wensen is.
Omdat je er zelf al zo lauwtjes over bent zeg ik retouren.
Oh zo herkenbaar dat je dingen houdt die je normaal misschien niet eens had uitgezocht in een fysieke winkel. Omdat het zo teleurstellend is om hele bestelling te moeten terugsturen heb vroeger veel miskopen gedaan daardoor
Ik vind die van Clarks echt veel beter lopen dan andere merken die ik heb getest, die hebben ook een lekker voetbed en ik heb er ook nooit blaren in gehad.