Modetopic #2 (Deel 1)

Je kunt zeker niet van de Engelse asos pagina shoppen? Elke keer wordt ik weer terugverwezen naar de Nederlandse pagina, maar daar hebben ze de helft van de dingen niet die ik graag wil :disappointed_relieved:

Dankjewel! Mooie modellen inderdaad! Vooral die tweede lijkt me wel wat. Thx!

Ik denk dat dit tegenwoordig niet (meer) kan door brexit.

1 like

Dan zou ik de S nemen! Het valt eerder groot dan klein.

2 likes

@monkeyslut
Klopt, valt wat ruimer!

2 likes

Ja! Maar zelfs dan lukte het vaak niet. Ik heb echt rare voeten. Maar ik heb nu deze besteld, hopelijk zijn ze leuk in het echt!

1 like

Zijn echt heel mooi!

2 likes

Ik draag met m’n 70E -klinkt ook als meer dan het is- het liefste Marie Jo, Chantelle en Simone Perele.
Maar ook Triumph, Passionata, Calvin Klein en nog veel meer heb ik al gehad.

Ik kwam deze tegen:

Die wel wat lijken op wat je zoekt!

Overigens: als de cups goed passen hoeven ze niet ‘groot’ te lijken. Ook hebben toch wat duurdere merken vaak veel zachtere stofjes waardoor ze ook minder groot voelen!

1 like

Dankje! Zijn idd het soort modellen waar ik naar op zoek ben. Die ‘glamour’ lijkt mooi te vallen, zal die eens proberen. Thanks!

1 like

De 501 is mijn lievelingsbroek! Vooral die van 100% katoen. Ik draag ze kleiner dan mijn eigen maat, mijn ervaring is dat ze erg uitlopen. Ter referentie: bij Monki of Topshop pas ik 28, maar de 501 heb ik in 26 (bij andere merken zou ik daar nooit in passen).

1 like

Ik ben echt fan van de ribcage, maar die is nog wel iets wijder dan jij bedoeld denk ik!

1 like

Haha, dat weet ik niet, dat ligt aan je eigen lichaamsvorm denk ik. Als dat zou zijn dan zou me dat niets uitmaken, ik vind de broek lekker zitten en hij staat leuk.

Random vraag maar hoe vallen sokken van Weekday? Ik twijfel tussen de maat
Zijn ze naar 1x wassen gekrompen of valt dat wel mee? Is de kwaliteit ok?

1 like

Kwaliteit is wel oke, ik heb 38/39 en neem dan maat 35-38 oid, liever strak dan te groot. Ik merk bijvoorbeeld wel verschil met happy socks (die blijven zachter en zijn elastischer) maar zelfde kwaliteit als &otherstories bijvoorbeeld

1 like

Heb een momjeans besteld en hij is nu binnen, maar ik vind het zo lastig om te beoordeling of hij nou mooi zit. Hij is best wel ruim en aan de achterkant valt mn hele kont weg hahaha (nja zo ver ik een kont heb hoor), maar bij het kruis is hij dus ook best wel ruim, maar de taille zit wel weer goed. De stof is best wel stretchy/lubberig. Hoe weten jullie nou of een momjeans mooi zit? Vriendinnen zeggen allemaal wat anders

Deze Momjeans heeft niet de X-factor.

2 likes

Zou een maatje kleiner niet beter zijn? Vaak rekt de taille nog een beetje uit als je hem even aan hebt.

Nee een maatje kleiner gaat echt niet passen in de taille denk ik, want deze zit echt goed, tot het strakke aan zeg maar.
@anon42392789 ahh ja dat gevoel heb ik idd ook

Ik zou 'm terugsturen. Zou 'm persoonlijk ook net iets te kort vinden.

Hij is te kort en ik vind hem niks doen voor je lichaam. Je hebt er zo’n lange kont in, ik zeg ook terugsturen.