Modetopic #2 (Deel 1)

@Lula @Daelyss Thanks voor de eerlijke reacties! Dan ga ik hem toch terug sturen, moet toch even in de winkel gewoon verschillende broeken passen. Vallen mom jeans niet altijd boven de enkel? Ben ook best lang (1.83) dus ben bang dat ze allemaal aan de korte kant gaan zijn

1 like

Savage x Fenty van Rihanna heeft bijna alles in grotere maten, en ti’s ook sexy, dus daar zou je ook nog eens kunnen kijken!

2 likes

Dankje! Ik keek net even op Zalando en wat een mooi merk zeg. Goeie tip! Helaas is er niets meer beschikbaar in mijn maat, weet jij een andere webshop (met gemakkelijk retourneren) waar ik zou kunnen bestellen?

Ik kreeg vandaag trouwens een heel aantal van de beha’s met de post toegestuurd die ik van jullie tips besteld had. Helaas is het allemaal niet mooi aan :cry: zo frustrerend. De cups zijn gigantisch op mijn kleine lichaam (hoewel het wel allemaal mooi past), ik lijk eerder op een oma i.p.v. sexy. Ik wil sexy zijn.

Ah balen! Ja het is echt lastig met een grote cup. Je zou ook op demi cup bh kunnen zoeken, die zijn niet full cup en dus wat lager gesneden, vind ik al gauw sexier dan als t de borst helemaal bedekt.

Ik woon in de UK en voor mij was t redelijk makkelijk op de site zelf te bestellen,sorry!:sob:

1 like

Goede zoekterm inderdaad, want dat is wat ik zoek. Het moet inderdaad wat lager uitgesneden zijn. thx!

Ik heb laatst mom jeans van weekday en pull&bear gepast en die kwamen allebei minstens 20 cm onder m’n enkels hahaha (ik ben 165). Dus misschien kan je daar nog kijken!

1 like

aahh wat stom! Wat @Tahani ook zegt, Aubade is echt top (wel duur). Dat zijn ook weer de balconettes. Had je van zo’n laag model er ook ƩƩn van besteld of dat niet? Ik vind van die andere cups die laag in het midden zijn en hoog naar boven bij mij ook niet staan (heel massief).

1 like

Nu we hier toch over bh’s hebben, hebben jullie tips voor een merk die kleine cups/maten heeft? In NL heb ik altijd moeite met bhs vinden omdat ze vaak te groot zijn, frankrijk heeft wel vaak kleinere cups. Nu draag ik al een tijdje geen bra meer, maar zou toch wel een leuk setje willen.

Mijn maat: A70 (cups soms te ruim dus aa mag ook).

1 like

@crazyplantlady

Ik wou reageren dat ik Aubade op dit moment te duur vind (omdat ik niet weet of dit mijn maat zal blijven of niet - ben aan het afvallen), maar ik zag dat Aubade vandaag op Zalando Lounge staat aan de helft van de prijs, dus ik heb de twee balconette modellen die ik mooi vind kunnen bestellen! :smiley: Ben hƩƩl benieuwd, ik hoop dat het wat is.

Die modellen met laag in het midden en hoog aan de buitenkant staan inderdaad heel massief bij mij.

Dankjewel voor jullie hulp allemaal, ik vind het echt lief.

Aahh ja ik wou je dit nog zeggen inderdaad! Zat er ook al tussen te neuzen maar niks meer in m’n maat haha. Chantelle heeft ook mooie balconettes trouwens :slight_smile:

De franse merken vind ik vaak wel wat wijder in omvang vallen, maar dat is ook even uitproberen hoe het bij jou valt. Ik hoop dat ze goed zitten!

1 like

Voor wie trouwens hetzelfde probleem heeft als ik: de ā€˜Maria Up’ van Hunkemoller staat ook op Zalando Lounge en dat is tot nu toe de enige beha die me heel erg mooi staat.

Calvin Klein valt heel mooi bij een kleinere cup en omvang! :slight_smile: Deze is een van mijn favorieten:
https://www.zalando.be/calvin-klein-underwear-strapless-bh-black-c1181a04v-q11.html

6 likes

Hoi allemaal! Ik kom hier ook om advies vragen :slight_smile: Ik heb sinds januari een nieuwe baan (als psycholoog) en ben een beetje aan het zoeken qua kleding. Ik merk dat ik niet echt veel ā€˜nette’ kleding heb. Het hoeft niet echt super netjes, maar ik heb nu alleen maar skinny jeans en t-shirts of bijv. diep uitgesneden of doorzichtige dingen die allemaal niet zo gepast zijn, haha.
Hebben jullie nog tips qua kleding? netjes maar niet oudbollig zeg maar… en dan vooral qua broeken bijv?

1 like

Ik vind de broeken van Vanilia heel fijn voor werk. Zit lekker, maar staat toch netjes en gaan lang mee.

3 likes

Ik ben fan van Mango business (oid). Op Zalando hebben ICHI, J.CREW en Hallhuber ook leuke kantoorkledij

1 like

Willen jullie helpen? Ik kom dinsdag op tv (bij de 5 uur show!) en qua outfit wil ik graag een gekleurd pak. Qua model staan korte, getailleerde jasjes mij mooi, maar alle pakken die ik zie hebben wijde, lange jasjes. Ik ben klein en heb een zandloperfiguur, in zo’n wijd iets verzuip ik…

Ik heb een bleke huid en grijs haar. Kleuren die mij mooi staan zijn de meeste kleuren rood, fuchsia, kobaltblauw en lichtblauw.

6 likes

Wat leuk! Ik weet niet hoe klein je bent, maar ik ben laatst goed geslaagd bij de mango.

https://shop.mango.com/nl/dames/broeken-slim/pantalon-met-ceintuur_87022884.html?c=43&talla=42&gclid=EAIaIQobChMIyKbAwamA8AIVibbtCh3gXAiyEAQYAiABEgKAX_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Dit pak was er ook in andere kleuren.

Deze misschien

Die is leuk ja, maar uitverkocht in maat 34 :disappointed_relieved:
(Mijn jasjesmaat is meestal 34, broeken maat 36)

Leuk, maar mijn maten zijn er niet meer helaas…
Maar zo’n beetje grijzig mint zou ik best willen proberen.