Modetopic #2 (Deel 1)

2 likes

Dankjewel!!! Ik ga meteen bestellen!

Edit: en de rode versie van dit was er op Zalando ook nog in mijn maten, ook meteen besteld!

3 likes

Ik zoek iets om over dit jurkje te dragen, maar ik wil niet dat het jurkje weg valt. Als ik een blazer er overheen doe dan zie je het jurkje zo weg.

4 likes

Misschien is een grofgebreid vest er op leuk?
Zoiets als deze:

1 like

Zo’n losse omslag kimonotop erover heen open dragen.

2 likes

Ik vind dat jurkje echt te weinig stof hebben om comfortabel gedragen te kunnen worden.
Voel je je verder wel op je gemak erin? Heb je iets nodig tegen de kou? Want dan heb je alsnog je hele benen bloot met een vest of jasje :thinking:

Misschien een vestje? En dan open dragen zodat je je jurk nog ziet
https://shop.mango.com/nl/dames/vesten-en-truien-vesten/grofgebreid-vest_87041031.html?c=68

of

https://www.stories.com/en_eur/clothing/knitwear/cardigans/product.pointelle-knit-floral-embroidery-cardigan-pink.0951451003.html

Ik voel mij er comfortabel in hou wel van korte jurkjes. Wordt als het goed is mijn trouwjurk (eind mei) Ben bang dat het misschien te koud is in de avond. Daarom ben ik opzoek naar iets wat er overheen kan.

1 like

Het is echt heel kort als ik bij die modellen kijk. Lijkt me heel koud en bloot :cold_face:

Misschien juist een lange cardigan tot in je knieholtes ongeveer van gehaakte wollen stof. Een vest van te zware stof lijkt me teveel contrasteren met het zomerse van de jurk

Of deze trui: image

2 likes

Wat leuk! Misschien staat dit wat chiquer (hoe schrijf je dat?) Al twijfel ik ook een beetje, zoals Yzile zegt, of het misschien te contrasterend is.

https://www.stories.com/en_eur/clothing/jackets-coats/jackets/product.cropped-tweed-jacket-white.0990889001.html

3 likes

Ik vind deze er ook leuk bij!

1 like

ik weet niet hoe lang strawberry is, maar die reformation modellen hebben altijd knetterlange benen. Ik ben 1.62 en de jurkjes van reformation vallen echt prima bij mij. Zelfs als je iets langer bent echt nog wel ok. Vind het mooi hoor!

@Strawberry hebben ze niet een mooie knit bij sezane voor erover? Anders is een spijkerjasje miss ook leuk? Afhankelijk van je stijl.

2 likes

De modellen zijn een stuk langer dan dat ik ben, valt dus iets langer. Kan ook nog normaal lopen, voorover buigen. Voor die kou ben ik dus bang. Zie het al gebeuren dat het die dag regent en 10 graden is.

De trui ziet er leuk uit! Zie dat die van een Etsy shop is.

@wompie ik ben 1.69, kom niet in de buurt van die afmetingen van de modellen. Stijl wil ik wel casual houden, vriend draagt wel een pak met vans er onder. Zelf twijfel ik nog welke schoenen in er onder aan wil.

ooh ja dan zit het met die lengte wel goed! En gewoon lekker dansen tegen de kou :wink:
Maar wie weet wordt het ook superlekker warm.

Ik vind pak+vans ook heel leuk! Ik zou dan qua stijl zelf een (oversized?) spijkerjack wel aandurven. Mijn droom is altijd een festivalwedding en dan overdag gewoon en 's avonds zo’n jurkje als jij hebt met leuke boots en een spijkerjack of iets met fringe? Op pinterest vind je veel leuke ideeën hiervoor ook.

Leuk hoor, laat je weten wat het wordt?

2 likes

Thanks! Heb lang getwijfeld als ik deze jurk wel aan kon, want is kort en geen traditionele trouwjurk.

Huidskleur panty staat op de lijst voor als het echt te koud is. Moet alleen nog wel mooie zien te vinden, waarbij je niet op afstand ziet dat ik een panty draag.

1 like

Ik denk dat ik zelf witte all stars aan trek, ook lekker comfortabel. Ik ga denk ik een paar dingen bestellen en kijk dan waar ik mij het beste in voel.

3 likes

Die bestaan niet :grimacing:

3 likes

ik vind hem prachtig, en vind dat hij zeker kan als trouwjurk! heel romantisch inderdaad @kali

2 likes

Ben heel benieuwd welke dat zijn, ben van mijzelf echt wit. En wil wel wat zelfbruiner op doen zodat de jurk een mooier contrast heeft.

1 like

@Strawberry en dit kan je ook gewoon nog lekker vaker aantrekken. :slight_smile:

2 likes