Modetopic #2 (Deel 1)

Looking good!!!

1 like

Wauw staat je heel erg mooi! Succes met je tv optreden morgen :grin:

1 like

Waar zijn de gouden van?

1 like

The Urbanista!

3 likes

Je kan doorzichtige nagellak op de gehele oorbel doen, dan heeft je oor geen rechtstreeks contact met het materiaal dus minder kans op allergie en is de kans op verkleuren ook kleiner!

1 like

Wat vinden jullie van deze jas? Ik zit zomerjassen te kijken… :thinking:

Meer een regenjas toch? Zegt Google lens ook als ik 'm opzoek. Dus niet echt lekker luchtig

1 like

Ik vind dit geen zomerjas. Ik draag in de zomer een jeansvest, trenchcoat, blazer

7 likes

Vlaams :joy:

2 likes

Ik bedoel eigenlijk als tussenjas inderdaad haha sorry :sweat_smile:

1 like

Je hebt zo te zien iig de tijd van je leven als je hem aan hebt :+1:t3:

12 likes

Model is duidelijk in haar nopjes idd :joy:

Maar vinden jullie de jas leuk wil ik nog even weten :joy:

3 likes

Maar als jij hem leuk vindt? Dan is het toch prima!
Er zijn zoveel verschillende stijlen dat de een hem wel leuk vindt en de ander niet. Het gaat erom wat jij wil!

Persoonlijk zou ik geen regenjas als tussenjas kopen, omdat ik het nogal snel warm heb. Daarnaast zou deze kleur mij niet staan. Het model van de jas vind ik wel leuk en het is ook chill dat het een capuchon heeft.

3 likes

Ik vind het wel een leuke jas maar zou echt geen regenjas als gewone jas kopen. Die dingen zijn superverstikkend en niet ademend dus binnen 3 tellen zweet je je kapot, lijkt me niet comfortabel om standaard te dragen.

2 likes

Volgens mij gaat het bij de meeste winkels sneller als je het direct thuis laat bezorgen, dan bij hun in de winkel.

1 like

Ik zou inderdaad kiezen voor thuisbezorgen/pakketpunt. Heb even gekeken hoe lang mijn laatste bestelling er over deed. Ik heb 10-4 besteld en 14-4 lag het op het pakketpunt

Ja lijkt mij wel! 10 dagen is al lang genoeg. Ik heb dan wel thuisbezorgen, maar heb even mijn mails erbij gepakt voor je:
10-4 Bestelling geplaatst
11-4 bestelling is klaar voor verzending
12-4 binnen enkele dagen kan je je order ophalen
14-4 order op pakketpunt

2 likes

Ik zweer bij deze! Laatst nog een poging gedaan met vergelijkbare van de Hema maar heel snel weer teruggegaan.

3 likes

Bepaalde van action worden hier ook elke zomer getipt :smile:

4 likes