Modetopic #2 (Deel 1)

Ik zou gaan voor een zachte gebreide cardigan in een pastelkleur.

Of anders dit misschien? ZALANDO
Of eventueel dit: Telegram Jacquard Cropped Jacket – Sister Jane (EU)

1 like

Waar is die laatste trui van? Vind hem geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik kan de suntime zomerpanty van Oroblu aanraden! Zeker van een afstandje is daarmee echt niet te zien dat het een panty is. In winkels kun je meestal de staaltjes even zien om te kijken welke kleur het beste bij je huid past.

3 likes

Die panty’s zien er erg goed uit, denk dat ik op de gok wat ga bestellen. Met zelfbruiner ben ik nog erg wit, hopelijk komt de kleur nude look goed overeen. En voordeel van 1,5m afstand valt het minder op als je een panty draagt.

1 like

Jij bent echt geen fan van korte rokjes he?

@Strawberry ik heb ook weleens de huidskleurige (individueel verpakt, niet mousse) van zeeman gekocht. Valt 's avonds echt niet op. Als de zon erop schijnt glimt het wel, dus overdag droeg ik het niet.

3 likes

Hebben jullie nog tips voor leuke Vinted zoektermen of favoriete verkopers?

Heeft iemand van jullie wel eens twijfel gehad bij een verkoper?
Ik volg nu iemand die zo vaak dure jurkjes te koop zet dat ik het bijna ongeloofwaardig vind. Allemaal in dezelfde hoek qua merken. Maje, Sandro. Dat lijken mij nou net niet de merken die worden nagemaakt of gestolen en doorverkocht.

Ik heb ook iemand die ik volg en volgens mij koopt die van anderen over en verkoopt het vervolgens verder voor meer geld. Die heeft ook meer dan 1000 reviews.

1 like

Ohja, dat zou kunnen inderdaad!

Misschien heeft iemand daar zelf gewerkt / connecties of is het sample-sale materiaal? Of werkt die persoon nog ergens, kan het goedkoop aanschaffen en ziet zijn kans op Vinted.

Ik heb zieke shopdrang voor tops / blouses / alles wat geen tshirt of trui is.

In mijn standaard shoprondje online vind ik werkelijk niks leuks. Iemand nog leuke, wat onbekendere, online shops?

Ik ben op zoek naar deze oorbellen maar dan in het zilver…

2 likes

Hier heb ik ook zo lang naar gezocht, zonder resultaat

• Gossip Fashionstore
  • Easy Clothes (Frans)
  • Ambika (wordt ook via veel boutiekjes verkocht
  • Not Madame (Frans)
  • Lili with love (Frans)
  • Sezane
  • BEAUCOUP store (Frans)
  • Kiba Fashion
  • Yaya
  • Y.A.S.
  • Folc studio
  • Sissy Boy

Mocht je makkelijk leuke dingen willen vinden helpt het om ze te volgen op insta: dan krijg je weer recommendations voor vergelijkbare dingen. Mocht je nog meer willen kan ik je m’n fashion-insta sturen, dan kan je door gevolgde merken scrollen :relaxed:

5 likes

€ 2,05 | Ring Gesp Multi-layer Oor Stud Geavanceerde Gevoel Sfeer Mode Oorbel Temperament Web Celebrity Oor Decoratie Nieuwe Trend

Edit: of bedoel je echt zilver? Dit is alleen zilverkleur denk ik

Thanks! Echt zilver had wel beter geweest. Weet niet of dit afgeeft en of ik hier tegen kan. Maar misschien het proberen waard

Thanks, ben eruit!

Als ie m niet mooi vindt, kan ie toch gewoon retour?

Kan wel, maar hij gaat echt niet zeggen dat hij een cadeautje niet mooi vindt als ik het al gekocht heb haha.

Heb je wel een beetje een idee van wat hij mooi vindt qua horloges of is het echt een pure gok? Heeft hij al een andere waar je het een beetje aan in kan schatten?

Edit: ik weet van mijn vriend bijvoorbeeld dat hij meer van de hele klassieke horloges is dus hem zou ik hier niet blij mee maken, maar dat is super persoonlijk natuurlijk