Modetopic #2 (Deel 1)

Hij heeft eentje die ik voor m gekocht had paar jaar geleden, met een leren bandje. Verder niks, maar hij benoemde wel een te willen met gewoon zo’n stalen/zilveren band.

Weet alleen niet of hij dat blauwe mooi gaat vinden ipv gewoon zwart.

Dan kan het denk ik wel, als hij ook al benoemd heeft zo’n band mooi te vinden! Tenzij 90% van z’n kleding niet zou werken met blauw, maar ik vind zo’n soort donkerblauw juist wel lekker veelzijdig in horloges!

1 like

Hoezo vraag je aan ons of je vriend dit mooi vindt :stuck_out_tongue:

1 like

Dat vraag ik eigenlijk niet, dat weet ik niet en kunnen jullie ook niet weten. Snap dat het een kwestie van smaak is. Maar mocht iedereen zeggen nee, dat is geen mooi horloge, zou ik het risico niet lopen om hem op de gok te bestellen aangezien retouren waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

1 like

Ik heb weer een vraag over Vinted :nerd_face:

Ik heb een hele lijst met favorieten maar soms verdwijnen daar ineens dingen uit. Volgens mij zijn ze dan niet verkocht, want als ze verkocht zijn dan krijg ik daar een melding van en blijven ze ook met ‘verkocht’ in mijn favorieten staan.
Betekent dat dat de verkoper ze offline heeft gehaald?
Ik heb ook gehad dat een ding er dan na een dag toch ineens weer tussen stond.

Ik weet dat je altijd het risico hebt dat iemand anders iets koopt dat jij op je lijst hebt staan en dat het dan ook weg is, maar ik vind dit wel irritant want sommige dingen heb ik pas na heel lang zoeken gevonden (mensen gebruiken vaak echt slechte omschrijvingen :sweat_smile:)

Misschien hebben ze hun profiel ingesteld alsof ze op vakantie zijn. Dat doe ik ook regelmatig als ik even geen zin heb in pakjes wegbrengen of zeikberichtjes. Volgens mij verdwijnen de items dan ook uit de favorieten van anderen.
En sommigen zullen dingen wellicht offline gehaald hebben

2 likes

Ik heb wel eens artikel verborgen omdat ik me dan toch ineens bedenk dat ik het wil houden :sweat_smile:

1 like

Dankjewel mensen, vooral @pastelzwart!
Ik heb dankzij jullie nu twee mooie gekleurde pakken, ben helemaal in mijn nopjes.

Het groene pak wordt mijn TV-outfit. De Vijfuurshow gaat morgen helemaal over borsten en ik mag tips geven over BHs en bikinis. Als je toevallig kijkt mag je erbij denken “Mede mogelijk gemaakt door FF” :smile:

115 likes

Heel gaaf! En leuk dat je op tv komt! Veel succes en plezier :smiley:

1 like

Looking good!!!

1 like

Wauw staat je heel erg mooi! Succes met je tv optreden morgen :grin:

1 like

Waar zijn de gouden van?

1 like

The Urbanista!

3 likes

Je kan doorzichtige nagellak op de gehele oorbel doen, dan heeft je oor geen rechtstreeks contact met het materiaal dus minder kans op allergie en is de kans op verkleuren ook kleiner!

1 like

Wat vinden jullie van deze jas? Ik zit zomerjassen te kijken… :thinking:

Meer een regenjas toch? Zegt Google lens ook als ik 'm opzoek. Dus niet echt lekker luchtig

1 like

Ik vind dit geen zomerjas. Ik draag in de zomer een jeansvest, trenchcoat, blazer

7 likes

Vlaams :joy:

2 likes

Ik bedoel eigenlijk als tussenjas inderdaad haha sorry :sweat_smile:

1 like

Je hebt zo te zien iig de tijd van je leven als je hem aan hebt :+1:t3:

12 likes