Model is duidelijk in haar nopjes idd
Maar vinden jullie de jas leuk wil ik nog even weten
Maar als jij hem leuk vindt? Dan is het toch prima!
Er zijn zoveel verschillende stijlen dat de een hem wel leuk vindt en de ander niet. Het gaat erom wat jij wil!
Persoonlijk zou ik geen regenjas als tussenjas kopen, omdat ik het nogal snel warm heb. Daarnaast zou deze kleur mij niet staan. Het model van de jas vind ik wel leuk en het is ook chill dat het een capuchon heeft.
Ik vind het wel een leuke jas maar zou echt geen regenjas als gewone jas kopen. Die dingen zijn superverstikkend en niet ademend dus binnen 3 tellen zweet je je kapot, lijkt me niet comfortabel om standaard te dragen.
Volgens mij gaat het bij de meeste winkels sneller als je het direct thuis laat bezorgen, dan bij hun in de winkel.
Ik zou inderdaad kiezen voor thuisbezorgen/pakketpunt. Heb even gekeken hoe lang mijn laatste bestelling er over deed. Ik heb 10-4 besteld en 14-4 lag het op het pakketpunt
Ja lijkt mij wel! 10 dagen is al lang genoeg. Ik heb dan wel thuisbezorgen, maar heb even mijn mails erbij gepakt voor je:
10-4 Bestelling geplaatst
11-4 bestelling is klaar voor verzending
12-4 binnen enkele dagen kan je je order ophalen
14-4 order op pakketpunt
Ik zweer bij deze! Laatst nog een poging gedaan met vergelijkbare van de Hema maar heel snel weer teruggegaan.
Bepaalde van action worden hier ook elke zomer getipt
Ik heb altijd de invisible socks van Caledonia! Zakken nooit af
Ja die van de uniqulo zijn heel goed! Die heb ik. Vind ik een aanrader. Ik denk trouwens dat het ook scheelt dat ik mijne te groot draag want heb ik van mezelf maat 38 maar heb deze sokjes van mān vriend gepikt dus het zal in de range van 43-48 ofzo zijn! Dus bij twijfel tussen twee maten kan je de grootste nemen
Oh sorry misschien zijn er geen maten dan. Heb ze niet zelf gekocht. Bij Hema hebben ze altijd 35-38 en dan 39-42 ofzo dus dus ik dacht hij zal wel iets van 43-46 hebben gekozen maar misschien werkt het alleen bij Hema zo
Ik ben op zoek naar wat inspiratie voor wat te dragen met mijn figuur.
Ik heb een zandloperfiguur dus redelijke grote borsten, heupen, billen voor mān postuur. Word gezien als het ideale figuur, maar ik vind het best lastig om mezelf leuk te kleden, aangezien ik meestal geen zin heb in hele vrouwelijke dingen⦠Ik vind een stoerdere stijl vaak veel leuker staan (bij anderen). Maar als ik dan zoiets aantrek lijkt ik meteen veel voller dan ik eigenlijk ben, omdat mān taille dan niet zichtbaar is.
Herkenbaar voor iemand?
wow ben jij mij? ik zit met precies hetzelfde. ik heb inmiddels wel gemerkt dat ik oversized items het beste kan vermijden en high waisted broeken en rokken goed staan, maar veel verder kom ik nog niet. vind het ook lastig om kleding te vinden die goed past. broeken zijn vaak veel te groot in de taille of veel te klein bij de billen/benen, blouses gaan niet dicht bij de borsten⦠heel irritant. waar shop jij meestal?
En @anon11408962
Vervelend dat jullie hetzelfde ervaren.
Ik moet zeggen dat ik al heel lang niet gewinkeld heb, mede doordat alles op afspraak was en ik door corona toch meestal thuis in sportlegging zit haha. Dus heb niet echt een favo merk waar ik veel shop. Jullie wel?
Een outfit die ik wel leuk bij mezelf vindt staan is een flare spijkerbroek met een strak coltruitje erop. Dus wel hooggesloten, maar je ziet mān taille wel goed zonder dat het te vrouwelijk is haha!
Verder vind ik het wel heel lastig. Ik vind bijvoorbeeld dit soort dingen wel leuk staan bij anderen, maar zelf lijk ik dan meteen zoān vierkant omdat het lijkt alsof mn taille net zo breed zijn als mān heupen.
Ik heb hetzelfde figuur en vind het ook echt moeilijk me te kleden buiten de basics! Dus lees graag mee met de tips
Met name zomerkleding vind ik lastig omdat het al snel zo revealing is⦠En werkkleding omdat wat goed staat, ook wel strak/sexy is en daar voel ik me niet goed in op mijn corporate kantoor helaas.
Ik heb pas een short gekocht bij ASOS hourglass die wel goed zit! Alleen past een groot deel van die collectie weer niet zo goed bij mijn smaak⦠ik ben zelf ook niet makkelijk hahah
Stomme vraag, maar hoe gaat dat?
Ga je dan naar de kleermaker met die broek al aan en meten ze zo op hoeveel er ingenomen moet worden? Of neem je die broek mee en meten ze jou dan op?
En hoe duur is dat?
Same! Ik probeer altijd wel iets straks aan te hebben, zodat je wel ziet dat ik slankere benen of armen heb, een kort rokje met een oversized top bijv.
Of een high waisted broek en daarbij je wijdere tshirt/blouse een beetje instoppen, of opknopen zodat je taille ziet.
Ik heb zelf ook een groot verschil tussen mijn taille en heup/bil, maar ik zweer echt bij de Leviās ribcage broeken. Ik heb zowel de straigt en de flare en bijna geen last meer van een gapend gat bij mān rug.