Dit is echt mijn lieveling, ik heb hem nu een jaar of 4 en hij is nog steeds mooi!
Furla metropolis? Deze krijgt geen vouwen en veeeel kleuren.
Ik ben op zoek naar witte sneakers die ik makkelijk onder verschillende outfits kan dragen.
Tot nog toe vind ik de volgende leuk, maar kan ik niet kiezen. Als je andere opties weet, hoor ik graag!
Heb gehoord dat ze van America Today klein vallen!
Ja, volgens mij is dat hier op het forum eerder gezegd.
Zelf geen ervaring mee, aangezien mijn gezicht niet smal of iets is.
Mmm heb het even opgezocht op het forum, maar schijnbaar zijn ze verstelbaar en hebben ze ook kapjes voor kids.
Ik heb ook een klein hoofd maar ik heb het kunnen oplossen door knopen te leggen waar het om je oor gaat. Mondkapje wat eerst te groot was zit nu wel goed
Ik had het verkeerd gelezen, het is twee exemplaren van één item per persoon. Dus zal wel lukken denk ik, maar kei lief dat je het voorstelt!
Die van Zign op Zalando. Die waren voor mij iig veel te klein.
H&M heeft ook vrij kleine mondkapjes. Oh en zalando, daar kan je ook kinder afmetingen aanklikken.
Ik weet niet of ik in het juiste topic ben, maar heeft er iemand ervaring met het verkopen van sneakers die niet langer verkrijgbaar zijn? Ik heb nog een paar Yeezy’s staan, nog nooit aangehad, kaartjes + doos er nog bij en zou ze graag willen verkopen want het past eigenlijk totaal niet bij me. Waar kan ik die het beste verkopen? Is dat via Marktplaats prima te doen?
Marktplaats kan idd, zou vinted ook proberen, zie er daar heel veel voorbij komen en is volgens mij wel betrouwbaar. Je hebt ook nog StockX maar weet niet precies hoe die werkt.
Daar worden de sneakers eerst door hen gecheckt op echtheid enzo.
StockX kost jou ook geld als je wil verkopen. Vind ik persoonlijk zonde
Heeft een van jullie ervaring met de jeans van Costes? Ik droeg jarenlang jeans van de H&M alleen de kwaliteit is echt veel slechter geworden. Was al niet geweldig alleen de pasvorm was voor mij perfect.
Ik zie een onwijs mooie flared jeans bij Costes, maar ben wel benieuwd of iemand hier ervaring heeft met deze (of andere) jeans van deze winkel.
Hmm. Vinted ben ik niet zo’n fan van denk ik, want dan moet je het eerst opsturen voordat je betaald krijgt. Plus die pakketjes doen er allemaal zoooo lang over. StockX vind ik misschien het geld wel waard als zij dan het meeste werk voor me doen haha
Maar Vinted bewaart je geld in de tussentijd, dus het is niet zo dat de koper pas betaalt als ie ze binnenkrijgt. En als je alleen postNL of DHL bijv als verzendopties aanklikt kan de koper alleen die kiezen en dan zijn ze er dus wel snel. Vooral Homer is echt berucht langzaam
Hmm ja… zal even kijken, thanks.
Ik heb broeken van Costes, geen jeans maar van die gekleurde ‘jeans’ stof en vind ze heel fijn. Goede pasvorm, lopen niet uit en blijven lang mooi.
Mijn vriend verkoopt sneakers altijd via Marktplaats en dat gaat prima! Hij doet vaak mee aan zo’n raffle voor nieuwe sneakers en we hebben nu al een paar keer gehad dat we allebei ‘‘wonnen’’ dus het tweede paar verkoopt hij dan. De meeste mensen die sneakers via Marktplaats kopen willen wel even langs komen om ze in het echt te zien, maar dat kan ik me ook wel voorstellen.
Ik heb twee jeans broeken van Costes (gehad) en mijn ervaring is dat de pasvorm superchill is, dat ze op je rug mooi aansluiten (dus niet zo’n gapend gat daar als je snapt wat ik bedoel).