Iemand een tip voor fijne korte mouwen basics die niet kreuken en of gestreken te hoeven worden
All things mochi heeft leuke
Heb je een linkje naar de broek op de H&M website? Ben benieuwd naar de fit daar.
Dan zeg ik nee. Denk dat er soortgelijke broeken zijn die bij je beter zullen vallen.
Monki heeft ook broeken zoals op dat plaatje en die vallen iig bij mij dan ook precies.
Ik heb op het forum wel eens een aantal kledingstukken voorbij zien komen van een bepaald merk. Het waren jumpsuits/jurken gemaakt van linnen, in een beetje aardse kleuren. Weet iemand welk merk/site ik bedoel?
Lucy & Yak?
Hmm nee, ze verkochten alleen een aantal modellen jurken/jumpsuits/broeken in bepaald aantal kleuren. Het was heel simpel maar erg mooi
Atelier felie?
Yes dit is hem! Bedankt!
Misschien vind je Linenfox ook leuk, een beetje dezelfde stijl. Ook te koop op Etsy of hun eigen website.
Het is een betrouwbare webshop en er zijn ook gewone winkels die oorbellen van dat merk verkopen.
Deze is van de monki!! https://www.monki.com/en_eur/search.html?q=swirly%20hearts
Dit is de print, maar ik zie de top er niet meer bij staan.
Zij heeft elke keer als ze gaat verkopen net de dingen die ik niet wil of is het al uitverkocht wat ik wilde very sad life
Ik wil op meerdere opties stemmen.

Sugerga / Veja / Converse / Maruti / Vagabond
Adidas gazelle
Deze niet tenzij
je trashy bent zoals Balenciaga
Draag ze momenteel echt allemaal.
Ik wilde meer dan 2 dat zal het wel zijn
Oehhhh heel leuk!!! Donkergroen past ook bij de rest van m’n kleding